Sijaislasten pitäisi saada vakaa ja turvallinen lapsuus. Nyt ne on perheessä missä äiti vaihtaa miestä kuin sukkia. Samalla asuinpaikka vaihtuu vuosittain. Onko tämä hyvä kovaa elämää kokeneille lapsille. Koti vaihtuu sen mukaan kun Satu ihastuu johonkin mieheen ja taas muutetaan kun ihastus laantuu.
Lapsilla on väärä paikka kotina huithapeli Satun luona.
Satu Taiveaho
15
1696
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka ovat alun alkaenkin saaneet adoption hyväksyttävästi läpi. Siinähän pitäisi olla tiukka seula ovatko sopivia adoptiolasten vanhemmiksi ????? Tässä tapauksessa näyttää vahvasti siltä, ettei ole onnistuttu.
- Anonyymi
Kuinka naimisissa oleva nainen menee kihloihin ?
Missä on moraali ?
Ei ihme jos tämänpäivän lapset , nuoret eivät kunnioita mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka naimisissa oleva nainen menee kihloihin ?
Missä on moraali ?
Ei ihme jos tämänpäivän lapset , nuoret eivät kunnioita mitäänNo menee ja eroon,! js menee ja eroon.!
On taas tää viimeinen,raitis alkoholisti kadonnut tiedoista.Tul7ko ero jo vai hävettääkö?? - Anonyymi
Kuinka ovat ylipäätään saaneet adoption hyväksytyksi ??? Onko joku taho tehnyt virheen vai mistä tässä on kysymys.
Perhe hajonnut ja Ex vaimo vaihtaa miestä niin , ettei entisestä edes ehdi eroamaan. Huh huh.
Missä on lasten etu ?
- Anonyymi
Satu tarvitsee nyt muutenkin apua.Voisiko kaikkonen ottaa lapset luokseen.Onhan hän kuitenkin lasten adoptio isä.
- Anonyymi
Lapsille olisi paras jos Kaikkonen ottaisi lapset. Vaimo voisi olla asiasta toista mieltä.
- Anonyymi
Luulisi Kaikkosella olevan myös vastuuta näistä adoptiolapsista !!!!
- Anonyymi
Onko homopekan roudaamat äidit leireiltä sopivia äidiksi. Saavat Suomessa kasvattaa lapsensa ja valtio maksaa vielä elinikäisen elätyksen. Meneekö oikein?
- Anonyymi
Miten tämä Satuun liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä Satuun liittyy?
Satua suututtaa niiiiiiin paljon, ettei ole enää Kaikkosen vaimo, että yrittää nyt herättää huomiota ja roikkua julkisuudessa typerillä ja lapsellisilla tempuillaan. NOLOA!!
- Anonyymi
Ei mene !!!!!
- Anonyymi
Satu on taas lujasti rakastunut ja sitoutunut mieheen jolla on vahva päihdesairaus.Onko viisasta kysyn vain.
Vai onko taas hetken huuma ja sitten tulee pulmia.Lapsille taas uusi trauma.
Toivoisi että sos-täti Satu ymmärtäisi asian. - Anonyymi
Satu on kuitenkin ikäisekseen simpsakassa kunnossa ja hyvää seuraa.
Itse kyllä arvostaisin iloista antajaa.- Anonyymi
Satu oli parlamentissa ollessaan talon seksikkäin nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satu oli parlamentissa ollessaan talon seksikkäin nainen.
Onko adoptiolapset otettu jo huostaan ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569