Rakkaat Kokkolalaiset!

Lämpöasteita tänään vain hiukkasen, eikä aurinkokaan paistanut, mutta siltikin fiilikset niin keväiset. Keväiseen tunnelmaan auttoi pikkutipunen, joka piipitti puunoksalla niin hassun kuuloisesti :)

Yritän ajatella välillä myönteisesti, vaikka on paljon asioita, jotka vie mielen matalaksi. Sitä löytyy mietittävää niin henk.kohtaisessa elämässä, kuin maailmallakin :(

Täytyy yrittää ajatella, että kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu, sillä tavataanhan sitä sanoa, että asioilla on tapana järjestyä. Mä todellakin toivon, että vaikeuksien kautta voittoon menee myös tämä meidän kaikkien mielissä oleva ikävä juttu.

Lopuksi, muistetaan iloita kaikista niistä hyvistä asioista mitä meillä jokaisella tällä hetkellä on ❤

75

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanotaan että aika parantaa, siinä on vinha perä. Niin syvät haavat on kynnetty Ukrainan maaperään, että liekö 100 vuottakaan riittää raukkamaisten tekojen poispyyhkimiseksi.

      • Tuskin koskaan unohtuu.

        Toivottavasti kuitenkin tulee uusi alku, joka johtaa parempaan ilman, että naapurissa asuu tuollainen ********.


    • Onko mun laitteessa joku muuttunu, vai tässä sivustolla, kun tuo oma profiilikuva ei mahdu näkyviin tähän ruutuun??
      Oli hankalaa klikata ylhäältä tuota ekaa kommenttia, ku se kohta oli ties missä :{

      • Siis näkyy mun kirjoituksessa, mutta ei tuolla ylälaidassa. Hitsi, että on inhottava juttu.

        Ei tää eilen ollu tällainen.


      • Anonyymi

        Mä en osaa sanoo tuohon muuta ku et kirjautuminen ainaskin tökkii :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa sanoo tuohon muuta ku et kirjautuminen ainaskin tökkii :(

        - Artsi

        Toi mun ongelma poistuu välillä ja sit tulee taas takas...

        Outoa, että sulla on kirjautumisongelmaa. Mulla ei ole siinä ollu mitää häikkää.


    • Onhan nämä ajat kamalan ankeat. Työn tekemistäkin häiritsevät kun ajatus meinaa väkisellä karata vaikkapa pommisuojiin Ukrainassa:(

      Onnekseni saan jakaa näitä vaikeita aikoja maailman suloisimman naisen kanssa yhdessä...♡♡♡

      Jokainen voi arvailla ketä tarkoitan, mikään ylläri se ei varmaankaan kellekkään ole:)

      • Onhan tuo jotain sellaista, mitä ei olisi kuvitellut tulevan. Minä se vaan jaksan hämmästellä sitä, kuinka yhden maan pressa ja muutama muu ******** voi saada tällaisen hirvityksen aikaan. Kauheita vahinkoja niin ihmisille kuin taloudellekkin.

        Toiseen asiaan, nii ei tarvi todellakaan arvailla kuka tämä suloinen pimu on, jonka kanssa jaat tämän ajan :))
        Tuosta tulikin mieleen, että kumpa kaikilla ihmisillä olisi lähellä muita, joiden kanssa jakaa niin huolet kuin ilotkin 💓


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan tuo jotain sellaista, mitä ei olisi kuvitellut tulevan. Minä se vaan jaksan hämmästellä sitä, kuinka yhden maan pressa ja muutama muu ******** voi saada tällaisen hirvityksen aikaan. Kauheita vahinkoja niin ihmisille kuin taloudellekkin.

        Toiseen asiaan, nii ei tarvi todellakaan arvailla kuka tämä suloinen pimu on, jonka kanssa jaat tämän ajan :))
        Tuosta tulikin mieleen, että kumpa kaikilla ihmisillä olisi lähellä muita, joiden kanssa jakaa niin huolet kuin ilotkin 💓

        Mä oon sanonut tään aiemminkin mut pelottavaa samankaltaisuutta Hitlerin toimiin. Jos mä oikein muistan toi skeida valtasi ekana Itävallan ja sit Euroopan Norjaan myöten :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sanonut tään aiemminkin mut pelottavaa samankaltaisuutta Hitlerin toimiin. Jos mä oikein muistan toi skeida valtasi ekana Itävallan ja sit Euroopan Norjaan myöten :(

        - Artsi

        Sanos se...
        Todellaki pelottaa myös, ettei tuosta tiedä mihin kaikkeen ryhtyy, kun on menny polla ihan sekaisin. Ajattelumaailma menee pian nii, ettei ole enää mitään hävittävää, joten kaikki vaan matalaks.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan tuo jotain sellaista, mitä ei olisi kuvitellut tulevan. Minä se vaan jaksan hämmästellä sitä, kuinka yhden maan pressa ja muutama muu ******** voi saada tällaisen hirvityksen aikaan. Kauheita vahinkoja niin ihmisille kuin taloudellekkin.

        Toiseen asiaan, nii ei tarvi todellakaan arvailla kuka tämä suloinen pimu on, jonka kanssa jaat tämän ajan :))
        Tuosta tulikin mieleen, että kumpa kaikilla ihmisillä olisi lähellä muita, joiden kanssa jakaa niin huolet kuin ilotkin 💓

        Mua hymyilyttää muikeasti, sillä salskean komea sekä aktiivisella liikunnan harrastamisella itselleen atleettivartalon hankkinut nuorukainen tarkoittaa ilmiselvästi minua... (Θ‿Θ❀)♡


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mua hymyilyttää muikeasti, sillä salskean komea sekä aktiivisella liikunnan harrastamisella itselleen atleettivartalon hankkinut nuorukainen tarkoittaa ilmiselvästi minua... (Θ‿Θ❀)♡

        S--U--U--T--U--N!!!... ლ(ಠ益ಠ❀)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mua hymyilyttää muikeasti, sillä salskean komea sekä aktiivisella liikunnan harrastamisella itselleen atleettivartalon hankkinut nuorukainen tarkoittaa ilmiselvästi minua... (Θ‿Θ❀)♡

        Mukava nähdä pitkästä aikaa vanha tätiä! :))

        Vähän kyllä ny hirvittää, kun tuohon nuoreen ja komeaan mieheen on iskeny silmänsä toinenkin, joka tuossa jo huomaski sun ihailus.
        Nyt on parempi tätin pitää paplareistaan kiinni, jos tulee kähinä ;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        S--U--U--T--U--N!!!... ლ(ಠ益ಠ❀)

        Ku tempaset, nii muista että täti on iäkäs ;)


      • SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

        Mua hymyilyttää muikeasti, sillä salskean komea sekä aktiivisella liikunnan harrastamisella itselleen atleettivartalon hankkinut nuorukainen tarkoittaa ilmiselvästi minua... (Θ‿Θ❀)♡

        Öööö...

        Säädyllinen täti kuulostaa nyt hiukkasen säädyttömältä:)

        Ja olenhan vannonut rakkauttani tuolle hupsulle Arielille samoin kun hän on tehnyt mulle. Sitä pitäisi ihan KAIKKIEN kunnioittaa. Tarkoitan sua sympaattinen vanha täti ja myös kaikkea muuta kuin sympaattista mopopoikaa jonka käytös on ala-arvoista...


      • Toljanter kirjoitti:

        Öööö...

        Säädyllinen täti kuulostaa nyt hiukkasen säädyttömältä:)

        Ja olenhan vannonut rakkauttani tuolle hupsulle Arielille samoin kun hän on tehnyt mulle. Sitä pitäisi ihan KAIKKIEN kunnioittaa. Tarkoitan sua sympaattinen vanha täti ja myös kaikkea muuta kuin sympaattista mopopoikaa jonka käytös on ala-arvoista...

        Tätiparka :(
        Kuka nyt levittää sitä liminenttiä tätin suonikohjukinttuihin?
        Oliko se linimentti vai liminenttiä :))))
        Voi kiesus, ku nyt on sana hukassa! :[


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Öööö...

        Säädyllinen täti kuulostaa nyt hiukkasen säädyttömältä:)

        Ja olenhan vannonut rakkauttani tuolle hupsulle Arielille samoin kun hän on tehnyt mulle. Sitä pitäisi ihan KAIKKIEN kunnioittaa. Tarkoitan sua sympaattinen vanha täti ja myös kaikkea muuta kuin sympaattista mopopoikaa jonka käytös on ala-arvoista...

        Turhaan sinä minua piikittelet, vai lieneekö asemasi uhattuna? Minä olen yhden naisen mies kerrallaan, samaa tokko voi sanoa sinusta.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sinä minua piikittelet, vai lieneekö asemasi uhattuna? Minä olen yhden naisen mies kerrallaan, samaa tokko voi sanoa sinusta.

        ~Tukkirekka~

        Mitenkä sulla ny kahta oliskaa, ku et ole sitä yhtäkää saanu :)))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sinä minua piikittelet, vai lieneekö asemasi uhattuna? Minä olen yhden naisen mies kerrallaan, samaa tokko voi sanoa sinusta.

        ~Tukkirekka~

        Jos rakkaani kokee sinun lähentelysi oksettavana ja sanoo mulle että olet viimeisin mies maailmassa joka saa hänet innostumaan niin uhkan kokeminen ei tosiaankaan ole käynyt mielessäni:)

        ~Toljanter~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sinä minua piikittelet, vai lieneekö asemasi uhattuna? Minä olen yhden naisen mies kerrallaan, samaa tokko voi sanoa sinusta.

        ~Tukkirekka~

        Minkä takia pitää jatkaa Arieln ja Toljanterin häiritsemistä?? Arielia et sinä kiinnostaa! Heillä on onnellinen parisuhde, sitä pitää kunnioittaa!


      • Toljanter kirjoitti:

        Jos rakkaani kokee sinun lähentelysi oksettavana ja sanoo mulle että olet viimeisin mies maailmassa joka saa hänet innostumaan niin uhkan kokeminen ei tosiaankaan ole käynyt mielessäni:)

        ~Toljanter~

        ~Toljanter~ :))))))
        Tiiä miten mua nii naurattiki toi :))))


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minkä takia pitää jatkaa Arieln ja Toljanterin häiritsemistä?? Arielia et sinä kiinnostaa! Heillä on onnellinen parisuhde, sitä pitää kunnioittaa!

        Miten sä Kittie voit?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitenkä sulla ny kahta oliskaa, ku et ole sitä yhtäkää saanu :)))))

        Noh, päivät eivät ole vielä illassa;)

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        ~Toljanter~ :))))))
        Tiiä miten mua nii naurattiki toi :))))

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        Tuossapa yllä lisää naurun aihetta;)

        ~Tukkirekka~


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten sä Kittie voit?

        No, köhin ja happi loppuu.. Huomenna labraan keuhkoja tutkitmaan... Jospa nyt selviäisi jotain?

        Tänään tuli 41 vuotta täyteen, sain mieheltä ja porukoita lahjakortteja. Tiistaina tulee kolme kaveria kakkua syömään.

        Ihana sää tänään, istuttiin muutaman naapurin ja yhden mäyräkoiran kanssa pihapenkillä juttelemassa. Kyllä meidän Sanni koira tykkäsi myös olla ulkona.

        Terkkuja kaikille!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, köhin ja happi loppuu.. Huomenna labraan keuhkoja tutkitmaan... Jospa nyt selviäisi jotain?

        Tänään tuli 41 vuotta täyteen, sain mieheltä ja porukoita lahjakortteja. Tiistaina tulee kolme kaveria kakkua syömään.

        Ihana sää tänään, istuttiin muutaman naapurin ja yhden mäyräkoiran kanssa pihapenkillä juttelemassa. Kyllä meidän Sanni koira tykkäsi myös olla ulkona.

        Terkkuja kaikille!

        Ihanan aurinkoista synttäripäivää multa sekä mun rakkaalta Toljanterilta!

        ♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡

        "Another year has passed,
        Your birthday is here,
        May this year bring joy,
        Twelve months you hold dear.

        Follow your true bliss,
        Achieve all you can,
        Dream the good dream,
        Create a new plan.

        This year will be great,
        This I wish for you,
        You deserve all you want,
        May your dreams come true"...

        ♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tätiparka :(
        Kuka nyt levittää sitä liminenttiä tätin suonikohjukinttuihin?
        Oliko se linimentti vai liminenttiä :))))
        Voi kiesus, ku nyt on sana hukassa! :[

        No tota... Mä tarjoudun vapaaehtoiseksi jos reunaehdoista sovitaan. Elikkäs ei palkkioksi uskovaisten pastillei tai muuta sälää veskan pohjalta ;)


      • Toljanter kirjoitti:

        Jos rakkaani kokee sinun lähentelysi oksettavana ja sanoo mulle että olet viimeisin mies maailmassa joka saa hänet innostumaan niin uhkan kokeminen ei tosiaankaan ole käynyt mielessäni:)

        ~Toljanter~

        Ei hemmetti noi laineet :D

        ~Artsi-setä~


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, köhin ja happi loppuu.. Huomenna labraan keuhkoja tutkitmaan... Jospa nyt selviäisi jotain?

        Tänään tuli 41 vuotta täyteen, sain mieheltä ja porukoita lahjakortteja. Tiistaina tulee kolme kaveria kakkua syömään.

        Ihana sää tänään, istuttiin muutaman naapurin ja yhden mäyräkoiran kanssa pihapenkillä juttelemassa. Kyllä meidän Sanni koira tykkäsi myös olla ulkona.

        Terkkuja kaikille!

        Synttärihali Artsi-sedältä ja sit kukkasii päivänsankarille :) 💐💐


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ihanan aurinkoista synttäripäivää multa sekä mun rakkaalta Toljanterilta!

        ♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡

        "Another year has passed,
        Your birthday is here,
        May this year bring joy,
        Twelve months you hold dear.

        Follow your true bliss,
        Achieve all you can,
        Dream the good dream,
        Create a new plan.

        This year will be great,
        This I wish for you,
        You deserve all you want,
        May your dreams come true"...

        ♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡

        Kiitos paljon! 💖 Onpas hieno runo!


      • artagnan kirjoitti:

        Synttärihali Artsi-sedältä ja sit kukkasii päivänsankarille :) 💐💐

        Kiitos paljon! 💖


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, köhin ja happi loppuu.. Huomenna labraan keuhkoja tutkitmaan... Jospa nyt selviäisi jotain?

        Tänään tuli 41 vuotta täyteen, sain mieheltä ja porukoita lahjakortteja. Tiistaina tulee kolme kaveria kakkua syömään.

        Ihana sää tänään, istuttiin muutaman naapurin ja yhden mäyräkoiran kanssa pihapenkillä juttelemassa. Kyllä meidän Sanni koira tykkäsi myös olla ulkona.

        Terkkuja kaikille!

        No toivottavasti oikeasti nyt selviää syy tuohon köhimiseen ja muihin vaivoihin. Jos viitit ja haluat, niin kerro sitten miten kävi...

        Oikein hyvää syntymäpäivää sulle! 🌹🌹💝


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti oikeasti nyt selviää syy tuohon köhimiseen ja muihin vaivoihin. Jos viitit ja haluat, niin kerro sitten miten kävi...

        Oikein hyvää syntymäpäivää sulle! 🌹🌹💝

        Kiitos paljon! 💖 Voin kertoa miten tutkimukset sujuu.


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mä tarjoudun vapaaehtoiseksi jos reunaehdoista sovitaan. Elikkäs ei palkkioksi uskovaisten pastillei tai muuta sälää veskan pohjalta ;)

        Oho, Artsista paljastui sitten puuman hoitajan elkeitä ;)

        Voi täti sulle varmaankin sumpit keittää palkaks, ja saat kuulla tarinoita miten ennen vanhaan oli kaikki paremmin :))


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos paljon! 💖 Voin kertoa miten tutkimukset sujuu.

        Juu, kerro todellakin...

        Ollaan kaikki täällä niin kauan hengailtu porukkana, että sitä toivoo kaikilla olevan kaikki hyvin ❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kerro todellakin...

        Ollaan kaikki täällä niin kauan hengailtu porukkana, että sitä toivoo kaikilla olevan kaikki hyvin ❤

        Kiitos! Mukavaa kun olette tukena.


    • Anonyymi

      Linkitetääs tää jutska sit samalla kaupungin asioihin. Toi Prisman mäki (kaupungin suuntaan) on taas nii hemmetin tappoliukas et mä ihmeet vedän ellei siinä joku vedä päätään halki :(

      - Artsi

      • Voi kurja :(
        Mikseihän sitä ole hoidettu?? :/


      • Anonyymi

        On muuten jalkakäytävä tuossa niin liukas että jalankulkijat kävelivät ajoradalla. Ei näin Kokkola, ei näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten jalkakäytävä tuossa niin liukas että jalankulkijat kävelivät ajoradalla. Ei näin Kokkola, ei näin!

        Sama homma kaupungilta Minimaniin päin mentäessä, moni vaihtoi siinäkin ajokaistalle ainakin eilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma kaupungilta Minimaniin päin mentäessä, moni vaihtoi siinäkin ajokaistalle ainakin eilen.

        Mä en ymmärrä miksei tajuta laittaa sitä hiekotusta pahoihin paikkoihin?? :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksei tajuta laittaa sitä hiekotusta pahoihin paikkoihin?? :/

        Niinpä, näin naisen joka tuulenpuuskassa tarttui rautatiet ylittävään matalahkoon kaiteeseen kun jalat eivät pitäneet jäällä. Tuumasin jo painaa jarrut pohjaan, mutta joku näkyi tulevan hätiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, näin naisen joka tuulenpuuskassa tarttui rautatiet ylittävään matalahkoon kaiteeseen kun jalat eivät pitäneet jäällä. Tuumasin jo painaa jarrut pohjaan, mutta joku näkyi tulevan hätiin.

        Just tuollasten juttujen takia ne tiet pitäis hoitaa.

        Tulee pitkäaikasia vammoja, ku ihmiset kaatuilee. Vanhoilla ihmisillä ei enää edes parane kunnolla nuo murtumat.


    • Anonyymi

      Koiran paskaa joka puolella

      • Minä en ole nähny vielä yhtäkää...


      • Anonyymi

        Eikös muoviroska ole kuitenkin koiranp**kaa pahempi ympäristön pilaaja, kun ei edes maadu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös muoviroska ole kuitenkin koiranp**kaa pahempi ympäristön pilaaja, kun ei edes maadu.

        Tuo on niin totta!

        Ympäri maailman juuri muoviroska on sitä pahinta roskaa :(


    • Kuinkahan moni mahtaa tietää, että Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi on toiminut karhuherra Paddingtonin ukrainalaisen version äänenä. Linkissä hän kertoo muun muassa elokuvan teosta, omasta eläytymisestään sekä Paddingtonin luonteesta... (◕‿◕✿)

      https://youtu.be/-vlb4z9ge5E

      • No minä en tuota tiennyt.

        Sopii kyllä hyvin tuohon, kun ääni on sellainen miellyttävä :)


      • Anonyymi

        Miellyttävä ääni tosiaan, toista kuin raiv0huIIulla naapurillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miellyttävä ääni tosiaan, toista kuin raiv0huIIulla naapurillaan.

        Naapurilla on tätä nykyä kaikki pielessä. Silmätkin ovat jotenkin väsyneet ja lasittuneet. Taitaa piakkoin olla nurkkaan ajettu.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Naapurilla on tätä nykyä kaikki pielessä. Silmätkin ovat jotenkin väsyneet ja lasittuneet. Taitaa piakkoin olla nurkkaan ajettu.

        Hepulla sentään kymppitonnin takki päällään, Zelenskyillä nuhruinen t-paita vaan. Voi vaan kysyä että kumpi edustaa paremmin kansaansa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hepulla sentään kymppitonnin takki päällään, Zelenskyillä nuhruinen t-paita vaan. Voi vaan kysyä että kumpi edustaa paremmin kansaansa?

        Mä en kyl ees tajua, että miten joku takki voi maksaa niin paljon...

        Helppo se on putelilla pröystäillä, ku samaan aikaan muilla on heikosti.


    • Anonyymi

      jep.kevätkoittaa ja kaikilla taitaa olla ns.kevättä rinnas.huomenna ehkä kevään kauneinpäivä

      • Tänään saa lumet taas lisää kyytiä :)


    • Mulla on joku outo hinku nyt, että tulis kesä ja vois mennä ihan yksin istumaa johonki meren rannalle... :}
      Ei olis yhtään ihmistä missään, vaan vain minä, aaltojen ääni ja linnut. Siinä voisin istua monta tuntia tuijottamalla merta.
      On varmaan elämä semmosta hullunmyllyä, että kaipais jotain sellaista henkistä rauhaa ja pysähtymistä.

      Tuleeko teille koskaan tällaisia fiiliksiä?

      • Vilkaisin tuossa just keparia, niin siinä oli juttua, kuinka aika on ollut kaikille raskasta monin tavoin.

        Ensin tuo korona muutti elämänkulun ja perään tämä kahden maan yhteenotto, joka vaikuttaa myös meihin kaikkiin. Sitten kun vielä lisätään kaikki omat ihmisten henkilökohtaiset huolet ja murheet, niin onhan sitä ollut kestämistä :(
        Eipä sitä muutama vuosi taaksepäin edes ajatellut, että tällaista tulee...


      • Anonyymi

        Itselläni on merenrantahuvila, siellä tulee oltua aikaisesta keväästä myöhäiseen syksyyn.

        ~Tukkirekka~


      • No mä rentoudun parhaiten ku lähden landelta stadin sykkeeseen :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vilkaisin tuossa just keparia, niin siinä oli juttua, kuinka aika on ollut kaikille raskasta monin tavoin.

        Ensin tuo korona muutti elämänkulun ja perään tämä kahden maan yhteenotto, joka vaikuttaa myös meihin kaikkiin. Sitten kun vielä lisätään kaikki omat ihmisten henkilökohtaiset huolet ja murheet, niin onhan sitä ollut kestämistä :(
        Eipä sitä muutama vuosi taaksepäin edes ajatellut, että tällaista tulee...

        No mä oon funtsinut just tota samaa et jos ois heitetty muutaman vuoden takaa tähän päivään nii ois ollut hemmetinmoinen ihmeen aihe noi maskinaamat :( Ei ois kyl hiffannut syytä.


      • artagnan kirjoitti:

        No mä rentoudun parhaiten ku lähden landelta stadin sykkeeseen :)

        Sulla on sitten päinvastoin, että kaipaat vilkasta menoa rentoutumiseen :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon funtsinut just tota samaa et jos ois heitetty muutaman vuoden takaa tähän päivään nii ois ollut hemmetinmoinen ihmeen aihe noi maskinaamat :( Ei ois kyl hiffannut syytä.

        Sanoppas se...
        Ei näytä muuttuvan vieläkään mikään, päinvastoin hullunee vaan.

        Jotenki hirveen stressaavaa se, kun ajattelee välttävänsä tuon itse ja samoin kaikki läheiset. Vaikka sanotaan useinkin, että pelkkä pikku flunssa, mut ku sitäkää ei voi kaikkien kohdalta varmuudella sanoa...
        Mun tekis mieli kiljua :/


    • Hallitus sitten päätti tuplata rahan kehitysavun ilmastotoimiin ulkomaille.
      Siis työnnetään tuplasti rahaa maailmalle, kun täälläkin olisi sille käyttöä!!

      En sitten ikinä ennen ole ollut näin vihainen noille päättäjille!

      Onko ne menny lopullisesti sekasin?? ://

      • Anonyymi

        Velkarahaa saa rajattomasti ja kansa maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Velkarahaa saa rajattomasti ja kansa maksaa.

        Niin, meillä rahaa riittää ulkomaille, kun samaan aikaan Saarikko sanoi, että nyt pitää suomalaisten kiristää kukkaronnyörejään.


    • Ressulle semmonen kysymys, kun kävit taas pariin otteeseen naukumassa, että luuletko oikeasti, että sua kaivattaisiin täällä jos häipyisit?
      Toisekseen, jos mun jutut on typeriä, niin miksi luet?
      Kerroppa tämä nyt kerrankin...

      Miksi avata aloitusta, josta ei pidä? En minä ainakaan lue sellaisia mitkä ei kiinnosta.

      Kolmanneks, niin oikeastikko kuvittelet, että joku lähtee sun käskystäs :))

      • Kommenttini katosi tai ei tullut perille..

        No, uusi yritys, muistatko kun ukko teki avauksen että älkää jutelko meille! Kuitenkin täällä käy lukemassa ja riehumassa.. Säälittävää...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kommenttini katosi tai ei tullut perille..

        No, uusi yritys, muistatko kun ukko teki avauksen että älkää jutelko meille! Kuitenkin täällä käy lukemassa ja riehumassa.. Säälittävää...

        Joo muistan.
        On kyllä niin törkeää kieltä mitä toi käyttää.

        Minä se vaan jaksan aina hämmästyä uudelleen ja uudelleen, että miten joku voi ottaa noin kauheat hepulit tällaisesta asiasta. Tämähän on yleinen keskustelusivusto, eikä sitä omista tuo nahistunu ukko.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Joo muistan.
        On kyllä niin törkeää kieltä mitä toi käyttää.

        Minä se vaan jaksan aina hämmästyä uudelleen ja uudelleen, että miten joku voi ottaa noin kauheat hepulit tällaisesta asiasta. Tämähän on yleinen keskustelusivusto, eikä sitä omista tuo nahistunu ukko.

        Ei mutta senhän piti olla herrasmies!! Eikä kiroileva, ilkeä ja lapsellinen ukko! 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei mutta senhän piti olla herrasmies!! Eikä kiroileva, ilkeä ja lapsellinen ukko! 😆

        Sillä kiertää alakerran nesteet yläpään kautta, niin se vääristää sen kuvaa itsestään.

        Kaukana herrasmiehestä...


    • Onko teidän lähipiirissä ihmisiä, jotka on sairastanu lähiaikoina tämän nyt liikkeellä olevan koronan?

      Jos on, niin oliko mimmoset oireet ja kestikö kauan toipua?

      • Ei lähiaikoina, mutta mieheni veli ja hänen perhe sai koronan viime vuonna. Veli oli pitkään sairaalassa sen takia, onneksi toipui.

        Minä kävin eilen spirometriassa, tutkimassa ja puhalluttamassa keuhkoja. Ulos puhallus oli vaikeinta yskän takia.. Ei kertonut mitään tuloksista, pitää odottaa lääkärin soittoa 7.4...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei lähiaikoina, mutta mieheni veli ja hänen perhe sai koronan viime vuonna. Veli oli pitkään sairaalassa sen takia, onneksi toipui.

        Minä kävin eilen spirometriassa, tutkimassa ja puhalluttamassa keuhkoja. Ulos puhallus oli vaikeinta yskän takia.. Ei kertonut mitään tuloksista, pitää odottaa lääkärin soittoa 7.4...

        Ei varmaan ollu tätä omikronmuunnosta?

        Meinasinki jo aiemmin kysyä, että saikko mitään vastauksia...
        Toivottavasti kaikki nyt selviää. Jännittääkö sua ne tulokset?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei varmaan ollu tätä omikronmuunnosta?

        Meinasinki jo aiemmin kysyä, että saikko mitään vastauksia...
        Toivottavasti kaikki nyt selviää. Jännittääkö sua ne tulokset?

        En tiedä, ehkä oli deltaa?

        Kyllä jännittää tulokset, nyt niitä joutuu odottamaan jonkun aikaa, kun en tuossa testien aikana saanut palautetta, vaikka kysyin..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En tiedä, ehkä oli deltaa?

        Kyllä jännittää tulokset, nyt niitä joutuu odottamaan jonkun aikaa, kun en tuossa testien aikana saanut palautetta, vaikka kysyin..

        Okei...
        Onko sulla muutes ihan kunnon hengenahdistustaki?

        Mulla oli muutama vuos sitten flunssa ja jostain syystä oli hengenahdistustaki. Oli kurjaa varsinki silloin, ku meni nukkumaan, ku ei tienny miten päin olisi. Oli ihan outo juttu..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe