Mihin jengiin kuulut

Anonyymi

Nyt katsotaan mihin jengiin palstalaiset kuuluu eli minkä valitset ja valita saa vain yksi eli 1 sipsit 2 juusto snaksit 3 hot rod 4 pop corn

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipsit. Chili Sour Cream Onion.

      • Anonyymi

        Meillä voisi olla yhteinen leffailtatulevaisuus🙃🙃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä voisi olla yhteinen leffailtatulevaisuus🙃🙃

        Mutta kun minä haluaisin dippailla niitä sipsejäni valkosipulituorejuustoon. Semmoinen peli ei ainakaan leffateatterissa taida vedellä. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Mutta kun minä haluaisin dippailla niitä sipsejäni valkosipulituorejuustoon. Semmoinen peli ei ainakaan leffateatterissa taida vedellä. ; )

        Kyllä meillä on yhteinen leffailtatulevaisuus.

        Pelkään leffateattereita, koska niissä ei pääse vessaan kesken leffan eikä saa röhönauraa väärissä kohdissa kaljaa ryystäen.

        Tykkään myös valkosipulituorejuustosta ja laitan sitä itse tuc chilikeksien päälle:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä on yhteinen leffailtatulevaisuus.

        Pelkään leffateattereita, koska niissä ei pääse vessaan kesken leffan eikä saa röhönauraa väärissä kohdissa kaljaa ryystäen.

        Tykkään myös valkosipulituorejuustosta ja laitan sitä itse tuc chilikeksien päälle:))

        Itsekin kerron sellaisen salaisuuden, että itse en koskaan leffateatterissa syö tai juo yhtään mitään. Jo pelkkä sipsipussin rapistelun ajatteleminenkin aiheuttaa ahdistusta.

        Kotona tai kaverilla on eri asia.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Itsekin kerron sellaisen salaisuuden, että itse en koskaan leffateatterissa syö tai juo yhtään mitään. Jo pelkkä sipsipussin rapistelun ajatteleminenkin aiheuttaa ahdistusta.

        Kotona tai kaverilla on eri asia.

        Leffassa käynti on massiivinen ja epämukava haaste.

        Kalsarikännit kunniaan ja saman leffan voi katsoa vaikka sata kertaa, kun kumminkin torkahtaa ennen loppua😴

        Nyt on muuten yle areenassa kuulemma Monster-leffa Aileen Wuornoksen elämästä ja voin suositella, järkyttävän kaamea pätkä.


      • Anonyymi

        Sama täällä. On muuten muistaakseni suosituin maku. Hot roditkin on hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leffassa käynti on massiivinen ja epämukava haaste.

        Kalsarikännit kunniaan ja saman leffan voi katsoa vaikka sata kertaa, kun kumminkin torkahtaa ennen loppua😴

        Nyt on muuten yle areenassa kuulemma Monster-leffa Aileen Wuornoksen elämästä ja voin suositella, järkyttävän kaamea pätkä.

        Katsoin tuon elokuvan eilen. Olin katsonut sen aikaisemminkin.


    • Anonyymi

      Hot Rod.

      Tokmannilla oli jättipussi Hot tod tyylisiä sipsejä ja oli todella hyviä.

      Myös sourcream &onion sipsit saavat ääneni.

      • Anonyymi

        Kyl hot dogit hyvii on samoin shipsit sekä juusto snacsit ja orginal ja taffel tuotteet muut taitaa ol pahoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl hot dogit hyvii on samoin shipsit sekä juusto snacsit ja orginal ja taffel tuotteet muut taitaa ol pahoi

        Originaali Taffel tuo mieleen nuoruuden kun kaupassa ei ollut kun originaali, grillimaustettu js Hot Rod. Silloin sipsejä syötiin todella harvoin ja sipsihylly ja pussit oli pieniä. Ehkä kun jollain lapsella tsi nuorella oli syntymäpäivä, niin tarjottiin myös yksi sipsipussi. Sitten oli limsaa paripulloa ja itsetehty täytekakku.

        Itse syön pienestäkin pussista kolmekin kertaa. Semmoinen euron minipussikin kestää vähintään kaksi kertaa.

        Sipseistä tulee ihan kauhea olo jos niitä syö paljon.


    • Olisko ne Oululaisen valmistamia sellaset jälkiuuni-ruissipsit valkoisessa suorakulmion muotoisessa pakkauksessa. Ne on pirun hyviä valkosipulin tai ruohosipulin makuisina, ja takuulla sipsejä yms. terveellisempiä vaikka kohtuu suolaisia kylläkin. Voittaa sipsit, juustonaksut sun muut ihan 6-0. Toinen suosikki on Lidlin kuivapaahdetut maapähkinät, eikä ole edes hinnalla pilattu kun muistaakseni 79 senttiä maksaa pussi.

    • Sipsit

    • Anonyymi

      Eipä löydy sopivaa.

      • Anonyymi

        Kuivatut kalanpäät?


    • HALiMONSTERi

      Kasvikset ja dippi.

    • Sipsit (poimusipsit, sourcream & onion) ja Hot rod. Ja dipattuna johonkin dippiin. Sipsejä ei tule kuitenkaan ostettua kovin usein eikä Hot rodejakaan. Myös erilaiset kasvikset dipin kanssa käy hyvin ja muut dipattavat jutut kuten vaikka pähkinät ja ruissipsit/ruisnatchot (tai muut vastaavat).

    • Anonyymi

      Tuossa valikoimassa ei ole vaihtoehtoa 5) maissilastut, valitsisin sen. Toisaalta vaihtoehto 6) pähkinät puuttuu myös.

      Pidän tuosta aloituksen valikoimasta kaikista muista mutta en juustosnackseistä, en voi sietää niitä. Ne haiseekin järkyttävälle. (Hot rodit on sipsejä, samoin raffelit. Molemmat ihan hyviä.)

    • Anonyymi

      Olen jälleen ulkopuolinen. Mikään noista ei nappaa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Pizza on parasta, ei mitkään sipsit.

    • Ehdottomasti sipsit, ei dippejä ja ainoastaan yksin kotona krapulassa.

    • Anonyymi

      1. Sipsit 🤴

    • Anonyymi

      noista jos pitää valita niin linssisipsit

    • Anonyymi

      Mie syön vain etelän hetelmiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe