Naomin ennustukset käy toteen

Anonyymi

Olin vuonna 2006 ekan kerran Naomin asiakkaana, meitä oli sellanen naisporukka, ja kyseltiin tauolla Naomilta tulevista tapahtumista.

Hän antoi silloin aika monta ennustusta, ekaks sanoi että että tulee aika kun palataan siihen, että ihmiset alkaa muuttaa maalle ja ottaa mökin taakke eläimen tai pari niin ku possuja, lampaita, kanoja, koska haluaa syödä kotimaista ruokaa. Puhui myös jostain päätä puristavasta sähköstä mitä paetaan ja se nyt varmaan tarkottaa tota 5 G.tä. Sanoi, että se oli hänelle näkynä annettu, joku valtava muuntajahärdelli.

Yks oli että tulee aika kun verissä päin tapellaan puhtaasta vedestä.

Yks että ihmisten kulkeminen muuttuu taas takaisin eläinten vetämiin kulkupeleihin.
Muistan miten oltiin hiukan huvittuneitakin noista ennustuksista sillon, mutta nyt en epäile enää yhtään. Mun mielestä varsinkin toi eka alkaa olla ajankohtanen jo ja jos bensan hinta ja muut asiat menee miten menee, niin varmaan pian noi muutkin.

Otin juur hiljan noi Naomin ennustukset puheeks kun tapasin paria ystävää, jotka oli sillon mukana, ja he sano kanssa että muistaa noit. Joku Naomin ennustus oli vielä, se liittyi jotenkin tuuliin, mutta ei muistunut mitä se oli.

21

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On samoin ennustanut minulle myös:) Tiesi kyllä tuon pandemiankin tulon. Sanoi niihin aikoihin kun se sikainfluenssa tuli, että on tulossa toinen, mutta paljon suurempi ja laajempi.
      Taitaa pian sen parikymmentä vuotta olla minunkin ensimmäisestä käynnistä, hyvin muistan vielä, otti minut Tampereella vastaan.
      Kyllä se siltä alkaa nyt vaikuttaa, että Suomessa ajetaan maatalous alas, että taitavat nuokin ennustukset tosiaan alkaa toteutua.

      • Anonyymi

        joudutaan nostamaan takaisin maatalous, on satsattava ennenmuuta omavaraisuuteen kaikessa tässä maailmantilanteessa jossa ollaan nyt!
        Kun saisi vain olla rauhassa sodalta ja Venäjältä.


    • Anonyymi

      Ihan ok mutta eikö nuo ole kuitenkin vielä aika yleisluonteisia ennusteita joihin ei välttämättä tarvita kovin suuria näkijän taitoja?

      • Anonyymi

        Noituus on syntiä.


      • Anonyymi

        No enpä vaan ole kenenkään mun kuullut noita "yleisluonteisia" mainitsevan. Ja toisekseen, erittäin tarkkoja ja todeksi osoittautuneita ennustuksia olen saanut oman elämäni kysymyksiin.


    • Anonyymi

      Naomit on Egyptin juutalaisia kieltää Jeesuksen ✡️🦄🤩🦇🦇🦇😈😈😈

      • Anonyymi

        Naomi on kyllä Japanilainen nimi: nao -rehellinen, suora ja mi -kaunis.

        Pitää paikkansa ainakin tuon mainitun näkijän kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi on kyllä Japanilainen nimi: nao -rehellinen, suora ja mi -kaunis.

        Pitää paikkansa ainakin tuon mainitun näkijän kohdalla.

        Naomihan ennusti tuon sodankin jo varmaan puoli vuotta ennen sen alkua siitä minulle kertoi. En uskonut. Oli fasebookkiinkin laittanut siitä sodasta kertovan runonkin jo samoihin aikoihin.

        Sanoin Naomille kun hän siitä kertoi että on sota tulossa mikä on kuin maailmansota, että ei ole mahdollista, että ei semmosia enää tule. Oikein väittelin vastaan että pyysin sitten kyllä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomihan ennusti tuon sodankin jo varmaan puoli vuotta ennen sen alkua siitä minulle kertoi. En uskonut. Oli fasebookkiinkin laittanut siitä sodasta kertovan runonkin jo samoihin aikoihin.

        Sanoin Naomille kun hän siitä kertoi että on sota tulossa mikä on kuin maailmansota, että ei ole mahdollista, että ei semmosia enää tule. Oikein väittelin vastaan että pyysin sitten kyllä anteeksi.

        Luin sen runon sillon mutten tajunnut!

        Oon pelännyt ihan hirveesti mitä tulee tapahtuun ja sain ajan, kysyin siittä runostaki. Naomi rauhotteli mua ja sano että se runo on edelleen hänen fase sivulla ja että se on siinä runon viimesessä säkeessä, mitä tapahtuu. Luin sen uusiks, se tosi kaunis samalla vaikka aihe onkii tosi kauhee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sen runon sillon mutten tajunnut!

        Oon pelännyt ihan hirveesti mitä tulee tapahtuun ja sain ajan, kysyin siittä runostaki. Naomi rauhotteli mua ja sano että se runo on edelleen hänen fase sivulla ja että se on siinä runon viimesessä säkeessä, mitä tapahtuu. Luin sen uusiks, se tosi kaunis samalla vaikka aihe onkii tosi kauhee.

        Jäi tuo niin vaivaan että oli pakko päästä lukemaan, pyysin kaveriksi ja pääsin :D
        Tosi kaunis runo.
        Minuakin tämä sotatilanne ahdistaa :( kunpa pian loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sen runon sillon mutten tajunnut!

        Oon pelännyt ihan hirveesti mitä tulee tapahtuun ja sain ajan, kysyin siittä runostaki. Naomi rauhotteli mua ja sano että se runo on edelleen hänen fase sivulla ja että se on siinä runon viimesessä säkeessä, mitä tapahtuu. Luin sen uusiks, se tosi kaunis samalla vaikka aihe onkii tosi kauhee.

        Onko sanonut mikä on Suomen kohtalo... millainen sota on tulossa?
        Mikä se viimeinen lause runossa on..


    • Anonyymi

      No jos menen näkijälle haluan tietää omasta elämästäni, en maailman tilanteesta.

      • Anonyymi

        Minä kysyn usein maailman tilanteesta, kun on ensin katsottu omat asiat. Sehän olisi hiukan hömppää jättää tilaisuus sellaiseen käyttämättä.

        Kysyin silloin kun korona alkoi miten käy ja se rauhoitti paljon, samoin nyt kun tämä sota. Kyllähän ne maailman tilanteet väkisinkin vaikuttaa omaankin elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyn usein maailman tilanteesta, kun on ensin katsottu omat asiat. Sehän olisi hiukan hömppää jättää tilaisuus sellaiseen käyttämättä.

        Kysyin silloin kun korona alkoi miten käy ja se rauhoitti paljon, samoin nyt kun tämä sota. Kyllähän ne maailman tilanteet väkisinkin vaikuttaa omaankin elämään.

        Kyllä ne vaikuttaa ja vaikka vuosia sitten, kun Naomi ennusti että ihmiset alkais käyttää vielä uudestaan eläimiä myös kulkupeleinä, niin en uskonut---nyt on bensanhinta yli 2 euroo litralta että en enää epäile-- muutenkin kun miettii, niin ei toi tolkuton autokulttuuri voi mitenkää loputtomiin tollain jatkua.


    • Anonyymi

      Muistan myös mulle sanoneen jotain kovista tuulista. Se oli jotain että alkaa tulla ympäri maailmaa hallitsemattomia tuulia jotka repii rakennuksista kattoja ja nostaa tsunameja.
      Kertoi jonkun näkynsä jonkun rakennuksen osalta että mitä sille tapahtuu mutta en muista mikä' se oli, siittä on jo joitaki vuosia aikaa.

    • Anonyymi

      Naomi on niin hyvin minullekin nähnyt. Hän on niitä harvoja näkijöitä, joita enää on ja joita on näkijänlahjalla siunattu. On jatkanut niitten aikaisempien tunnettujen näkijänimien arvokasta työtä.

      Siinä hänen ulkoisessa olemuksessaan jo näkyy se näkijänaisen arvokkuus. Ai mahoton miten on sellaista salaperäisyyttä ja voimaa ja arvokkuutta hänessä!
      Kävin minä takavuosina niitten Suomen aikaisempienkin kuuluisien luona. En tohdi alkaa nimiä mainita kun ovat monet heistä jo tästä ajasta poistuneet.

      Monia hyviä oli heissä ja sattumien kautta Naominkin luokse sitten päädyin. Yksi heistä, hyvinkin tunnettu, jolla olin pitkään käynyt, ei enää ottanut asiakkaita.

      Harmittaa kun jää minulta tänä vuonna Pääsiäisen käynti välistä. Olen jalkaleikkauksesta toipilaana ja matkaa on sen verran etten kehtaa kysellä kyytiä. Pitää vaan malttaa kun kestää jalka taas autolla ajaa. Kiitosta Naomille ja muille oikeille näkijöille. Se on arvokasta työtä mitä teette! Olen minä sen Naomin kirjankin lukenut ja siitä voi hyvin päätellä, että ei se mitään helppoa ole sellaisen lahjan kanssa kulkea.

      • Anonyymi

        Kyllä se oikee näkijä on, tiedän sen vaikken ole koskaan siltä ennustusta saannu. Mistä sitten tiedän että on oikee, no se on semmonen vähän nolompi juttu.
        lykkäsin itteni mukaan kun kaveri pyys ja sanoin matkalla että meinaan narauttaa sen, ett ei ole mitään oikeita ennustajia.

        No tuli sitten mun vuoro ja olin oven saannu auki kun se Naomi katto minuun ja en ole muuten koskaan nähny niin tummaa ja läpitunkevaa katsetta. Pari askelta kun kerkisin ottaan, se pyöräytti kädellään sillain että tarkotti että mun pitää poistua. Sano mulle ettei katto mulle että mulla on pirut mielessä ja että hällä on oikeitaki asiakkaita.

        Ei se sitä mistään muuten olis tienny. Ihan olin naama pokerilla menny siittä ovesta sisään. Kaveri tokas mulle vaan että siittäs sait. Jäi se vähän harmittaan, en ole kehdannu uusiks aikaa kysellä.


    • Anonyymi

      Onko hän sanonut mitään tarkemmin tästä Ukrainan sodasta, laajeneeko muualle Eurooppaan? Entä Suomen tilanne Venäjän kanssa?

      • Anonyymi

        Sain hänelle ajan pari viikkoa sitten ja juuri samanlaisista asioista häneltä kyselin. Sain kyllä ihan selkeät vastaukset.
        Varsinainen asiani oli oma tämän hetken täysin sekava parisuhdetilanteeni, johon sain kyllä kovasti uutta toivoa. Kunpa tosiaan niin kävisi mitä hälle nousi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hänelle ajan pari viikkoa sitten ja juuri samanlaisista asioista häneltä kyselin. Sain kyllä ihan selkeät vastaukset.
        Varsinainen asiani oli oma tämän hetken täysin sekava parisuhdetilanteeni, johon sain kyllä kovasti uutta toivoa. Kunpa tosiaan niin kävisi mitä hälle nousi.

        Mulle kertoi näystään, liittyen näihin viimeaikaisiin asioihin --- aika järkkyä oli kuulla, se on pyörinyt nyt tosi paljon mielessä, ja on aika pelottavaa sikäli, että kaikki mitä on mulle tähän mennessä sanonut, on toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kertoi näystään, liittyen näihin viimeaikaisiin asioihin --- aika järkkyä oli kuulla, se on pyörinyt nyt tosi paljon mielessä, ja on aika pelottavaa sikäli, että kaikki mitä on mulle tähän mennessä sanonut, on toteutunut.

        Sama minulla. Siis että on toteutuneet. Yhtä sain hiukan odottaa, tai en ole varma olinko ymmärtänyt sen väärin, mutta meni sellaisen puoli vuotta kauemmin mitä piti. Juuri siten siinä sitten kävi kuitenkin, mitä ennusti.

        Miesystävän kanssa meni vähän huonosti, sellaista on ja off säätöä siinä ol. Oli sitteni taas lähteny pois mun luota. Sanoin Naomille että se oli nyt sitten siinä, että mulle riitti.

        Naomilla oli tosi erikoinen ilme kun sanoi että kultaseni, (((sanoo tosi usein sillain, se aika hauskaa :D mutta siis sanoi että siinähän se ei nyt vielä tosiaankaan ollut, että on asioita mitkä muuttaa kaiken, ja että hänelle nousee se talo näkymään, jossa sen miehen kanssa asun, ja että on siinä vielä muutakin.

        No ne asiat sitten selkisi parin viikon päästä, elikkäs olin raskaana. Soitin Naomille ja hän sanoi että se on se asia mitä hänellä ei ollut lupa kertoa.
        En kertonut miesystävälle, Ajattelin että kun mennä halus niin menköön. Oli sitten mun ystävältä kuiteskii kuullut, ja niin siinä sitten kävi, muutaman kiemuran kautta, että nyt asutaan yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe