Turvapaikkahakemus Islantiin tai johonkin. Esi-isät kyllä taisteli kunniakkaasti sotaveteraaneina tämän maan vapauden puolesta. 3 sodasta palasia hengissä ja 2 kuutui. Itse olen armeijan käynyt mutta paskoin jo housuuni ja ajattelin luikkia häntä koipien välissä pakoon.
T: Parkanon rikkain poikamies
Pitää vissiin heti maanantaina laittaa
7
664
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin 3 palasi hengissä ja 2 kaatui, kirjoitusvirheet johtui osittain humalatilasta.
- Anonyymi
Vai älykkyysosamäärästä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai älykkyysosamäärästä....
Sulla se on varmaan pienempi kuin kengännumero.
T: Aloittaja
- Anonyymi
Suomi alkaa olemaan kallis maa köyhälle.
- Anonyymi
Ja vaarallinen kohta niin köyhille kuin rikkaillekkin.
- Anonyymi
pitää lähtee australiaan sinne ei hyökänny kukaa tai sitte norjaan ei olis rahapulaa en ole kuullu että norjas olis palkkojen takia lakkoiltu sielä ei valtio keksi aina lisää veroja tai yritä kusettaa kansalaisia kuten täällä
- Anonyymi
Natosta ja eeuuusta tulee meille ennenkuulumaton markkinapaikka mistä rahaa ja hyvinvointia sataa kuin taivaan mannaa. Nyt kun me jaksetaan vielä kerran lunastaa isänmaa ruotsin puolustuskumppanin leiffin kanssa. Onhan meillä nykyään nämä tytöt jotka ovat armeijassa käynyt he pystyvät vaikuttaan viholliseen kivasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519