Podipappi YouTuben puolelta seurantaan

Anonyymi

Jumalan terve. Käykäähän laittamassa podipappi YouTuben puolelta seurantaan niin löydätte uusimmat saarnat suoraan sieltä. Varsinkin jos elämä on kiireistä eikä ryylle pääse niin sieltä löytyy saarnat kootusti. Jumalan rauhaa terveisin Podipapin virallinen seuraaja.

PS. Saanko näin palstan kautta uskoa kaikki synnyin anteeksi? Minulla saattaa olla korona ja en tosiaan uskalla ryylle nyt, mutta syntiä on tehty. On käytetty mm ehkäisyä, meikkiä, televisiota yms. Kuunneltu rokkia. Kyllä on syntinen olo nyt. Saanko uskoa?

22

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä oot pimeä, mutta niin on alarantakin. te olette paholaisen asialla.

      • Anonyymi

        Kiitos. Oletko sinä Jeesus? Täydellisyytesi huokuu viestistä. Et antanut kuitenkaan anteeksi? Oikea Jeesus olisi sen kuitenkin tehnyt.... Olet väärennetty ja luulet kulkevasi Jeesuksen saappaissa.


      • Anonyymi

        Alarannan Johannes oli asiajätkä silloin, ku se oli vielä uskomassa. Nyt siitä on tullut tosi ala-arvoinen rienaaja! Ja pahenee koko ajan. Näkee selvästi, kuinka demonit hänessä lisääntyy. Kohta hän on melkein yhtä paha demonipesä, mitä Saalemin pastori-kokin.


    • Anonyymi

      kova äijä. varmaan ainoa järkevä lesta, siksi ex-lesta

    • Anonyymi

      Onko tämä mennyt nyt jo näin "pimeeksi"?
      Koronan vai Putinin syytä ? Yhtä julmia kaikki !!
      Pilkka iskee vielä omaan nilkkaan !!
      Voi maailmaa pahennuksen tähden !!!

      • Anonyymi

        Ylenmääräinen huuto- ja muiden välimerkkien käyttö on syntiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylenmääräinen huuto- ja muiden välimerkkien käyttö on syntiä!

        Kuka tää mysteeri henkilö on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tää mysteeri henkilö on ?

        Ai toi runsaasti huuto- ja muita välimerkkejä käyttävä vellu?


    • Anonyymi

      Ei kannata kuunnella jos
      PELKÄÄ kuulla asioiden todellista kulkua. Pelko on normaali tunne, annatko pelon kuitenkin hallita elämääsi?

      • Anonyymi

        En pelkää, vaan säälin miten alas ihminen voi vaipua. Ihminen muuttuu melkein varaanin kaltaiseksi kun iljettävä kuola valuu suusta.


    • Anonyymi

      Usko pois

    • Aloittaja!
      Ymmärrän sinua itsekin samanlaisen välivaiheen läpikäyneenä.

      Tuollaisella pilkkaamisella et voita mitään.! Huomaatko että putinia ja sinua yhdistää yksi piirre? Haluatte aggressiollanne mielipahaa mahdollisimman monelle ihmiselle!

      Uskon että pohjimmiltasi sinä olet kuitenkin hyvä ihminen. Meitä exiä yhdistää piirre, tunne että olemme päähänpotkittuja. Niin olemme, mutta pahan mielen tuottaminen toisille on ansa johon itse tulemme lankeamaan, jollemme osaa antaa anteeksi ja asettua toisen asemaan.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on vl-liikkeen johtomiehillä ja Puuttinin venäjällä? Molemmissa tiedetään miten asiat oikeasti ovat mutta kerrotaan jäsenille/kansalle muuta. Jos VL-liikkeen johtajat yhtäkkiä kertoisivat että koko systeemi perustuu valheeseen ja bisnekseen niin kyllähän sen tietää että siinä käy johtomiehille samalla lailla kun Puuttinille tulee todennäköisesti käymään. Ja sama käy vl-liikkeelle kun päivämies lopettaa sensuurin. VL jäsenet lukee päivämiestä kuin Raamattua ja eivät tiedä tai eivät haluat ajatella että päivämies käy saman sensuuriseulan kun kaikki venäläiset uutislehdet. Kaikki on vääristettyä ja valheellista. Ymmärrän myös sinua että totuuden kertominen huijatuille voi tuntua turhalta mutta kyllä se vaan on tärkeää työtä. Ei tässä aloittaja yritä aiheuttaa pahennusta vaan avata kusetettujen silmät totuudelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä on vl-liikkeen johtomiehillä ja Puuttinin venäjällä? Molemmissa tiedetään miten asiat oikeasti ovat mutta kerrotaan jäsenille/kansalle muuta. Jos VL-liikkeen johtajat yhtäkkiä kertoisivat että koko systeemi perustuu valheeseen ja bisnekseen niin kyllähän sen tietää että siinä käy johtomiehille samalla lailla kun Puuttinille tulee todennäköisesti käymään. Ja sama käy vl-liikkeelle kun päivämies lopettaa sensuurin. VL jäsenet lukee päivämiestä kuin Raamattua ja eivät tiedä tai eivät haluat ajatella että päivämies käy saman sensuuriseulan kun kaikki venäläiset uutislehdet. Kaikki on vääristettyä ja valheellista. Ymmärrän myös sinua että totuuden kertominen huijatuille voi tuntua turhalta mutta kyllä se vaan on tärkeää työtä. Ei tässä aloittaja yritä aiheuttaa pahennusta vaan avata kusetettujen silmät totuudelle.

        Hyvä analyysi, juuri noin. Minäkin olen taitamaton siinä mielessä, että näytän pilkkaajalta kertoessaan asiat niin kuin ne ovat. Ehkä runsailla hymiöiden käytöllä voisin viestiä mielialojani paremmin.

        On todella taitolaji kertoa harhaanjohdetulle totuus, niin etten itse näytä k-päiseltä pilkkaajalta. Minä en näytä siihen pystyvän. Aina tulee paha mieli siitä kun aiheutan pahaa mieltä.

        Lähtöolettama on, että "vl-johtomiehet" ovat tervejärkisiä ihmisiä, ainakin nykyisin. En uskokaan että he tekevät muuta kuin mihin vilpittömästi uskovat.

        Se turvan- ja turvallisuuden tunne mitä vl-uskovat saavat uskostaan, on niin merkittävä asia ettei suurempaa olekaan. Sitä meidän on kunnioitettava ja annettava ymmärtää ettemme sitä heiltä saa riistää. Haluan tuoda heille sanomaa rakastavasta Jeesuksesta, joka ei suitsevaistakaan sydäntä muserra, eikä heitä pois ketään jotka Hänen tykönsä tulevat.

        "Sillä kukkulat hoejukoot ja vuoret väistykööt, mutta Minun rauhanliittoni ei sinusta väisty, "


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Hyvä analyysi, juuri noin. Minäkin olen taitamaton siinä mielessä, että näytän pilkkaajalta kertoessaan asiat niin kuin ne ovat. Ehkä runsailla hymiöiden käytöllä voisin viestiä mielialojani paremmin.

        On todella taitolaji kertoa harhaanjohdetulle totuus, niin etten itse näytä k-päiseltä pilkkaajalta. Minä en näytä siihen pystyvän. Aina tulee paha mieli siitä kun aiheutan pahaa mieltä.

        Lähtöolettama on, että "vl-johtomiehet" ovat tervejärkisiä ihmisiä, ainakin nykyisin. En uskokaan että he tekevät muuta kuin mihin vilpittömästi uskovat.

        Se turvan- ja turvallisuuden tunne mitä vl-uskovat saavat uskostaan, on niin merkittävä asia ettei suurempaa olekaan. Sitä meidän on kunnioitettava ja annettava ymmärtää ettemme sitä heiltä saa riistää. Haluan tuoda heille sanomaa rakastavasta Jeesuksesta, joka ei suitsevaistakaan sydäntä muserra, eikä heitä pois ketään jotka Hänen tykönsä tulevat.

        "Sillä kukkulat hoejukoot ja vuoret väistykööt, mutta Minun rauhanliittoni ei sinusta väisty, "

        Minne sitä menisi muualle kun sieltä Jumalan valtakunnasta kuuluu iankaikkisen elämän sanat henki se mikä eläväksi tekee.
        Kerran kuitenkin pitää vastata elämästä sellaiselle tuomarille joka tietää kaiken minusta.
        Yhtä minä Herralta anon, että saan asua kaiken elin ikäni Herran huoneessa.
        Vaikka enkeli tulisi Taivaasta ja toisin saarnasi hän olkoon kirottu.
        Opissa ei ole vikaa vaan opin kantajassa on se vika aina kun joutuu syntiin.

        Usko ei ole joka miehen eikä myös naisen.


    • Anonyymi

      Äänikirjassa erään prosessin kuvaus avataan mm. tapaa miten VL liike hoitaa hyväksikäyttö tapaukset omalla tavallaan, täysin maallisen lain vastaisesti. Uskaltaako joku rohkea avata näitä seurapuiheessaan? Aivan varmasti joku puhuja lukee näitä viestejä

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että hyväksikäytetyn pitää pyytää anteeksi ja olla hiljaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että hyväksikäytetyn pitää pyytää anteeksi ja olla hiljaa?

        Suorinta tietä vankilaan. Ja pysyä siellä loppuelämän kuolemaansa asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorinta tietä vankilaan. Ja pysyä siellä loppuelämän kuolemaansa asti.

        *Hyväksikäyttäjä siis*. Luin siis väärin. Uhrin olisi hyvä uskaltaa puhua asiasta mahdollisimman monelle. Miten luit että syy voisi olla uhrissa? Vaatii ajatusvinouman moinen ajattelutapa mikä ilmeisesti löytyy joistain lestoista jo syntyessään. Kannattaa kuunnella podipapin äänikirja YouTubesta "erään prosessin kuvaus". Siinä kerrotaan miten lestarunkut sairaalla tavalla kiertävät lakia asiassa. Jokainen joka on pimittänyt noita tietoja joutaa ikuiseen kadotukseen, eli helvettiin. Niin moni uhri on joutunut kärsimään lestojen omien maallisten sääntöjen takia. Että ku menee hermot


    • Anonyymi

      Alkaa ihan vituttaan ja höyry nousee päästä kun ajattelee miten ryyn johto pesi asiassa kätensä ja valehteli jopa asiasta. Tekis mieli laittaa muutama nimi taas kiertoon etteivät pääse kansalta unohtumaan. Perus uskovainen lessu ei edes tietä välttämättä noista asioista, niin hyvin ne salattiin medialta.

    • Anonyymi

      Surullista, että me menetettiin Johanneksessa hyvä puhuja. Harmi, että hän eksyi ja ryhtyi pilkkaamaan Jumalan lapsia.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa! Johannes on edelleen puhuja mutta ei puhu enään mätien kalojen joukossa. Hän sai parannuksen armon pois VL lahkosta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe