Koin mielenkiintoisen yllätyksen. Olen maksanut tunnollisesti lainaani. Yhtään lainaa ei ole jäänyt maksamatta. Edellisessä laskussa oli jäljellä maksettavaa 107, 32 e, josta on nyt maksettu 77, 20 e. Viimeisen laskun pitäisi olla 30, 12 e, mutta onkin viheliäisesti 75, 12 e. Eli sosiaalisesta lainasta on varastettu 45 e väärin perustein. Kaikki puhuu, että pakkolainastani ei mene korkoa. Näyttää siitä menevät 45 e epäreilusti. Olisi se summa, joka pitää, eikä ylimääräistä varastelua.
Sosiaalisen luoton yllätys
8
766
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisessa pääomassa ei yhden kuukauden aikaero alkuperäiseen tai 50€ määrä merkitse loppupeleissä yhtään mitään! Ihmisillä on paljon isompia ongelmia eikä sosiaalista luototusta kaikille anneta!
- Anonyymi
Ei varmasti anneta. On se helpotus päästä vihdoin vapaaksi pakkolainasta.
- Anonyymi
Ei mikään laina ole kellekkään mikä pakko! Kukaan ei pakota ketään ottamaan luottoa ja luoton hoito on vain sopimuksen lunastamista.
Sosiaalisessa luotossa on kyse enemmin siitä ettei luottotietojen puuttumisen vuoksi saa jotain tarpeellista asiaa kuten pesukone. Tai maksamaton vakuutusmaksu. Luottotiedottomuus ei kerro mitään esim piikistä! Ei tarvitse olla penniäkään pystyssä.
- Anonyymi
Kyllä on pakkolaina, jota en koskaan halunnut. Minulle ei jätetty juurikaan vaihtoehtoja. Kukaan ei voi sanoa, ettei jonkun ole pakko ottaa lainaa. Jos haluaa mieluummin valita asunnottomuuden, kun ottaa lainaa.
Minulla on ollut takanani pitkä työttömyys. Kukaan , joka ei itse ole kokenut samaa kuin minä ei voi ymmärtää asiaa. Kaikki johtui paskasta taloyhtiöstä ja vielä paskemmasta Isännöitsijästä.
Penniäkään ei tarvitse olla pystyssä, jos on syntynnyt kultalusikka suussa, eikä ole joutunut työttömäksi. Kaikki eivät voi valita olosuhteita. Osa ihmisiä joutuu tahtomattaan ongelmiin.- Anonyymi
Oliko jäänyt vuokrat vai vastikkeet maksamatta. No siitä tapauksessa se
kaikkein paskin henkilö löytyy ihan vaan peiliin katsomalla.
- Anonyymi
Oletko katsonut omaan peiliisi?
- Anonyymi
Sosiaalisessa luotossa ei ole mitään ongelmaa ja huonos. Se ei aina ole mikään asioittensa kanssa kusseen ihmisen juttu. Sen voi saada köyhä johonkin tärkeään hankintaan johon ei saa rahoitusta pankista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227