Siinäpä on pyhä kolmiyhteys, jonka nimiin passaa taas kaupungin elinkeinotoimen ja luottamusmiesten tehdä hartiavoimin töitä vastoin korkeimman oikeuden päätöstä. Savon Sanomat varmaan jatkaa trollaamistaan entisin eväin. Mitenkäs nyt suu pannaan?
Kuopion kaupunki on häpeällisellä tavalla käyttänyt vuosikaudet venäläistä haketta polkemaan kotimaisen raaka-aineen hintaa. Nyt taitaa olla niin sanotusti ”huonot housussa” tuon asian suhteen. Ottakaapa, neropatit nyt lusikka kauniiseen käteen ja todetkaa,mitä on tullut tehtyä!
Finnpulp, Kiina ja Venäjän puu
4
134
Vastaukset 4
- Anonyymi
Haloo! Mihin loppui tuo Finnpulp-jankutus? Onko Pitkänen jo saanut potkut?
- Anonyymi
Finnpulpin eväät ovat syödyt. Vuonna 2020 teki melkein puolen miljoonan euron tappion. Viime vuoden lukuja ei ole toimitettu.
Finnpulp on enää muutaman eläkeukon iltapäiväkahvikerho.
KHO:n päätöksestä on jo kaksi kuukautta ja hiljaista on ollut. - Anonyymi
Antaa kiinalaisten rakentaa sellutehtaat omalle maaperälle.
Teknologiakonserni Andritz on saanut merkittävän tilauksen Kiinasta. Andritz toimittaa avainteknologiat kiinalaisen sellun ja paperin tuottajan Liansheng Pulp & Paperin avainteknologiat uuteen sellutehtaaseen Zhangzhoussa, Fujianin maakunnassa.
Ero tuossa on, että Zhangzhou on meren rannalla. Kaakossa kaupunki rajoittuu Taiwaninsalmeen (Etelä-Kiinan mereen), kaupungilla on 680 kilometriä merenrantaa. - Anonyymi
Kinuskit paskantakoot omat rantansa. Kallavesi ja luonto kiittävät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510