Teinkö petoksen aurinkosähköfimalle

Anonyymi

Aurinkosähkö soittelija varasi ajan arviointikäynnille.
Klassinen huijjaritemppu, soittamalla myyjällä on kenkä ovenraossa.
Tiesin kuitenkin etten varattuna aikana ole paikanpäällä.
Asiantuntija soitii sovittuna aikana ja ilmoitti odottavansa pihalla tapaamista.

Tarjosin selityksenä että jouduin yllättäen lähtemään sukulaisiiin.
Myyntimulkun äänestä kuuli että pettymys oli suuri, paljasti kuitenkin että hänellä oli naapurikylässä toinen "arviointi".

Kaksi kauppaa päivässä takaa hänelle leivän ja makkrat.

PS Tämä temppu toimii, mutta monta myyntim.... olen jututtanut ja laittanut matkaan.

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän lapsellinen temppu ja puhdasta kiusantekoa. Eikö olisi selvempi sanoa puhelimessa, ettei kiinnosta?

• Anonyymi

Lapsellinen?
        Jo se että terrorisoidaan puhelinhärinnällä oikeuttaa jujuttamaan.
        Olen siis jututtanut näitä "arvioitsijoita" ja aina niillä on kusetus aikeena.
        Jos jututan uunaalleen ja laitan sitten matkaan sekö on paree?
        Minulla on lähipiiristä useita esimerkkejä kusetuksista.
        Aurinkopanelikauppias onnistui myymään tuttavapariskunnalle, hinta käsittämätön, onnstuivat sössimään asennukset, vetäytyivät takuuvastuusta.

Alopille päkkomyytiin pölynimuri.

Minulle tarjottiin ikkunan vaihtoa nelikertaiseen hintaan.
        Putkisaneeraus kahden vesipiteen putkitus 4 500 €

Kusettajia saa kusettaa! Varkaalta saa varastaa!

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsellinen?
        Jo se että terrorisoidaan puhelinhärinnällä oikeuttaa jujuttamaan.
        Olen siis jututtanut näitä "arvioitsijoita" ja aina niillä on kusetus aikeena.
        Jos jututan uunaalleen ja laitan sitten matkaan sekö on paree?
        Minulla on lähipiiristä useita esimerkkejä kusetuksista.
        Aurinkopanelikauppias onnistui myymään tuttavapariskunnalle, hinta käsittämätön, onnstuivat sössimään asennukset, vetäytyivät takuuvastuusta.

Alopille päkkomyytiin pölynimuri.

Minulle tarjottiin ikkunan vaihtoa nelikertaiseen hintaan.
        Putkisaneeraus kahden vesipiteen putkitus 4 500 €

Kusettajia saa kusettaa! Varkaalta saa varastaa!

.

Kaikki kauppiaat eivät toimi ala-arvoisesti. Kauppamies saa leipänsä siitä, että myy edustamaansa tuotetta. Tämän takia on lapsellista tehdä kiusaa ihmiselle, joka yrittää hankkia elantonsa.
        Kaikessa tämän tapaisessa kotimyynnissä on perumisoikeus, joten katumapäälle tullessaan voi perua kaupan.
        Jos et halua puhelinmyyntä, niin on helppo tehdä telemarkkinointikielto. Puheluiden määrät pienenevät huomattavasti. Niille harvoille soittajille voi sitten kohteliaasti ja tiukasti ilmoitaa, että kiitos soitosta, mutta ei kiinnosta" ja sulkea samantien puhelimen.

Muu käytös on lapsellista eikä sen parempaa kuin mainitsemillasi epäasiallisilla kauppialla.

• Anonyymi

Kohtalaisen lapsellista.

• Anonyymi

Minkä soisitte ihmisten tekevän teille, tehkää te myös samoin heille.

• Anonyymi

Miksi pitäisi pitää sanansa ja olla paikalla ?
      Tässä valmiissa maailmassa saa myyjällekin tulla luppopäiviä, ei se nyt aina tarvitse olla ruusuilla tanssimista.
      Luonnollista että välillä tulee oharit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe