Alavieskan kunta käytti härskisti hyväkseen etuosto oikeutta ja vei 50 000 e arvoisen metsäpalstan muutamalla tonnilla, nyt asiasta juttua Iltalehdessä, härskiyden huippu ja syynä jälleen tuulivoimalat, sekä ilmeisesti tiettyjen hallituksen jäsenten maanomistus alueella.
Alavieskan Keskusta jäi kiinni housut nilkoissa.
7
864
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuule son samanlaista kaikissa kepuenemmistöisissä kunnissa.
Härskiydellä ei ole rajaa.
Tereveiset Pellosta! - Anonyymi
Tässä saattaa käydä nyt kylmät, hallituksessa äänestämässä ja itse omistaa metsiä alueelta johon suunnitteilla tuulivoimaa.
- Anonyymi
KESKUSTA PETTÄÄ AINA MUISTAKAA KUN ÄÄNESTÄTTE.
- Anonyymi
En kyllä halua asua tälläisessa kunnassa. Onneksi muutin aluksi vain vuokralle. Rosvojen temmellyskenttä. Sääliksi käy ihmisiä jotka joutuvat pakon edessä täälä asumaan.
- Anonyymi
Nyt sitten on jo housuissa, ja vatta edelleen kuralla, syyllinen näkyy pelistä kun sinne katsoo.
- Anonyymi
Valkopestään asiaa ja uskotellaan asiaa kuntalaisille niin pitkään että aletaan uskomaan itsekkin että nyt tehtiin hyvä päätös.
- Anonyymi
Metsärosvoja on ollut kauttaaikain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708