Tyylikkkään viileä näyttelijämies on kovaa valuuttaa. Jotenkin naiset aina löytää tiensä näiden sankareiden seuraan. Minkäs Peter sille voi, jos on siunattu lahjoilla mitkä vetää naisia puoleensa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008691796.html
Aika velikulta tuo Peter
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mielisairaan lotikka-spämmärin uusin aluevaltaus, kesti 20v kehittää
- Anonyymi
Ei kyllä vaikuta miltään älyn jättiläiseltä toi teidän kylän strippari..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä vaikuta miltään älyn jättiläiseltä toi teidän kylän strippari..
No hei ei kai mr O'Toole ole Suomessa tai tällä pyörinyt. Missä luki että ois stripannu? Siis sarjahurmuri on liikkunut seurapiireissä ja valkokankaalla muilla mailla. Oscarehdokas on ollu usean kerran.
- Anonyymi
Ompas oikea komistus. Tolla naamalla ei tarvitte ees oskareita, naisia on ollu jonossa valmiina raidaamaan Peterin kyydissä. Olis ollu taatusti yhtä suosittu tyttöjen keskuudessa ilman filmiuraa.
- Anonyymi
Petri kun strippaa, siinä finnit turskahtaa...ne atrian piztstat saa ihon kukkimaan. Eikä vety eikä atomi auta asiaa.
- Anonyymi
Eikös noi pizzat oo sun filmitähties lounaita saturainen kouraan ja maine on mennyt 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086