Ei hitto, monenmoista krääsää ja skeidaa kiinasta tuotetaankin tänne saitureiden ostettavaksi.
Kiinalaiset renkaat ovat ainakin helvatin äänekkäät, eikä kestokaan liene kummoinen.
Kannattaako kaikkea shittiä hankkia, vaikka hinnaltaan ovatkin edulliset, pistää miettimään🤔
Kiinalaiset renkaat
8
385
Vastaukset
- Anonyymi
Rengasmelu auton sisällä johtuu autosta! On kokemusta samoista renkaista ja eri auto.
- Anonyymi
mietippä aloittaja mitä kaikkea sinulla on kotona kiinasta ????? melkein kaikki kulkuneuvosi mukaan lukien honda minkey
- Anonyymi
Continental on taas liian pehmiä ja nokia ei kestä alkuunkaan, kiinan kumiseos on aika kova talvella, jossei ossoo ajaa autoa?
- Anonyymi
Se nyt vaan on niin, että pehmeä rengas pitää paremmin kuin kova rengas.
- Anonyymi
LingLong Greenmaxit ovat hyvät. Aiemmin oli SLK-mersussa Continentalit ja veteli hurjasti kulumisurissa, mutta LingLongit ovat lähes tunteettomat urille.
https://www.vannetukku.fi/greenmax-hp010-tm-testimenestyj-p-53694.html- Anonyymi
Edelleenkin roskatukku käyttää TM testiä vääristellen ja vuosia vanhoja testejä. Huijari kauppa. Pystyheittoisia jäterenkaita myyvät.
- Anonyymi
Mulla oli kiinalaiset jotka kesti yli 100 000 km eikä kuluneet yhtään. Jotain hiton kovaa muovimaista seosta. Pito märällä lähes nolla ja mutkissa kuivallakin sellaista outoa tärinää. Lopulta rungot menivät ihan soikeiksi.
Merkkirenkaat alle ja auto muuttui hetkessä ihan erilaiseksi ajaa mutkissa. Kääntyi sillettiin pehmeän jouheasti kuin auton kuuluukin ja sateellakin pääsi liikkeelle. - Anonyymi
Nokian renkaitahan ei saa suomessa enään käyttää! EU on ne kieltänyt. Ne ovat sanktioiden alaiset. Nyt pitää käyttää kiinalaisia renkaita . Onko tässä mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995