Ei hitto, monenmoista krääsää ja skeidaa kiinasta tuotetaankin tänne saitureiden ostettavaksi.
Kiinalaiset renkaat ovat ainakin helvatin äänekkäät, eikä kestokaan liene kummoinen.
Kannattaako kaikkea shittiä hankkia, vaikka hinnaltaan ovatkin edulliset, pistää miettimään🤔
Kiinalaiset renkaat
8
629
Vastaukset
- Anonyymi
Rengasmelu auton sisällä johtuu autosta! On kokemusta samoista renkaista ja eri auto.
- Anonyymi
mietippä aloittaja mitä kaikkea sinulla on kotona kiinasta ????? melkein kaikki kulkuneuvosi mukaan lukien honda minkey
- Anonyymi
Continental on taas liian pehmiä ja nokia ei kestä alkuunkaan, kiinan kumiseos on aika kova talvella, jossei ossoo ajaa autoa?
- Anonyymi
Se nyt vaan on niin, että pehmeä rengas pitää paremmin kuin kova rengas.
- Anonyymi
LingLong Greenmaxit ovat hyvät. Aiemmin oli SLK-mersussa Continentalit ja veteli hurjasti kulumisurissa, mutta LingLongit ovat lähes tunteettomat urille.
https://www.vannetukku.fi/greenmax-hp010-tm-testimenestyj-p-53694.html- Anonyymi
Edelleenkin roskatukku käyttää TM testiä vääristellen ja vuosia vanhoja testejä. Huijari kauppa. Pystyheittoisia jäterenkaita myyvät.
- Anonyymi
Mulla oli kiinalaiset jotka kesti yli 100 000 km eikä kuluneet yhtään. Jotain hiton kovaa muovimaista seosta. Pito märällä lähes nolla ja mutkissa kuivallakin sellaista outoa tärinää. Lopulta rungot menivät ihan soikeiksi.
Merkkirenkaat alle ja auto muuttui hetkessä ihan erilaiseksi ajaa mutkissa. Kääntyi sillettiin pehmeän jouheasti kuin auton kuuluukin ja sateellakin pääsi liikkeelle. - Anonyymi
Nokian renkaitahan ei saa suomessa enään käyttää! EU on ne kieltänyt. Ne ovat sanktioiden alaiset. Nyt pitää käyttää kiinalaisia renkaita . Onko tässä mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036