Lienee normaalia että niinkuin olisi merilaivan kapteeni. Auto vetelee ja aliohjautuu.
Mites löysä ohjaus!???
14
787
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä kävi talviautotestissä 2022 ?
Ei kannata nostaa Toyotan ominaisuuksia.- Anonyymi
Puhe oli dacian ominaisuuksista.
- Anonyymi
Mitä tapahtui. Datsia ohitti minut moottoritiellä. Äijä ajoi ihan simona. En tiennyt että datsia kulkee noin kovaa. LOL.
- Anonyymi
Kyllähän ne kulkee 150kmh siinä missä muutkin autot. Itse ladallakin ajellut 150 mutta kyllä kaksi kättä tarvi olla tiukasti ratissa ja keskittyminen 100%. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne kulkee 150kmh siinä missä muutkin autot. Itse ladallakin ajellut 150 mutta kyllä kaksi kättä tarvi olla tiukasti ratissa ja keskittyminen 100%. :D
Minä olen ajanut, kuplavolkkarilla 170km/h. Siinä piti olla kieli keskellä suuta.
- Anonyymi
Aloittaja vissiinkin kirjoitti tuon humalatilassa kun tunsi kinttupolun vetelevän ja oli löysät housuissa ja kuvitteli itsestään laivan kapteenia
- Anonyymi
Harmittaako dacian löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako dacian löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa?
löysä ohjaus noin paljon että lapsettaa? Lapsellisinta tässä aiheessa on tuo aloittajan toljailu , kaukana viisaudesta . tuommoiset kommentit kuuluu autojen palstoille joissa on ohjaus simpukka kuten traktoreissa!
- Anonyymi
Ainoastaan hinta on löysä............https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiselvitys-nama-autot-tulevat-sailyttamaan-arvonsa-parhaiten-yllattaako-ykkonen/8180566?fbclid=IwAR3aNcqG8ZbKgH1
- Anonyymi
Dacian ohjaus on jämäkkä. Löysät ovat vain pöksyissäsi!!!
- Anonyymi
Onko Dacia comfort mallin kokemuksia; äänieristyksestä. Meinaan että talvirenkaat suorastaa huutaa!
- Anonyymi
Huuda takaisin!!! :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854