Hyytävä kirje julki!

Anonyymi

Iltalehti kertoo venäjän jääkiekkoliiton pyytäneen khl seuroja tukemaan venäjän armeijaa! Tämä uutinen on järkyttänyt koko jääkiekkoileva maailmaa! Armeijaa joka suorittaa valtavaa kansanmurhaa Ukrainassa! Onko uutinen myös syy jokeri johdon piileskelyyn? Toivotaan ettei uutinen liity jokereihin, ei hän se voi liittyä. Vai voiko? Ei sentään. Mutta ei tämä mikään hyvä uutinen ollut, ei todellakaan.

4

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putler valjastaa kaikki sirkuksen pellet propaganda-koneistonsa käyttöön. Jokereilta oikea liike jättää neuvostoliiton kiekkoliiga.

• Anonyymi

Oikea liike kyllä, mutta ennen paluuta kotimaan jääkiekkokentille, jokerit ja khln kanssa kytköksissä olleet suomalaiset on syynättävä suurennuslasin kanssa. Itse en näe enää mahdollisena että jokereita kotimaan kentillä nähdään. Kaikkien näiden likaisesta khllästä tulleiden uutisten jälkeen, kertakaikkiaan se ei voi olla enää mahdollista!

• Anonyymi

Khl on täysin tuntematon minulle koska en maailman epädemokraattisinta maata katsele tai kannata sen toimintoja.

Jossa johto tapattanut poliitikkoja, toimittajia. Myrkyttänyt ihmisiä, sotaa suomea ja ukrainaa, muitakin vastaan.

Ihmettelin että suomesta meni joukkue ja halli näille. Sitä suomettunut ja venäjää mielistelevää joukkoa riiittää.

Khl edustaja yritti Ruotsalaisia seuroja saada mutta eihän he lähde rostovaltion liigaan. Tekivät oikein, korvien väli kunnossa ja oma ajattelu.

Suomessa taas näkyi tämä että suostutaan toisen tahtoon ja venäjältä tullut halu niin ei ole uskaltaneet sanoa ei.

Ruotsi teki päätöksen antaa aseita ukrainalle. Suomessa emmittiin ja katseltiin mitä muut tekee.

Saksan, Ruotsin, Viron jälkeen vasta Suomessa rohkaistui muutaman hengen joukko. Tässäkin näkyy se. Pelkureiden maa

• Anonyymi

Kyllä suomessakin joukkueilla järkeä päästä on löytynyt! Samaan aikaan kun khl pyysi jokereita, se pyysi myös Oulun Kärppiä. Niin kuin nyt näemme Oululais seuran johto oli viisaampaa kuin jokereiden: ) toki myös kärppien urheilullinen menestys on ollut täysin eri luokkaa kuin jokereiden menestys koko 2000-luvun. Nyt jokereiden pitäisi saada vielä ilmainen paikka liigasta ja näin ollen viedä uskattavuus koko Dm-liigalta. Suomalaisessa urheilussa lajissa kuin lajissa korkeimmalla tasolla pääsarjassa, paikka siellä on ansaittava urheilullisilla meriiteillä! Ei ilmaiseksi ohi muiden, muuten puhumme korruptiokiekosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      3255
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2519
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      447
      1530
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1406
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      548
      1313
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      112
      1291
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113