Suomi tulee VÄLTTÄMÄÄN energiapulan.

Venäläiset sulkevat Suomessa olevat tuotantolaitoksensa vetäytyy Suomesta ja Suomen markkinoilta , , mm. kymmenet kuljetusliikkeet. Näin Suomessa tulee energia riittämään. Suomesta tulee nopeasti EU:n "puhtain OSAVALTIO" Voimme syytää marinin opein toiset 249miljoonaa toisille "osavaltioille", plus 200 miljoonaa jatkossa per vuosi. Suomi varoitti Venäjää KANSALLISTAMASTA Venäjän markkinoilta vetäytyvien Suomalaisfirmojen omaisuutta. SAMAAN AIKAAN Suomi takavarikoi Venäläisten veneitä ja muuta omaisuutta. Näin piskuinen Suomi kaivaa itselleen kuoppaa.

22

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatti ahneiden viedä firmansa venäjälle halvan työvoiman persolla. Nyt ne ovat Putinin omaisuutta.

    • Anonyymi

      Sama odottaa kiinaan siirtyneitä.
      Kun kaikki on kopsattu, hinnat nousee.
      Maksa tai lähde.

    • Anonyymi

      Vendeiden takavarikointi johtaa siihen että venäjällä kaikki viedään. Saa siinä fortumin osakkeenomistaja nieleskellä.

    • Anonyymi

      On se harmi, että Putlerin rikkaiden oligarkkikamujen varallisuutta takavarikoidaan. Mitenkähän ne nyt tulee toimeen.

      Venäjä on maapallon peräreikä.

      • Anonyymi

        Saavat vastavuoroisesti viedä suomalaisten yritysten omaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat vastavuoroisesti viedä suomalaisten yritysten omaisuuden.

        Putler aloitti hyökkäyssodan, ei Suomi.


      • Anonyymi

        Suurimmalla osalla tuskin on kovin suurta hätää, aika niistä paateista takavarikoitiin kysyvät... Monikaan ole edes siellä venäjällä, moni on niin rikkaita että onhan niillä asuntoja ja rahaa joka puolella että kyllä ne pärjää, jos mekin pärjätään parintonnin kuukausi palkalla.


    • Anonyymi

      Älä huoli, rysssien "kymmenet tuotantolaitokset ja kuljetusliikkeet" korvataan kotimaisilla ja länsimaalaisilla vastaavilla. 👍👊

    • Anonyymi

      Venäjä on hyökkäyssodallaan tehnyt itsestään vihatun hylkiövaltion vuosikymmeniksi.

      Venäjän ortodoksikirkon johtaja, joka väittää olevansa kristitty, on ilmeisesti alkanut saatananpalvojaksi siunaamalla hyökkäyssodan. Ennen vanhaan kristinusko kielsi tappamisen. Venäjän ortodoksikirkko on mädättäjien käsissä.

    • Anonyymi

      Osta hjuva jäähalli Helsingistä. Nyt saat halvalla 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Jep. Ja Jokerit palannee Putlerin keinotekoisesta muoviliigasta takaisin Suomeen. Loistavaa!


    • Anonyymi

      Venäjä eli Neuvostoliitto on valtioiden alinta ö-luokkaa. Samaa tasoa kuin Pohjois-Korea.

      • Opi nyt ääliö edes keskustelemaan.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Opi nyt ääliö edes keskustelemaan.

        Sano sinä sille ortodoksijesuiitta Kirilille, että kertaa kymmenen käskyä ja vetää päänsä ulos Putlerin hanurista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä sille ortodoksijesuiitta Kirilille, että kertaa kymmenen käskyä ja vetää päänsä ulos Putlerin hanurista.

        Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.

        Läpä lässyn lässyn lää. Minkälainen "kristitty" siunaa hyökkäyssodan ja siviilien surmaamisen???????????


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.

        Ei Neuvostoliitto ole romahtanut. Sama paska on edelleen itärajan takana.


    • Anonyymi

      Venäläiset käyttävät ruplan seteleitä paskapaperina. On halpaa, mutta jättää kuulemma painomustetta ahteriin!

    • Anonyymi

      Jo VUOSIKYMMENIÄ on puhuttu, että kommunistimaa Venäjälle sijoittamiseen sisältyy poliittinen maariski. Nyt se sitten toteutui, joten Venäjällä seikkailijat ottakoot opikseen. Ei kannata IKINÄ luottaa Venäjään.

    • Anonyymi

      Tavisryssä syö kohta ihan perusruokaa eli mitä ruplalla saa. Limppua,kaalia, lanttua mitä sieltä omalta peltotilkulta löytyy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe