Venäläiset sulkevat Suomessa olevat tuotantolaitoksensa vetäytyy Suomesta ja Suomen markkinoilta , , mm. kymmenet kuljetusliikkeet. Näin Suomessa tulee energia riittämään. Suomesta tulee nopeasti EU:n "puhtain OSAVALTIO" Voimme syytää marinin opein toiset 249miljoonaa toisille "osavaltioille", plus 200 miljoonaa jatkossa per vuosi. Suomi varoitti Venäjää KANSALLISTAMASTA Venäjän markkinoilta vetäytyvien Suomalaisfirmojen omaisuutta. SAMAAN AIKAAN Suomi takavarikoi Venäläisten veneitä ja muuta omaisuutta. Näin piskuinen Suomi kaivaa itselleen kuoppaa.
Suomi tulee VÄLTTÄMÄÄN energiapulan.
22
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatti ahneiden viedä firmansa venäjälle halvan työvoiman persolla. Nyt ne ovat Putinin omaisuutta.
- Anonyymi
Sama odottaa kiinaan siirtyneitä.
Kun kaikki on kopsattu, hinnat nousee.
Maksa tai lähde. - Anonyymi
Vendeiden takavarikointi johtaa siihen että venäjällä kaikki viedään. Saa siinä fortumin osakkeenomistaja nieleskellä.
- Anonyymi
On se harmi, että Putlerin rikkaiden oligarkkikamujen varallisuutta takavarikoidaan. Mitenkähän ne nyt tulee toimeen.
Venäjä on maapallon peräreikä.- Anonyymi
Saavat vastavuoroisesti viedä suomalaisten yritysten omaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavat vastavuoroisesti viedä suomalaisten yritysten omaisuuden.
Putler aloitti hyökkäyssodan, ei Suomi.
- Anonyymi
Suurimmalla osalla tuskin on kovin suurta hätää, aika niistä paateista takavarikoitiin kysyvät... Monikaan ole edes siellä venäjällä, moni on niin rikkaita että onhan niillä asuntoja ja rahaa joka puolella että kyllä ne pärjää, jos mekin pärjätään parintonnin kuukausi palkalla.
- Anonyymi
Älä huoli, rysssien "kymmenet tuotantolaitokset ja kuljetusliikkeet" korvataan kotimaisilla ja länsimaalaisilla vastaavilla. 👍👊
- Anonyymi
Venäjä on hyökkäyssodallaan tehnyt itsestään vihatun hylkiövaltion vuosikymmeniksi.
Venäjän ortodoksikirkon johtaja, joka väittää olevansa kristitty, on ilmeisesti alkanut saatananpalvojaksi siunaamalla hyökkäyssodan. Ennen vanhaan kristinusko kielsi tappamisen. Venäjän ortodoksikirkko on mädättäjien käsissä. - Anonyymi
Osta hjuva jäähalli Helsingistä. Nyt saat halvalla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jep. Ja Jokerit palannee Putlerin keinotekoisesta muoviliigasta takaisin Suomeen. Loistavaa!
- Anonyymi
Venäjä eli Neuvostoliitto on valtioiden alinta ö-luokkaa. Samaa tasoa kuin Pohjois-Korea.
- Anonyymi
tarkkanäköinen kirjoitti:
Opi nyt ääliö edes keskustelemaan.
Sano sinä sille ortodoksijesuiitta Kirilille, että kertaa kymmenen käskyä ja vetää päänsä ulos Putlerin hanurista.
Anonyymi kirjoitti:
Sano sinä sille ortodoksijesuiitta Kirilille, että kertaa kymmenen käskyä ja vetää päänsä ulos Putlerin hanurista.
Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.
- Anonyymi
tarkkanäköinen kirjoitti:
Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.
Läpä lässyn lässyn lää. Minkälainen "kristitty" siunaa hyökkäyssodan ja siviilien surmaamisen???????????
- Anonyymi
tarkkanäköinen kirjoitti:
Mikset itse kerro, SINÄ ET OLE SUOMALAINEN. Tiedäkö itsekään mikä seka sikiö olet. Somalilta ja hurrilta kyllä vaikutat ,vai niitäkö -90-luvun alkupuolen somaleja olet , jotka tulivat romahtavasta neuvostoliitosta tänne". Lohdutukseski" voin kertoa, Aasista EI TULE HEVOSTA , vaikka syntyisi hevostallissa.
Ei Neuvostoliitto ole romahtanut. Sama paska on edelleen itärajan takana.
- Anonyymi
Venäläiset käyttävät ruplan seteleitä paskapaperina. On halpaa, mutta jättää kuulemma painomustetta ahteriin!
- Anonyymi
Jo VUOSIKYMMENIÄ on puhuttu, että kommunistimaa Venäjälle sijoittamiseen sisältyy poliittinen maariski. Nyt se sitten toteutui, joten Venäjällä seikkailijat ottakoot opikseen. Ei kannata IKINÄ luottaa Venäjään.
- Anonyymi
Tavisryssä syö kohta ihan perusruokaa eli mitä ruplalla saa. Limppua,kaalia, lanttua mitä sieltä omalta peltotilkulta löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664