Mikä on justuksen maatuneen louganin status näin vuonna 2022?

Anonyymi

Joko on mennyt viimeiseen lepoon?

17

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen vain ajatellut että kuinkahan moni trolli lähti omankäden kautta tuonpuleiseen kun he näkivät että heidän selvänäkijä kyvyt kusi kintuille. ...... Kohta 425000km ja läpäisi katsastuksen alle viikko sitten virheettömästi !

      • Anonyymi

        Älä huoli ossin 300tkm ajettu toyotakin meni viime kuussa puhtaasti läpi.


    • Anonyymi

      Nyt on tullut jo jonkinverran kokemusta kun olen ajanut tuolla autolla n. 164000km ja edellinen omistaja ajoi ennen minua 266000km. Sen verran jo tiedän että Ensimmäinen minun vaihtama alapallo on nyt loppu ja se kesti 128000km (Lemförder: ) toinen alapallo ja raidetangon päät on menneet jo 110000km ja ovat ehjät vielä. Vilkkuvipuja on mennyt yksi. On kokemuksia myös muista merkeistä meidän perheestä Skoda Fabia -08. Raidetangon päät 125000km ,rataslaakeri eteen 160000km ja 170000km kumpikin kynnyskotelo puhki n. 15cm eturattaasta taaksepäin. Ja sitten Kia Rio--10. kumpikin raidetangon pää n.130000km ja vähän sen jälkeen yksi alapallo. Tässä autossa alkaa tulla jo mitoittain ruostetta alustassa. Viimetalvena meni moottori jumiin kun huohotin jäätyi ja öljyt tuli tikunkautta ulos, olen parhaillaan vaihtamassa siihen konetta. Daciassa ei ole ruostereikää missään eikä pintaruosteitakaan. Ainoastaan kuskin oven sisältä alkaa sateen jälkeen näkyä ruostevettä joka valuu kynnyskotelon päälle .Moottori tuo 1,6 vaikuttaa olevan pomminvarma laite Olen luultavasti ainoa tällä palstalla jolla on jo vähän faktaa, toiset kuluttaa vain aikaa leikkimällä helppoheikkiä kun ei parempaa tietoa ole !!

      • Anonyymi

        Miten sää sillä 10L sataselle vievällä nuhapumpulla pärjäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sää sillä 10L sataselle vievällä nuhapumpulla pärjäät?

        No olet kyllä siinäkin väärässä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olet kyllä siinäkin väärässä !!

        No mitäs se sitten oikeesti kuluttaa ja kiihtyykö muka oikeesti hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs se sitten oikeesti kuluttaa ja kiihtyykö muka oikeesti hyvin?

        Kulutus on korkeampi kuin vastaavalla Renaultilla (Megane farm. 1,6 -05 ),mulla on sekin. Korkean korin takia tuulivastus on kovempi. Pitkän matkan kulutus (laillisesti ajettuna 90km/h 6,5-7 riippuu vuoden ajasta. Sekoitettu ajo 7-8 myös vuoden aika seuraamus. Tuo 10L menee vaunun kanssa . Hyvä talviauto,lämmin, lämpeää nopeimmin kohta verrattuna mihin tahansa . Kun laskee nuo kilometrit ja vertaa johonkin muuhun samanhintaiseen 0,9-1,3 moottoriseen turboahdettuun pikkukärryyn joka syö 5-5,5 litraa niin uskoisin että siellä olis jo pamahtanut 2-3 turboa ja ehkä yksi moottorikin ja mitä muuta vielä. Daciassa on kuitenkin vielä alkuperäiset Valeon laturit ja startikin kytkin jäljellä',joskus on yrittänyt pitemmän seisokin jälkeen vähän ravistaa mutta menee aina ohi käyttäessä. Kaiken lisäksi auto on vielä myös tilaihme,yhtä suuri kuin Volvo v70 farmari . Siis ajelkaa te millä haluatte,kulutelkaa vain kiihdytyksissä niitä voimansiirtoja ja renkaitanne, mulle riittää tämä ,talvella ajellaan ilman turkkia. Odottelen tässä sitä hetkeä kun kytkin alkaa sitten joskus tehdä loppua niin arvioin sitten vaihdanko enää kytkintä jos kilometrit sitten lähentelee viittä sataa tuhatta. Varmaan sen jälkeen on aika laturille ja startillekkin . Alle 10000e maksaneelle autolle suuri kiitos on paikallaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs se sitten oikeesti kuluttaa ja kiihtyykö muka oikeesti hyvin?

        ja kiihtyykö muka oikeesti hyvin?.....Olen jo aikanaan oppinut että töihinkään ei kannata lähteä aina liian myöhään. Ei vain ollut 60 luvun alussa napinoita kun puutavaraakin ajettiin 55 hkr.r pikku kuorma autoillakin ja pakettiautoissa Vw.ssä oli 32 hkr Goliatissa vielä vähemmän ,Trabantissa 18 hkr, rättisitikka pakettimallissa 16 hkr. Kuitenkin perille päästiin niilläkin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kiihtyykö muka oikeesti hyvin?.....Olen jo aikanaan oppinut että töihinkään ei kannata lähteä aina liian myöhään. Ei vain ollut 60 luvun alussa napinoita kun puutavaraakin ajettiin 55 hkr.r pikku kuorma autoillakin ja pakettiautoissa Vw.ssä oli 32 hkr Goliatissa vielä vähemmän ,Trabantissa 18 hkr, rättisitikka pakettimallissa 16 hkr. Kuitenkin perille päästiin niilläkin !!

        Emme elä enää 60-luvulla. Tavanomainen auto kiihtyy nollasta sataan 10 sekunnissa ja sellaisella on erittäin mukava kiihdytellä motarille ja tarvittaessa ohittaa tojoteroja. Olen elämässäni sen virheen kerran tehnyt että ostin 60 heppasen pikkuauton ja oli kyllä tuskaa kaikki kiihdyttely, varsinkin ylämäkeen sai seisoa kaasulla ja tapahtui jotain joskus. 100 heppaa pikkuautoille tai pienehköille autoille on ihan pätevä. Perheauto tarvitseekin sitten jo 150 ollakseen mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sää sillä 10L sataselle vievällä nuhapumpulla pärjäät?

        Miten sää sillä 10L sataselle vievällä nuhapumpulla pärjäät?.......No 11,8sek. ja 174 km/h riittänee normaalikuskille !


    • Anonyymi

      Justuksen maatunut lougani on laskettu haudan lepoon aikapäiviä sitten. Rauha sen muistolle. Tuoreempien videotodisteiden puuttuessa näin on todettava.

      • Anonyymi

        Videoa tulee vielä lisääkin ja jos lähetät sähköposti os. niin saat sitä piankin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videoa tulee vielä lisääkin ja jos lähetät sähköposti os. niin saat sitä piankin !!

        Jään odottelemaan videota. :)


    • Anonyymi

      Vielä oikaisuksi että ajan 98 okt pensalla,kulutus vähenee sillä niin paljon että ajan 100 km tankillisella pitemmälle, öljymenojakaan ei ole muuta kuin vaihdon aikana !!

      • Anonyymi

        Mikä on pensa. Minä ajan bensalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pensa. Minä ajan bensalla.

        Jos se meinas pensasta? tai penistä? Me muut ajellaan bensiinillä kyllä juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pensa. Minä ajan bensalla.

        Joillekkin se polttaine on tullut Bahrainista ja joillekkin Putinilta !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe