Vedonlyönnin ihanuus!

Anonyymi

Ihan paras työnteon muoto kun voi makuuasennossa tehdä elantonsa. Toki pidän fyysisestä kunnosta huolta päivittäisellä treenillä. Mutta työ itsessään vaatii vain aivotoimintaa.

9

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vedonlyönti kannattaa kun vain pelaa harkiten , olen harjoitellut vedonlyöntiä -90 luvun alusta asti ja lyönyt vetoja vähän joka puolella , kokeillut monia variaatioita.

      Ihan alussa seurailin mestari vuoksenmaan vinkkejä joka oli ihan tuottoisaa ja on varmasti sitä vieläkin, arvostan häntä korkealle kuten jokaista ammattimiestä joka osaa asiansa hyvin.
      Vuosien saatossa omakin osaaminen karttui ja jätin maksulliset vinkkaajat pois, toki seuraan tänäkin päivänä vinkkipalstoja koska usein joku huomaa jotain mitä minä en.
      siis yhteistyössä on voimaa.
      En ihan ammattia ole vedonlyönnistä saanut mutta on kuukausia joina olen tienannut vedoilla enemmän kuin päivätyössä, mukava ja mielenkiintoinen harrastus jossa saattaa jopa tienata jos vain pitää maltin matkassa ja järjen päässä.
      Kun aloittelee tätä harrastusta kannattaa lukea netin palstoilta miten EI kannata pelata.

      • Anonyymi

        5000e on kovin panos jolla olen pelannut, viimeksi kaksi kertaa ottelua kownacki - helenius.
        Menee kyllä uhkapelaamisen puolelle koska tappio olisi tuonut pahan loven pelikassaan mutta kummassakin herrojen välisessä ottelussa olin todella varma roopen voitosta.
        Miesten kuntoero oli nähtävissä punnituksessa, toinen huippuunsa trimmattu ja toinen, anteeksi vain , kammottavassa kunnossa.
        Toki nyrkkeilyssä yksi lyönti saattaa riittää ja sen voi iskeä se huonompikin kaveri että ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma.
        Älä siis panosta hulluna, koitan pystyä samaan.


    • Anonyymi

      Pitäis olla sitä rahan paskoo, et vois voittaa. Itse pelailen tonnin kuukaudessa, just ja just pysyy omillaan, eli harraste hommia. Kun lueskelen noitten ammattisijoittajien pelimääriä, niin huh, huh. Esim eräs oli viimekaudella laittanut Hamiltonin voittoon 50k, toki hävisi mut kuitenkin. Pyysyng laittoi Bidenin pressa vetoon 250k. Meikä laittaa kympin kaks johonkin tuplaan tai trioon pitkävedossa, ei niillä vaurastu, jos ei kyllä häviäkkään.

    • Anonyymi

      Minä harjoittelin muutaman vuoden ammattimaisempaa pelitapaa Kela-tuilla. No hävisin aikani ja sitten muutin pelitapaa single-lyönteihin ja loppu onkin historiaa. Nyt ei tule Kela-tukia, mutta ei tarviikaan kun elanto tulee vedonlyönnillä. Piti vaihtaa vetolafkakin toiseen kun alkoivat rajoittaa vetojen panoksia liian suuren palautusprosenttini vuoksi.

      Liikevaihtoni pyörii tossa 200000 euron hujakoilla vuositasolla, joka poikii sen 20-30 kiloa voittoo vuositasolla. Huonompanakin vuotena yli 15000 euroa puhdasta.

      Eli varsinaista rikastumista ei tapahdu, mutta normaali elämän kulut kattaa hyvin ja jää vähän ylikin.

    • Anonyymi

      Ok. Tarvii siis pienentää vielä tuplasta sinkeliin. Kerrotko vielä miten pelaat, haetko ylikertoimia, vai miten valitset kohteen/kohteet? Ja mikä on panos noin suurin piirtein pelikassasta?

    • Anonyymi

      Laskeskelin, että päivää kohden tasaisilla vedoilla pelaat noin 550e/päivä. Varmaankin eri päiville tulee pelattua erikokoisia panoksia. Mitkä on parhaat pelipäivät viikossa ja mitkä kohteet, jalkapallo, jääkiekko, vai mikä??

      • Anonyymi

        Meikäläisen vedot on sit pieniä sun vetoihin verrattuna.
        Meikäläisen veto on 0,20€ ja tuplaus, jos menee väärin ja kerroin päälle 2.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vain kierrätysvapaat bonukset ja ilmaisvedot kelpaavat. Yhtiö ottaa riskin ottaessaan minut asiakkaakseen - minä en ota!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe