Vedonlyönnin ihanuus!

Anonyymi

Ihan paras työnteon muoto kun voi makuuasennossa tehdä elantonsa. Toki pidän fyysisestä kunnosta huolta päivittäisellä treenillä. Mutta työ itsessään vaatii vain aivotoimintaa.

9

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedonlyönti kannattaa kun vain pelaa harkiten , olen harjoitellut vedonlyöntiä -90 luvun alusta asti ja lyönyt vetoja vähän joka puolella , kokeillut monia variaatioita.

Ihan alussa seurailin mestari vuoksenmaan vinkkejä joka oli ihan tuottoisaa ja on varmasti sitä vieläkin, arvostan häntä korkealle kuten jokaista ammattimiestä joka osaa asiansa hyvin.
      Vuosien saatossa omakin osaaminen karttui ja jätin maksulliset vinkkaajat pois, toki seuraan tänäkin päivänä vinkkipalstoja koska usein joku huomaa jotain mitä minä en.
      siis yhteistyössä on voimaa.
      En ihan ammattia ole vedonlyönnistä saanut mutta on kuukausia joina olen tienannut vedoilla enemmän kuin päivätyössä, mukava ja mielenkiintoinen harrastus jossa saattaa jopa tienata jos vain pitää maltin matkassa ja järjen päässä.
      Kun aloittelee tätä harrastusta kannattaa lukea netin palstoilta miten EI kannata pelata.

• Anonyymi

5000e on kovin panos jolla olen pelannut, viimeksi kaksi kertaa ottelua kownacki - helenius.
        Menee kyllä uhkapelaamisen puolelle koska tappio olisi tuonut pahan loven pelikassaan mutta kummassakin herrojen välisessä ottelussa olin todella varma roopen voitosta.
        Miesten kuntoero oli nähtävissä punnituksessa, toinen huippuunsa trimmattu ja toinen, anteeksi vain , kammottavassa kunnossa.
        Toki nyrkkeilyssä yksi lyönti saattaa riittää ja sen voi iskeä se huonompikin kaveri että ei mikään ole niin varmaa kuin epävarma.
        Älä siis panosta hulluna, koitan pystyä samaan.

• Anonyymi

Pitäis olla sitä rahan paskoo, et vois voittaa. Itse pelailen tonnin kuukaudessa, just ja just pysyy omillaan, eli harraste hommia. Kun lueskelen noitten ammattisijoittajien pelimääriä, niin huh, huh. Esim eräs oli viimekaudella laittanut Hamiltonin voittoon 50k, toki hävisi mut kuitenkin. Pyysyng laittoi Bidenin pressa vetoon 250k. Meikä laittaa kympin kaks johonkin tuplaan tai trioon pitkävedossa, ei niillä vaurastu, jos ei kyllä häviäkkään.

• Anonyymi

Minä harjoittelin muutaman vuoden ammattimaisempaa pelitapaa Kela-tuilla. No hävisin aikani ja sitten muutin pelitapaa single-lyönteihin ja loppu onkin historiaa. Nyt ei tule Kela-tukia, mutta ei tarviikaan kun elanto tulee vedonlyönnillä. Piti vaihtaa vetolafkakin toiseen kun alkoivat rajoittaa vetojen panoksia liian suuren palautusprosenttini vuoksi.

Liikevaihtoni pyörii tossa 200000 euron hujakoilla vuositasolla, joka poikii sen 20-30 kiloa voittoo vuositasolla. Huonompanakin vuotena yli 15000 euroa puhdasta.

Eli varsinaista rikastumista ei tapahdu, mutta normaali elämän kulut kattaa hyvin ja jää vähän ylikin.

• Anonyymi

Ok. Tarvii siis pienentää vielä tuplasta sinkeliin. Kerrotko vielä miten pelaat, haetko ylikertoimia, vai miten valitset kohteen/kohteet? Ja mikä on panos noin suurin piirtein pelikassasta?

• Anonyymi

Laskeskelin, että päivää kohden tasaisilla vedoilla pelaat noin 550e/päivä. Varmaankin eri päiville tulee pelattua erikokoisia panoksia. Mitkä on parhaat pelipäivät viikossa ja mitkä kohteet, jalkapallo, jääkiekko, vai mikä??

• Anonyymi

Meikäläisen vedot on sit pieniä sun vetoihin verrattuna.
        Meikäläisen veto on 0,20€ ja tuplaus, jos menee väärin ja kerroin päälle 2.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vain kierrätysvapaat bonukset ja ilmaisvedot kelpaavat. Yhtiö ottaa riskin ottaessaan minut asiakkaakseen - minä en ota!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2490
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      899
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      104
      881
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      306
      869
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    Aihe