Onpassive: mitään ei tapahdu 30.3.

Anonyymi

Avaan tähän uuden keskustelun ennen kuin ennustaja ehtii väliin.

Onpassivelaiset ovat möykänneet 30.3. pidettävän "BIG BANG":in puolesta. Minä puolestani ennustan että tästä ei tule edes lässähtänyttä pannukakkua. Kyseessä on taas yet-another webinaari jossa käydään läpi tasan samat asiat kuin aikaisemmissakin webinaareissa.

181

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onecoinissa oli mahtavat mass eventit. Mutta kuvaaja teki parhaansa peittääkseen sen että ihmisiä oli vain parissa ensimmäisessä tuolirivissä.

      Onpassivessa ei riitä ihmisiä edes kahteen tuoliriviin. Ash varmaan hankkii yleisöksi puliukkoja puistosta viinapalkalla.

    • Anonyymi

      Onko onpassiven asiakkaat alkaneet kysellä ikäviä kysymyksiä Ashilta? Ja nyt täytyy järjestää jotain hengennostatusta että uskovaiset pysyvät rauhallisina taas pari kuukautta.

      Voi olla että Ashilta alkaa selitykset käydä vähiin kun julkaisua ei kuulu eikä automaattinen tienaaminen ala. Ashille tulee tienestejä ilmeisesti vielä sen verran ettei kannata vetää serverin töpseliä seinastä vielä.

      • Anonyymi

        Ashin kannattaa liikkua vappunaamari päässään julkisilla paikoilla.


    • Anonyymi

      onpassivesta on kirjoitettu täälä niin paljon pahaa. Mutta on myös hyvin perusteltu minkä takia se on niin epäilyttävää. Onpassive puolustajat eivät pysty perustelemaan yhtään väitteitään. En aio liittyä vaikka olen kyllä asiaa vakavasti harkinnut. Uskon että liittyminen on mahdollista julkaisun jälkeen

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Aina pääsee mukaan, mutta ei o-founderiksi. Se mahdollisuus loppuu markkinointikampanjan myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Aina pääsee mukaan, mutta ei o-founderiksi. Se mahdollisuus loppuu markkinointikampanjan myötä.

        Ja mitä hyötyä tuosta o-founderista muka on?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vähän infoa. Englanniksi https://youtu.be/mZ_Kl2GD1UM

        Etkö sinä tiedä kun laitoit linkin johonkin kämäseen videoon?

        Taas hyvä esimerkki siitä että et tiedä mitään tästä firmasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tiedä kun laitoit linkin johonkin kämäseen videoon?

        Taas hyvä esimerkki siitä että et tiedä mitään tästä firmasta. :D

        Hiukan enemmän kuin sinä sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan enemmän kuin sinä sentään.

        Millä perusteella? Ethän koskaan osaa vastata mihinkään kysymykseen tästä firmasta tai sen tuotteista, vaan juokset aina karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella? Ethän koskaan osaa vastata mihinkään kysymykseen tästä firmasta tai sen tuotteista, vaan juokset aina karkuun.

        Kuka on sanonut että olisin täällä vastaamassa kysymyksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olisin täällä vastaamassa kysymyksiin?

        Ei enää kukaan, koska ethän sinä näytä tietävän mitään tästä yrityksestä. Ja olet jäänyt jopa valehtelusta kiinni, niin kuka edes uskoisi sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olisin täällä vastaamassa kysymyksiin?

        Eihän kukaan teikäläisistä koskaan vastaa kysymyksiin? Sanotte vaan että liittykää (JA MAKSAKAA) niin saatte tietoa, ette muuten. Ja sitten jos etukäteen epäillään saakohan sitä tietoa sittenkään, tulee hämärä vastaus "jotkut löytävät tietoa, toiset ei". Ota tästä nyt selvää. En liity näillä tiedoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan teikäläisistä koskaan vastaa kysymyksiin? Sanotte vaan että liittykää (JA MAKSAKAA) niin saatte tietoa, ette muuten. Ja sitten jos etukäteen epäillään saakohan sitä tietoa sittenkään, tulee hämärä vastaus "jotkut löytävät tietoa, toiset ei". Ota tästä nyt selvää. En liity näillä tiedoilla!

        Se vaatii rohkeutta jos haluaa menestyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii rohkeutta jos haluaa menestyä...

        hähähähä, niinpä tietenkin hähähähä, niinpä tietenkin, hähähähäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii rohkeutta jos haluaa menestyä...

        Niin vaatii, mutta tässä onpassiven tapauksessa kysymys on tyhmyydestä jos ei näe tätä selvää huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olisin täällä vastaamassa kysymyksiin?

        Mutta osaan kuunnella esim. webinaareja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä hyötyä tuosta o-founderista muka on?

        Ei mitään heille jotka eivät ole Onpassivessa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään heille jotka eivät ole Onpassivessa mukana.

        Eli et edes tiedä tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et edes tiedä tätä.

        Minä olen Onpassivessa, joten minä tiedän mutta sinä et. Miten saa tietoa? Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Onpassivessa, joten minä tiedän mutta sinä et. Miten saa tietoa? Mieti sitä.

        No ei kyllä näytä että tietäsit mitään tästä firamsta. Ethän osaa vastata yhteenkään kysymykseen mitä tästä firmasta tai sen tuotteista on esitetty. Ja silti jatkat väittämistä että nämä tuotteet ovat parempia kuin muiden. Mutta et tiedä miksi.

        Yksi keino saada tietoa on kysyä sellaisilta joilla sitä on. Sinä et selvästi ole sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä näytä että tietäsit mitään tästä firamsta. Ethän osaa vastata yhteenkään kysymykseen mitä tästä firmasta tai sen tuotteista on esitetty. Ja silti jatkat väittämistä että nämä tuotteet ovat parempia kuin muiden. Mutta et tiedä miksi.

        Yksi keino saada tietoa on kysyä sellaisilta joilla sitä on. Sinä et selvästi ole sellainen.

        Katso live lähetys keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso live lähetys keskiviikkona.

        Eli nyt vihdoinkin tunnustat että sinä et tiedä mitään tästä firmasta, vaan minun pitää katsoa joku video. Tämä on askel eteenpäin sinulta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nyt vihdoinkin tunnustat että sinä et tiedä mitään tästä firmasta, vaan minun pitää katsoa joku video. Tämä on askel eteenpäin sinulta. ;)

        Toivon sisimmissäni että et katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sisimmissäni että et katso.

        Miksi? Koska siitä selviäisi minkälainen huono viritys tämä on? Onhan se jo tullut selville että ei tällä palstalla onpassivea edustavat tiedä mitään edustamastaan firmasta tai heidän tuotteista.


    • Anonyymi

      Markkinointikampanja alkaa 30.03.2022.
      Pistän kutsulinkin tänne heti kun se saadaan

      • Anonyymi

        Minä en usko että mitään markkinointikampanjaa tulee. Pelkkää löpinää vaan. Onpassive on pettänyt tähänkin asti kaikki lupauksensa niin miksi tästäkään tulisi yhtään mitään?


      • Anonyymi

        Teidän kutsulinkkejä ei uskalla klikata. Niissä varastetaan luottokorttitiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kutsulinkkejä ei uskalla klikata. Niissä varastetaan luottokorttitiedot

        Ja sydämmesi


      • Anonyymi

        Tulee olemaan tapahtuma minkälaista ei ole koskaan aikaisemmin nähty. BIG SHOW


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko että mitään markkinointikampanjaa tulee. Pelkkää löpinää vaan. Onpassive on pettänyt tähänkin asti kaikki lupauksensa niin miksi tästäkään tulisi yhtään mitään?

        Onko Onpassive luvannut sinulle jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kutsulinkkejä ei uskalla klikata. Niissä varastetaan luottokorttitiedot

        Jopa luottotiedot 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa luottotiedot 😘

        Ja lounaasi


      • Anonyymi

        Tällä linkillä pääsee seuraamaan tapahtumaa livenä 30.03.2022 klo.18.00 Suomen aikaa

        www.thetop.live


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lounaasi

        Ja autosi


    • Anonyymi

      Uusi hieno tuote onpassivelle! Nyt minä sen keksin!!!

      Akkukäyttöinen ladattava pumppu jota voi käyttää myös power bankkina. Eli siitä saa myös virtaa ulos. Nyt kun pumpun lataus alkaa käydä vähiin, pumpusta voi OTTAA VIRTAA ULOS ja käyttää sitä pumpun AKUN LATAAMISEEN!!!

      FAN-TAST-TISTA!!! JUMALEISHÖN!!!!

      Onpassivelaiset, tällaisia innovaatioita te tarvitsette!

      • Anonyymi

        On hieno. Sopii onpassivelaisille. Ne osaavat jo jatkaa peittoakin purkamalla toisesta päästä ja neulomalla lisää toiseen päähän.


    • Anonyymi

      Varokaa näitä videolinkkejä! Luottokorttitietosi varastetaan!

      • Anonyymi

        Ai en tiennyt että Youtube on niin vaarallinen ! Varokaa siis Youtubea.


    • Anonyymi

      "Oikeassa olet. Aina pääsee mukaan, mutta ei o-founderiksi. Se mahdollisuus loppuu markkinointikampanjan myötä"

      Minäkin osaan ennustaa:
      -o-founderiksi pääsee aina ja koska tahansa
      -o-founderiksi pääsee myös markkinointikampanjan alettua
      -mitään markkinointikampanjaa ei koskaan tule. Markkinointikampanjaksi ei lasketa onpassiven youtube videoita joita syntyy kuin sieniä sateella

      • Anonyymi

        Markkinointikampanjasta pitää kuulla jossain muuallakin kuin somessa. Pelkät youtube videot tai tiktokit tai twitterit eivät ole markkinointikampanja.

        Luulen ettei mitään kampanjaa tule koska onpassive karttaa julkisuutta. Onpassive ei missään tapauksessa halua julkisesti vastata ikäviin kysymyksiin ihmisille jotka ymmärtävät asioista jotain. Onpassive haluaa yleisökseen vain näitä kaksiaivosoluisia jotka eivät ymmärrä maailman menosta tuon taivaallista. Ja näillehän riittää youtube videokin "markkinointikampanjaksi"


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mitään markkinointikampanjaa ei koskaan nähdä.


      • Anonyymi

        Nyt on pakko sanoa , olet huono ennustaja.ei kannata jatkaa.


    • Anonyymi

      Hirvittävää uhoamista onpassivelaisilta.

      Tämä on nähty ennenkin.

      Erään vuoden syyskuun lopussa piti tapahtua jotain veret seisauttavaa. No, ei tapahtunut yhtään mitään.

      Maaliskuun lopussa pitäisi tapahtua jotain veret seisauttavaa. Mitäs luulette mitä tapahtuu, MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

    • Anonyymi

      Oletteko te kaikki onpassivelaiset samanlaisia?

      Eli te ette ymmärrä ympäröivästä yhteiskunnasta yhtään mitään?

      Oletteko te kaikki holhouksessa? Eli ette itse päätä omista asioistanne? Ja olette viikkorahoistanne säästäneet onpassiven jäsenmaksun?

      Uskooko teidän puheitanne kukaan?

      • Anonyymi

        Onpassive tekee asiat eri tavalla, uudella tavalla. Onpassive on tiennäyttäjä miten bisneksiä tehdään tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive tekee asiat eri tavalla, uudella tavalla. Onpassive on tiennäyttäjä miten bisneksiä tehdään tulevaisuudessa.

        Kummallista. Onpassiven youtube videoissa ei kylläkään puhuta mistään uusista tavoista bisneksen teossa. Niissä ei mitenkään tuoda esiin millä tavalla onpassive olisi tiennäyttäjä eikä tuoda esiin mitään uutta bisneksen tekoon.

        Olen katsonut näitä youtube videoita. Ne toistavat itseään ja ydinsanoma kaikissa on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. Se miten nämä rahat syntyvät on sivuseikka. Ne vain tulevat "jostakin". Liity mukaan TIENAAMAAN, hiphurraa! (mutta MAKSA ensin)

        Nämä videot on tehty äärimmäisen ahneille ja äärimmäisen yksinkertaisille ihmisille. Siinä mielessä voisi sanoa että on ihan oikein että näiltä viedään rahat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista. Onpassiven youtube videoissa ei kylläkään puhuta mistään uusista tavoista bisneksen teossa. Niissä ei mitenkään tuoda esiin millä tavalla onpassive olisi tiennäyttäjä eikä tuoda esiin mitään uutta bisneksen tekoon.

        Olen katsonut näitä youtube videoita. Ne toistavat itseään ja ydinsanoma kaikissa on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. Se miten nämä rahat syntyvät on sivuseikka. Ne vain tulevat "jostakin". Liity mukaan TIENAAMAAN, hiphurraa! (mutta MAKSA ensin)

        Nämä videot on tehty äärimmäisen ahneille ja äärimmäisen yksinkertaisille ihmisille. Siinä mielessä voisi sanoa että on ihan oikein että näiltä viedään rahat pois.

        Kuulostaa siltä että olet katsonut vain yhtä ja samaa videota. Se suomenkielinen.
        Youtubesta löytyy muitakin, eri kielillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että olet katsonut vain yhtä ja samaa videota. Se suomenkielinen.
        Youtubesta löytyy muitakin, eri kielillä.

        (tämä kysymys on esitetty jo aiemminkin ja osaan ennustaa mikä vastaus on)

        Olen kyllä katsonut useita onpassiven youtube videoita. Pelkästään voidakseni muodostaa jonkinlaisen käsityksen teistä lahkolaisista.

        Kertoisitko itse muutamalla sanalla mitä nämä uudet tavat bisneksen teossa ovat ja millä tavoin onpassive olisi tiennäyttäjä? Videoista ei todellakaan löydy tähän vastausta. Arvostaisin kovasti vastaustasi, sillä tunnen bisneksen jossa onpassive väittää toimivansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (tämä kysymys on esitetty jo aiemminkin ja osaan ennustaa mikä vastaus on)

        Olen kyllä katsonut useita onpassiven youtube videoita. Pelkästään voidakseni muodostaa jonkinlaisen käsityksen teistä lahkolaisista.

        Kertoisitko itse muutamalla sanalla mitä nämä uudet tavat bisneksen teossa ovat ja millä tavoin onpassive olisi tiennäyttäjä? Videoista ei todellakaan löydy tähän vastausta. Arvostaisin kovasti vastaustasi, sillä tunnen bisneksen jossa onpassive väittää toimivansa.

        Noh onpassivelainen. Jopas tuli hiljaista, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (tämä kysymys on esitetty jo aiemminkin ja osaan ennustaa mikä vastaus on)

        Olen kyllä katsonut useita onpassiven youtube videoita. Pelkästään voidakseni muodostaa jonkinlaisen käsityksen teistä lahkolaisista.

        Kertoisitko itse muutamalla sanalla mitä nämä uudet tavat bisneksen teossa ovat ja millä tavoin onpassive olisi tiennäyttäjä? Videoista ei todellakaan löydy tähän vastausta. Arvostaisin kovasti vastaustasi, sillä tunnen bisneksen jossa onpassive väittää toimivansa.

        Ei onpassivelainen osaa tuohon vastata. Ei osaisi siinäkään tapauksessa että asia olisi videoissa kerrottu, koska hänellä ei ole mitään käsitystä onpassiven väitetystä "bisneksestä". Hän ei käsitä että onpassiven ainoa bisnes on ottaa hölmöiltä liittymismaksut parempaan talteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (tämä kysymys on esitetty jo aiemminkin ja osaan ennustaa mikä vastaus on)

        Olen kyllä katsonut useita onpassiven youtube videoita. Pelkästään voidakseni muodostaa jonkinlaisen käsityksen teistä lahkolaisista.

        Kertoisitko itse muutamalla sanalla mitä nämä uudet tavat bisneksen teossa ovat ja millä tavoin onpassive olisi tiennäyttäjä? Videoista ei todellakaan löydy tähän vastausta. Arvostaisin kovasti vastaustasi, sillä tunnen bisneksen jossa onpassive väittää toimivansa.

        Tulemme näkemäänne uudet tavat, alkaen 30.03.2022. Siihen asti, pysykää housuissanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulemme näkemäänne uudet tavat, alkaen 30.03.2022. Siihen asti, pysykää housuissanne.

        "Tulemme näkemäänne uudet tavat"

        Mitkä ihmeen uudet tavat? Ja miten nämä uudet tavat ovat paremmat kuin vanhat? Voitko antaa pari esimerkkiä, niin nähdään tajuatko asiasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (tämä kysymys on esitetty jo aiemminkin ja osaan ennustaa mikä vastaus on)

        Olen kyllä katsonut useita onpassiven youtube videoita. Pelkästään voidakseni muodostaa jonkinlaisen käsityksen teistä lahkolaisista.

        Kertoisitko itse muutamalla sanalla mitä nämä uudet tavat bisneksen teossa ovat ja millä tavoin onpassive olisi tiennäyttäjä? Videoista ei todellakaan löydy tähän vastausta. Arvostaisin kovasti vastaustasi, sillä tunnen bisneksen jossa onpassive väittää toimivansa.

        Kyseessä on huijaus, tökerö sellainen - suunniteltu idiooteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on huijaus, tökerö sellainen - suunniteltu idiooteille.

        Tulkaa sitten Onpassiveen niin elämänne muuttuu paremmaksi


      • Anonyymi

        Meillä on sentään ollut varaa jäsenmaksuun. Miten sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh onpassivelainen. Jopas tuli hiljaista, MUAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

        Saako täällä jossain äänet päälle ?


    • Anonyymi

      Täällä tuntuu olevan paljon ihmisiä jotka eivät halua että Onpassive julkaistaan. Minulla on teille vain huonoja uutisia.......

      • Anonyymi

        Taas täysin väärin ymmärretty. Ei ole sellaisia ihmisiä jotka "eivät halua että onpassive julkaistaan".

        He vain tietävät että onpassiven julkaiseminen on mahdottomuus. Sellaista ei voi tapahtua.


      • Anonyymi

        Minä haluan että se julkaistaan, niin nähdään kuinka paljon olet valehdellut. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan että se julkaistaan, niin nähdään kuinka paljon olet valehdellut. ;)

        Minäkin haluaisin että se julkaistaan niin kaikki näkevät onpassiven roskapuheet automaattisesta tienaamisesta. Onpassive romahtaisi hetkessä. Siksi sitä ei koskaan julkaista. Ash Mufareh on kyllä roisto mutta ei tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täysin väärin ymmärretty. Ei ole sellaisia ihmisiä jotka "eivät halua että onpassive julkaistaan".

        He vain tietävät että onpassiven julkaiseminen on mahdottomuus. Sellaista ei voi tapahtua.

        Pian se mahdottomuus tapahtuu


    • Anonyymi

      6 päivää jäljellä. THE. TOP

      • Anonyymi

        Ja mitä sitten? Ei mikään tule muuttumaan eikä onpassive tule valloittamaan maailmaa.


      • Anonyymi

        Voisitko itse kertoa minkä vuoksi tämä video kannattaisi katsoa? Minä katsoin siitä osia, mutta voisitko sinä jotenkin valottaa asiaa miksi tuo kannattaa katsoa, mitä se sisältää, mikä siinä on mielenkiintoista ja onko jotain joka ei ole niin kovin mielenkiintoista?

        Se on ikävää kun teikäläisiltä saa vain näitä videolinkkejä mutta ei lainkaan teidän omia mielipiteitänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko itse kertoa minkä vuoksi tämä video kannattaisi katsoa? Minä katsoin siitä osia, mutta voisitko sinä jotenkin valottaa asiaa miksi tuo kannattaa katsoa, mitä se sisältää, mikä siinä on mielenkiintoista ja onko jotain joka ei ole niin kovin mielenkiintoista?

        Se on ikävää kun teikäläisiltä saa vain näitä videolinkkejä mutta ei lainkaan teidän omia mielipiteitänne.

        Minä luulen etteivät ne itsekään katsele näitä. Tämänkin ymmärtäminen vaatii jo aika hyvää englannin kielen taitoa eivätkä nämä ole koskaan koulusivistyksellä (tai ylipäätään millään osaamisella) komeilleet.

        Mysteeri on miksi ne suoltavat loputtomasti näitä videoita. Eivät ehkä ymmärrä että se sotii tavoitetta vastaan, siis hankkia jäseniä. Nämä loputtomat itseään toistavat videot herättävät enemmän ärsytystä kuin mielenkiintoa. Mutta eiväthän nämä itsekään ymmärrä mitä niissä sanitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko itse kertoa minkä vuoksi tämä video kannattaisi katsoa? Minä katsoin siitä osia, mutta voisitko sinä jotenkin valottaa asiaa miksi tuo kannattaa katsoa, mitä se sisältää, mikä siinä on mielenkiintoista ja onko jotain joka ei ole niin kovin mielenkiintoista?

        Se on ikävää kun teikäläisiltä saa vain näitä videolinkkejä mutta ei lainkaan teidän omia mielipiteitänne.

        Ette tee meidän mielipiteillä mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko itse kertoa minkä vuoksi tämä video kannattaisi katsoa? Minä katsoin siitä osia, mutta voisitko sinä jotenkin valottaa asiaa miksi tuo kannattaa katsoa, mitä se sisältää, mikä siinä on mielenkiintoista ja onko jotain joka ei ole niin kovin mielenkiintoista?

        Se on ikävää kun teikäläisiltä saa vain näitä videolinkkejä mutta ei lainkaan teidän omia mielipiteitänne.

        Ei siinä mitään mielenkiintoista ollut. Siinä puhutaan vain Onpassivesta, ja sehän ei teitä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen etteivät ne itsekään katsele näitä. Tämänkin ymmärtäminen vaatii jo aika hyvää englannin kielen taitoa eivätkä nämä ole koskaan koulusivistyksellä (tai ylipäätään millään osaamisella) komeilleet.

        Mysteeri on miksi ne suoltavat loputtomasti näitä videoita. Eivät ehkä ymmärrä että se sotii tavoitetta vastaan, siis hankkia jäseniä. Nämä loputtomat itseään toistavat videot herättävät enemmän ärsytystä kuin mielenkiintoa. Mutta eiväthän nämä itsekään ymmärrä mitä niissä sanitaan

        Kommentti ohitettu roskapostina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään mielenkiintoista ollut. Siinä puhutaan vain Onpassivesta, ja sehän ei teitä kiinnosta.

        Minua kiinnostaa onpassive kovasti ja haluaisin todella että se julkaistaisiin. Mutta minkä takia julkaisua ei ikinä tule? Onko Ash mieltynyt nykytilanteeseen, jossa hän saa koko ajan rahaa kun onpassiveen liittyy uusia jäseniä? Jospa Ash ei koskaan aiokaan julkaista onpassivea? Jospa mitään tuotteita ei ole olemassakaan? Oletteko koskaan miettineet tällaista vaihtoehtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa onpassive kovasti ja haluaisin todella että se julkaistaisiin. Mutta minkä takia julkaisua ei ikinä tule? Onko Ash mieltynyt nykytilanteeseen, jossa hän saa koko ajan rahaa kun onpassiveen liittyy uusia jäseniä? Jospa Ash ei koskaan aiokaan julkaista onpassivea? Jospa mitään tuotteita ei ole olemassakaan? Oletteko koskaan miettineet tällaista vaihtoehtoa?

        Ei ole koskaan ollut mitään syytä. Meitä on pidetty jatkuvasti ajantasslla tapahtumista Onpassivessa. Toimitusjohtajamme viettää usein aikaa meidän kanssa webinaareissamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan ollut mitään syytä. Meitä on pidetty jatkuvasti ajantasslla tapahtumista Onpassivessa. Toimitusjohtajamme viettää usein aikaa meidän kanssa webinaareissamme.

        "Toimitusjohtajamme viettää usein aikaa meidän kanssa webinaareissamme."

        Miksi? Eihän siitä näytä olevan mitään hyötyä kun sinä et vieläkään tiedä mitään tästä yrityksestä tai sen tuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toimitusjohtajamme viettää usein aikaa meidän kanssa webinaareissamme."

        Miksi? Eihän siitä näytä olevan mitään hyötyä kun sinä et vieläkään tiedä mitään tästä yrityksestä tai sen tuotteista.

        Kysy häneltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy häneltä

        Eli minun pitäisi kysyä teidän toimitusjohtajalta miksi et tiedä mitään tästä yrityksestä tai sen tuotteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli minun pitäisi kysyä teidän toimitusjohtajalta miksi et tiedä mitään tästä yrityksestä tai sen tuotteista?

        Ei, vaan miksi hän viettää aikaa meidän kanssa, Sitähän sinä kysyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan miksi hän viettää aikaa meidän kanssa, Sitähän sinä kysyit.

        Ei vaan totesin että sinä et vieläkään näytä tietävän mitään tästä yrityksestä. Ja ei auta vaikka toimari on paikalla, niin siltikään et tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan totesin että sinä et vieläkään näytä tietävän mitään tästä yrityksestä. Ja ei auta vaikka toimari on paikalla, niin siltikään et tiedä mitään.

        Totta kai tiedän. En vaan kerro sinulle. Miksi kertousin, et ole mun ystävä. Kerron vain ystävilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tiedän. En vaan kerro sinulle. Miksi kertousin, et ole mun ystävä. Kerron vain ystävilleni.

        No lopeta sitten väittämästä asioista tästä firmasta ja sen tuotteista jos et kerta niitä pysty todistamaan. Tosin kaikki tietävät että et oikeasti tiedä yhtään mitään tästä firmasta, näkeehän sen tämän jo tästä sinun käyttäytymisestä. ;)


    • Anonyymi

      "Ei siinä mitään mielenkiintoista ollut. Siinä puhutaan vain Onpassivesta, ja sehän ei teitä kiinnosta."
      "Ette tee meidän mielipiteillä mitään"

      Normaalit ihmiset ovat kiinnostuneita toisten mielipiteistä ja tuovat mielellään omat mielipiteensä esiin ja argumentoivat ja väittelevät niiden puolesta. Siis normaalit ihmiset.

      Mutta tämä todistaa että te ette ole itse katsoneet videoita tai ette ymmärrä niistä mitään.

      Ettehän te ymmärrä onpassiven tuotteistakaan mitään koska ette osaa kertoa niistä mitään. Lykkäätte vain videolinkkiä kun jotain kysytään.

      Ja tekö olette tämän mullistavan yrityksen perustajia ja olette tekemässä internet(MAA)järistystä. MUAHAHAHAHAMUAHAHAHAHAAAA

      MUAHAHAHAHAAAA MUAHAHAHAHAHAA
      nauran itseni tärviölle
      MUAHAHAHAAA MUAHAHAHAAAA MUAHAHAHAHAAA

    • Anonyymi

      5 päivää THE TOP tapahtumaan

      www.thetop.live

      • Anonyymi

        Tämä linkki ohjaa taas uuteen youtube videoon. Eikö teillä mitään muuta ole kuin youtube videoita?!?

        Tämä linkki ohjaa sivulle https://www.youtube.com/c/JulieandMiloShow ja sillä näkyy olevan vajaa 5000 tilaajaa. Mutta jos ja kun onpassiven ainoa markkinointi- ja tiedonjakokanava on youtube (mikseivät ne käytä omaa tuotetta?!?!) niin aika kaukana ollaan väitetystä 1.2 miljoonasta onpassiven jäsenestä.

        Ehkä kaikilla onpassiven perustajilla ei ole tietokonetta ja siksi eivät voi tilata JulieandMiloShow streamia?! Internet(MAA)järistystä on tekemässä onpassiven perustajajäseniä joilla ei ole tietokonetta!! MUAHAHAHAHAAAAA MUAHAHAHAHAAAA MUAHAHAHAHAAAA nauran itseni tärviölle MUAHAHAMUAHAHA MUAHAHAHAHAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä linkki ohjaa taas uuteen youtube videoon. Eikö teillä mitään muuta ole kuin youtube videoita?!?

        Tämä linkki ohjaa sivulle https://www.youtube.com/c/JulieandMiloShow ja sillä näkyy olevan vajaa 5000 tilaajaa. Mutta jos ja kun onpassiven ainoa markkinointi- ja tiedonjakokanava on youtube (mikseivät ne käytä omaa tuotetta?!?!) niin aika kaukana ollaan väitetystä 1.2 miljoonasta onpassiven jäsenestä.

        Ehkä kaikilla onpassiven perustajilla ei ole tietokonetta ja siksi eivät voi tilata JulieandMiloShow streamia?! Internet(MAA)järistystä on tekemässä onpassiven perustajajäseniä joilla ei ole tietokonetta!! MUAHAHAHAHAAAAA MUAHAHAHAHAAAA MUAHAHAHAHAAAA nauran itseni tärviölle MUAHAHAMUAHAHA MUAHAHAHAHAAA

        Linkki on rotaattorissa joka ohjaa eri youtub kanaville. Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön. Nyt käytämme zoom, mutta siihen ei mahdu kun 20 000 osallistuja, siksi olemme ottaneet eri youtube kanavat mukaan että meille tulee kapasiteettia palvelkanoin 250 000 osallistujaa.

        Tämä tilaisuus on 30.03.2022 suunniteltu aika klo. 18.00 Suomen aikaa ( 11 AM EDT)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki on rotaattorissa joka ohjaa eri youtub kanaville. Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön. Nyt käytämme zoom, mutta siihen ei mahdu kun 20 000 osallistuja, siksi olemme ottaneet eri youtube kanavat mukaan että meille tulee kapasiteettia palvelkanoin 250 000 osallistujaa.

        Tämä tilaisuus on 30.03.2022 suunniteltu aika klo. 18.00 Suomen aikaa ( 11 AM EDT)

        Mitä tarkoittaa "palvelkanoin" ja mikä on "rotaattori"? Ja miksi tarvitaan useita youtube kanavia? Erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "palvelkanoin" ja mikä on "rotaattori"? Ja miksi tarvitaan useita youtube kanavia? Erikoista.

        palvella noin
        Rotaattori on vähän niinkuin onnenpyörä, aina tulee osuma johonkin. Useampia kanavia koska niissä on rajalliset osallistumismäärät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palvella noin
        Rotaattori on vähän niinkuin onnenpyörä, aina tulee osuma johonkin. Useampia kanavia koska niissä on rajalliset osallistumismäärät.

        Näkeekö mistään luotettavasti paljonko on osallistujia yhteensä? Vai pitääkö vaan luottaa järjestäjän ilmoitukseen, mikä on epäluotettavaa tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki on rotaattorissa joka ohjaa eri youtub kanaville. Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön. Nyt käytämme zoom, mutta siihen ei mahdu kun 20 000 osallistuja, siksi olemme ottaneet eri youtube kanavat mukaan että meille tulee kapasiteettia palvelkanoin 250 000 osallistujaa.

        Tämä tilaisuus on 30.03.2022 suunniteltu aika klo. 18.00 Suomen aikaa ( 11 AM EDT)

        "Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön."

        Miksi ette laittaisi ensin teidän tuotteita kuntoon niin että niitä saisi myydä EU alueella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki on rotaattorissa joka ohjaa eri youtub kanaville. Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön. Nyt käytämme zoom, mutta siihen ei mahdu kun 20 000 osallistuja, siksi olemme ottaneet eri youtube kanavat mukaan että meille tulee kapasiteettia palvelkanoin 250 000 osallistujaa.

        Tämä tilaisuus on 30.03.2022 suunniteltu aika klo. 18.00 Suomen aikaa ( 11 AM EDT)

        Eli te aioitte tehdä tätä markkinointia ainoastaan teidän oman webinaari alustan kautta josta pitää maksaa että sitä voi käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli te aioitte tehdä tätä markkinointia ainoastaan teidän oman webinaari alustan kautta josta pitää maksaa että sitä voi käyttää?

        Bruhahahahaaaaa !!!!

        Näinhän se meneekin!!!!

        Nyt on tulossa MAHTAVA markkinointikampanja.

        Pieni puute on vain että kukaan ei näe sitä eikä se näy missään eikä kukaan ole missään kuullutkaan mistään onpassivesta. Mutta eihän sillä ole merkitystä. Pääasia kun on MARKKINOINTIA!

        On tämä mahtavaa tämä onpassive! Kertakaikkiaan!

        MUAHAHAHAHAHA MUAHAHAHAHA MUAHAHAHAA
        nauran itseni tärviölle
        MUAHAHAHAHA MUAHAHAHAHA MUAHAHAHAHAHAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö mistään luotettavasti paljonko on osallistujia yhteensä? Vai pitääkö vaan luottaa järjestäjän ilmoitukseen, mikä on epäluotettavaa tietoa?

        Minua ei kiinnosta paljonko on, pääasia että itse olen mukana. Se on ainoa asia mukä minua kiinnostaa. Sitä en tiedä mitä mikäkin kanavalla näkyy osallistujia. En ole palvelun tilaaja, joten minulla ei ole tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytämme omaa webinaari alusta kun saadaan ensin oma datacentterimme käyttöön."

        Miksi ette laittaisi ensin teidän tuotteita kuntoon niin että niitä saisi myydä EU alueella?

        Älä minulta kysy, en ole johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli te aioitte tehdä tätä markkinointia ainoastaan teidän oman webinaari alustan kautta josta pitää maksaa että sitä voi käyttää?

        Tapahtuma on täysin ilmainen, ihan jokaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuma on täysin ilmainen, ihan jokaiselle.

        Eikä se siihen jää. Onpassive tulee olemaan läsnä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä linkki ohjaa taas uuteen youtube videoon. Eikö teillä mitään muuta ole kuin youtube videoita?!?

        Tämä linkki ohjaa sivulle https://www.youtube.com/c/JulieandMiloShow ja sillä näkyy olevan vajaa 5000 tilaajaa. Mutta jos ja kun onpassiven ainoa markkinointi- ja tiedonjakokanava on youtube (mikseivät ne käytä omaa tuotetta?!?!) niin aika kaukana ollaan väitetystä 1.2 miljoonasta onpassiven jäsenestä.

        Ehkä kaikilla onpassiven perustajilla ei ole tietokonetta ja siksi eivät voi tilata JulieandMiloShow streamia?! Internet(MAA)järistystä on tekemässä onpassiven perustajajäseniä joilla ei ole tietokonetta!! MUAHAHAHAHAAAAA MUAHAHAHAHAAAA MUAHAHAHAHAAAA nauran itseni tärviölle MUAHAHAMUAHAHA MUAHAHAHAHAAA

        Eli linkki menee eri ihmisten/ryhmien youtube kanaville josta silloin keskiviikon tapahtuma näkyy livenä. Odottakaa sihen saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli te aioitte tehdä tätä markkinointia ainoastaan teidän oman webinaari alustan kautta josta pitää maksaa että sitä voi käyttää?

        Ei suinkaan. Markkinointi tulee tapahtumaan kaikilla mahdollisilla tavalla. Jatkossa kukaan ei voi olla huomaamatta Onpassive.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan. Markkinointi tulee tapahtumaan kaikilla mahdollisilla tavalla. Jatkossa kukaan ei voi olla huomaamatta Onpassive.

        "Jatkossa kukaan ei voi olla huomaamatta Onpassive."

        Miksi ei voisi? Eihän se nytkään ole saanut kovinkaan kummoista kanantusta, kun eihän siinä ole mukana kovinkaan montaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jatkossa kukaan ei voi olla huomaamatta Onpassive."

        Miksi ei voisi? Eihän se nytkään ole saanut kovinkaan kummoista kanantusta, kun eihän siinä ole mukana kovinkaan montaa ihmistä.

        Tulet kyllä sen huomaamaan itsekin. Onpassive tulee näkymään ja kuulumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet kyllä sen huomaamaan itsekin. Onpassive tulee näkymään ja kuulumaan.

        Miksi huomaisin? Ainakaan sen perusteella mitä tietoa näistä tuotteista on saatavilla, tulossa ei ole mitään ihmeellistä.

        Miten muuten meinasitte ratkaista sen ongelman että nyt kaikkiin teidän tuotteisiin pääsee yhdellä kirjautumisella?

        Jokos no tuotteet ja palvelut ovat eu säännösten mukaiset? Mihin te tallennatte eu kansalaisten tiedot? Mistä voin lukea näistä lisää onpassiven sivuilta? Huom. Nämä tiedot pitää olla näkyvissä, eikä niitä pidä erikseen kysyä mistää.

        Miksi tässä teidän touhussa on koko ajan tämmöinen amatööri meininki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huomaisin? Ainakaan sen perusteella mitä tietoa näistä tuotteista on saatavilla, tulossa ei ole mitään ihmeellistä.

        Miten muuten meinasitte ratkaista sen ongelman että nyt kaikkiin teidän tuotteisiin pääsee yhdellä kirjautumisella?

        Jokos no tuotteet ja palvelut ovat eu säännösten mukaiset? Mihin te tallennatte eu kansalaisten tiedot? Mistä voin lukea näistä lisää onpassiven sivuilta? Huom. Nämä tiedot pitää olla näkyvissä, eikä niitä pidä erikseen kysyä mistää.

        Miksi tässä teidän touhussa on koko ajan tämmöinen amatööri meininki?

        Älä sitten kysele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huomaisin? Ainakaan sen perusteella mitä tietoa näistä tuotteista on saatavilla, tulossa ei ole mitään ihmeellistä.

        Miten muuten meinasitte ratkaista sen ongelman että nyt kaikkiin teidän tuotteisiin pääsee yhdellä kirjautumisella?

        Jokos no tuotteet ja palvelut ovat eu säännösten mukaiset? Mihin te tallennatte eu kansalaisten tiedot? Mistä voin lukea näistä lisää onpassiven sivuilta? Huom. Nämä tiedot pitää olla näkyvissä, eikä niitä pidä erikseen kysyä mistää.

        Miksi tässä teidän touhussa on koko ajan tämmöinen amatööri meininki?

        Se on juuri tarkoituskin että niihin pääsee yhdellä kirjautumisella. Ne toimivat yhtenäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö mistään luotettavasti paljonko on osallistujia yhteensä? Vai pitääkö vaan luottaa järjestäjän ilmoitukseen, mikä on epäluotettavaa tietoa?

        Ja mitä niillä tiedoilla tekisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten kysele

        Ai nyt ei saa enää kysellä koska et osaa vastata näihin? Oliko tämä nyt tunnustus sinulta siitä tosiasiasta että et tiedä mitään tästä firmasta tai sen tuotteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri tarkoituskin että niihin pääsee yhdellä kirjautumisella. Ne toimivat yhtenäisesti.

        Ja tämähän on kielletty joissakin maissa, ja jotkut ihmiset eivät tätä halua. Joten teillä on nyt ongelma joka pitäisi ratkaista. Vai ettekö olekaan valtaamassa koko maailmaa? Ainakin Eu maat teiltä on jäämässä välistä, koska ette toimi säädösten mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämähän on kielletty joissakin maissa, ja jotkut ihmiset eivät tätä halua. Joten teillä on nyt ongelma joka pitäisi ratkaista. Vai ettekö olekaan valtaamassa koko maailmaa? Ainakin Eu maat teiltä on jäämässä välistä, koska ette toimi säädösten mukaan.

        Aika näyttää miten tässä käy. Odota vain rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää miten tässä käy. Odota vain rauhassa.

        Eli teillä on se asenne että aika korjaa teidän mokat? Taas hyvä syy pysyä kaukana tästä huijauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teillä on se asenne että aika korjaa teidän mokat? Taas hyvä syy pysyä kaukana tästä huijauksesta.

        Emme tee mokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teillä on se asenne että aika korjaa teidän mokat? Taas hyvä syy pysyä kaukana tästä huijauksesta.

        Olen samaa mieltä. Tämä on sinulta kiitettävä päätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tee mokia.

        Ja näytätte vielä valehtelevan. Taas yksi syy pysyä kaukana tästä huijauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näytätte vielä valehtelevan. Taas yksi syy pysyä kaukana tästä huijauksesta.

        Toivottavasti pysytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pysytkin.

        Totta kai pysyn. Kuka täysjärkinen nyt lähtisi tähän selvään huijaukseen mukaan? Ja eipä ole kovinkaan moni lähtenyt, kun eihän teitä ole kuulemma kuin vaivaiset 1.2 miljoonaa.


    • Anonyymi

      Te ette vaan tajuu.

      Tää on kissa ja hiiri leikki, me onpassivelaiset ollaan kissoja ja te muut hiiriä.

      Ottakaa asioista selvää vain kissat tietää.

      Miau.🐱

      • Anonyymi

        Taas legendaarinen OTTAKAA-ASIOISTA-SELVÄÄ kortti!!!!

        OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ!!!!!!!


      • Anonyymi

        "Ottakaa asioista selvää vain kissat tietää."

        No siltähän se näyttää että kissat tietää, mutta ei onpassiven jäsenet. :D


      • Anonyymi

        te ette vaan tajuu mutta en mäkään okei tajuu että mitä v...a te kans ootatte mitää saavanne mistää kun ei ilmast fyffee mistää saa ilmaseks että mä en svidu rupee skulaa tommost juttuu ku se o iha skeidaa ku kukaa ei tajuu mitää enkä mä tajuu mitä sviduu kissat tajuu kun ei nekää tiiä mitää mistää koita kysyy kissalt jotai nii se ei mitää vastaa kans kummallista kans svidu meneek jakeluu hä että svidu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ottakaa asioista selvää vain kissat tietää."

        No siltähän se näyttää että kissat tietää, mutta ei onpassiven jäsenet. :D

        Kohts tietää koko maailma. Ei tarvitse edes ottaa selvää enää. Enää 5 påivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohts tietää koko maailma. Ei tarvitse edes ottaa selvää enää. Enää 5 påivää.

        Ennustaja on sanonut ettei mitään markkinointikampanjaa tule eikä kukaan tiedä onpassivesta mitään sen enempää nyt kuin tulevaisuudessa. Piste ja loppu. Katsotaan taas kuka on oikeassa! Ennustaja on aina vetänyt pidemmän korren!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohts tietää koko maailma. Ei tarvitse edes ottaa selvää enää. Enää 5 påivää.

        Miksi tietäisi? Minkä ongelman nämä softat korjaavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaja on sanonut ettei mitään markkinointikampanjaa tule eikä kukaan tiedä onpassivesta mitään sen enempää nyt kuin tulevaisuudessa. Piste ja loppu. Katsotaan taas kuka on oikeassa! Ennustaja on aina vetänyt pidemmän korren!!

        Ennustaja on mennen talven lumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tietäisi? Minkä ongelman nämä softat korjaavat?

        Miksi niitten pitäisi korjata jonkun ongelman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitten pitäisi korjata jonkun ongelman?

        No jos ne eivät korjaa mitään ongelmaa, ei näille tuotteille ole markkinoita. Etkö edes tiedä näin yksinkertaista asiaa softan tekemisestä? En kyllä yhtään ihmettele että välttelet vastaamasta kysymyksiin, koska eihän sinulla ole edes perustietoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ne eivät korjaa mitään ongelmaa, ei näille tuotteille ole markkinoita. Etkö edes tiedä näin yksinkertaista asiaa softan tekemisestä? En kyllä yhtään ihmettele että välttelet vastaamasta kysymyksiin, koska eihän sinulla ole edes perustietoja. :D

        Ei minulla tarvitse ollakaan. Meillä on ammattilaiset tekemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla tarvitse ollakaan. Meillä on ammattilaiset tekemässä

        Ja kannattaisi olla niin olisit huomannut millainen huijaus tämä on. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ne eivät korjaa mitään ongelmaa, ei näille tuotteille ole markkinoita. Etkö edes tiedä näin yksinkertaista asiaa softan tekemisestä? En kyllä yhtään ihmettele että välttelet vastaamasta kysymyksiin, koska eihän sinulla ole edes perustietoja. :D

        Ei me olla mitään korjaamassa. Me tuomme tuoreita tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla mitään korjaamassa. Me tuomme tuoreita tuotteita.

        Eli teidän tuotteet eivät ole tuomassa mitään uutta markkinoille. Miten ne voivat pärjätä, kun samat tuotteet saa ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teidän tuotteet eivät ole tuomassa mitään uutta markkinoille. Miten ne voivat pärjätä, kun samat tuotteet saa ilmaiseksi?

        Sopii yrittää saada samoja ilmaiseksi. Meillä tulee olemaan halvempia tuotteita mitä missään muualla. Ja meidän ilmaiset tuotteet ovat myöskin ilmaisia.

        Koita saada esim. zoom 20 000 osallistujalla. Arvaan että aika paljon joudut maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii yrittää saada samoja ilmaiseksi. Meillä tulee olemaan halvempia tuotteita mitä missään muualla. Ja meidän ilmaiset tuotteet ovat myöskin ilmaisia.

        Koita saada esim. zoom 20 000 osallistujalla. Arvaan että aika paljon joudut maksamaan.

        "Sopii yrittää saada samoja ilmaiseksi."

        Helppo homma. Ettekö ole tehneet markkinatutkimuksia kun tiedät olevan hieman pihalla?

        "Koita saada esim. zoom 20 000 osallistujalla."

        Miksi? Zoom on tuohon väärä työkalu. Ei kukaan järjestä noin isoja kokouksia johon tämä työkalu on tarkoitettu.

        Mutta myönnät myös sen että teidän tuotteet eivät ole tuomassa mitään uutta markkinoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sopii yrittää saada samoja ilmaiseksi."

        Helppo homma. Ettekö ole tehneet markkinatutkimuksia kun tiedät olevan hieman pihalla?

        "Koita saada esim. zoom 20 000 osallistujalla."

        Miksi? Zoom on tuohon väärä työkalu. Ei kukaan järjestä noin isoja kokouksia johon tämä työkalu on tarkoitettu.

        Mutta myönnät myös sen että teidän tuotteet eivät ole tuomassa mitään uutta markkinoille.

        Me käytämme zoom 20 000 osallistujalle, vielä jonkun aikaa.
        Kun saamme oman datacenterin käyttöömme siirrymme meidän omaan webinaarialustaan. O-Connect iin jolla on rajaton osallistumismäärä, ja yhdellä ja samalla hinnalla. Miten mahtaa Zoomin käydä?


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Me käytämme zoom 20 000 osallistujalle, vielä jonkun aikaa.
        Kun saamme oman datacenterin käyttöömme siirrymme meidän omaan webinaarialustaan. O-Connect iin jolla on rajaton osallistumismäärä, ja yhdellä ja samalla hinnalla. Miten mahtaa Zoomin käydä?

        Ja höpön löpön. Tiedätkö edes mitä datacenter tarkoittaa?

        Onecoinilla on myös kaksi datacenteriä Bulgariassa. Ne sijaitsevat 500 kilometrin päässä toisistaan. Ovatko onppassiven datacenterit myös Bulgariassa ja 500 kilometrin päässä toisistaan?


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Me käytämme zoom 20 000 osallistujalle, vielä jonkun aikaa.
        Kun saamme oman datacenterin käyttöömme siirrymme meidän omaan webinaarialustaan. O-Connect iin jolla on rajaton osallistumismäärä, ja yhdellä ja samalla hinnalla. Miten mahtaa Zoomin käydä?

        Miten tuo datacenteri auttaa yhtään mitenkään tässä asiassa?

        Ja edelleenkin käytätte väärää työkalua väärään asiaan. Zoom ei ole webinaari alusta, vaan videoneuvotteluun tarkoitettu työkalu.

        Zoom varmasti voi vallan mainiosti tulevaisuudessakin. Ettehän ole edes kilpailemassa samoista asiakkaista.

        Koskas muuten laitatte ne tuotteenne ja palvelunne siihen kuntoon että niitä saa myydä myös eu alueella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo datacenteri auttaa yhtään mitenkään tässä asiassa?

        Ja edelleenkin käytätte väärää työkalua väärään asiaan. Zoom ei ole webinaari alusta, vaan videoneuvotteluun tarkoitettu työkalu.

        Zoom varmasti voi vallan mainiosti tulevaisuudessakin. Ettehän ole edes kilpailemassa samoista asiakkaista.

        Koskas muuten laitatte ne tuotteenne ja palvelunne siihen kuntoon että niitä saa myydä myös eu alueella?

        Käytämme tällä hetkellä AWS än palveluita, ja oman datacenterin avulla voimme irtaantua ja olemme itsemme herra. Luomme omat sääntömme. Ei olla riippuvaisia ulkopuolisista.

        Haluaisitko ostaa tuotteitamme?
        Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi ja saat kaiki tuotteet samassa nipussa noin 300 USD, lla


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Käytämme tällä hetkellä AWS än palveluita, ja oman datacenterin avulla voimme irtaantua ja olemme itsemme herra. Luomme omat sääntömme. Ei olla riippuvaisia ulkopuolisista.

        Haluaisitko ostaa tuotteitamme?
        Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi ja saat kaiki tuotteet samassa nipussa noin 300 USD, lla

        Ja höpsis. Tuotteet - poislukien o-founder - ovat yksi asia jota onppassivella EI OLE. On paljon muitakin asioita joita onppassivella ei ole. Yksi tällainen on juuri mainittu datacenter. Sellaistakaan onppassivella EI OLE eikä tule.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Käytämme tällä hetkellä AWS än palveluita, ja oman datacenterin avulla voimme irtaantua ja olemme itsemme herra. Luomme omat sääntömme. Ei olla riippuvaisia ulkopuolisista.

        Haluaisitko ostaa tuotteitamme?
        Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi ja saat kaiki tuotteet samassa nipussa noin 300 USD, lla

        Mutta mitä sillä on tekemistä tuon zoomin käytön kanssa? Ja mikä järki on olla oma datacenteri, kun varmasti saa halvemmalla vuokrattua? Tai sitten et taaskaan tiedä mistä puhut. ;)

        "Haluaisitko ostaa tuotteitamme?"

        En.

        "Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi"

        Mitä järkeä on liittyä tuoki founderiksi, kun ne tulevaisuudessa muutetaan "Customer/Buyer/Potential reseller". Eli toisin kun väität ei tuosta "perustaja" jäsen statuksesta ole mitään hyötyä, koska tulevaisuudessa sitä ei ole edes olemassa.

        Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten pihalla olette tästä firmasta, ettekä näytä tietävän siitä mitään, vaikka nämä asiat kerrotaan suoraan onpassiven etusivulla. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä sillä on tekemistä tuon zoomin käytön kanssa? Ja mikä järki on olla oma datacenteri, kun varmasti saa halvemmalla vuokrattua? Tai sitten et taaskaan tiedä mistä puhut. ;)

        "Haluaisitko ostaa tuotteitamme?"

        En.

        "Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi"

        Mitä järkeä on liittyä tuoki founderiksi, kun ne tulevaisuudessa muutetaan "Customer/Buyer/Potential reseller". Eli toisin kun väität ei tuosta "perustaja" jäsen statuksesta ole mitään hyötyä, koska tulevaisuudessa sitä ei ole edes olemassa.

        Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten pihalla olette tästä firmasta, ettekä näytä tietävän siitä mitään, vaikka nämä asiat kerrotaan suoraan onpassiven etusivulla. :D

        Perustaja jäsenyys ei häviä mihinkään,vaikka meistä tulee asiakkaita/jälleen myyjiä.
        On asiakas asiakas/jälleenmyyjä
        ja perustaja/jälleenmyyjä. Kaikista ei tule perustajia, ainoastaan heistä jotka ehtivät mukaan ennekuin ovet suljetaan. Ja se tapahtuu nyt markkinointikampanjan aikana. Sen jälkeen ei pääse enää koskaan perustajaksi ONPASSIVE en


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä sillä on tekemistä tuon zoomin käytön kanssa? Ja mikä järki on olla oma datacenteri, kun varmasti saa halvemmalla vuokrattua? Tai sitten et taaskaan tiedä mistä puhut. ;)

        "Haluaisitko ostaa tuotteitamme?"

        En.

        "Helpoin tapa on liittyä O-founderiksi"

        Mitä järkeä on liittyä tuoki founderiksi, kun ne tulevaisuudessa muutetaan "Customer/Buyer/Potential reseller". Eli toisin kun väität ei tuosta "perustaja" jäsen statuksesta ole mitään hyötyä, koska tulevaisuudessa sitä ei ole edes olemassa.

        Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten pihalla olette tästä firmasta, ettekä näytä tietävän siitä mitään, vaikka nämä asiat kerrotaan suoraan onpassiven etusivulla. :D

        Säöstämne paljon omalla centterillä, eikä olla kenestäkään riippuvaisia. Voimme tienata omalla centterillä myymällä palvelua muille.

        Win win...


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Perustaja jäsenyys ei häviä mihinkään,vaikka meistä tulee asiakkaita/jälleen myyjiä.
        On asiakas asiakas/jälleenmyyjä
        ja perustaja/jälleenmyyjä. Kaikista ei tule perustajia, ainoastaan heistä jotka ehtivät mukaan ennekuin ovet suljetaan. Ja se tapahtuu nyt markkinointikampanjan aikana. Sen jälkeen ei pääse enää koskaan perustajaksi ONPASSIVE en

        Perustajajäsenyyttä ei suljeta koskaan. Aina pääsee perustajajäseneksi kun maksaa!!!!


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Perustaja jäsenyys ei häviä mihinkään,vaikka meistä tulee asiakkaita/jälleen myyjiä.
        On asiakas asiakas/jälleenmyyjä
        ja perustaja/jälleenmyyjä. Kaikista ei tule perustajia, ainoastaan heistä jotka ehtivät mukaan ennekuin ovet suljetaan. Ja se tapahtuu nyt markkinointikampanjan aikana. Sen jälkeen ei pääse enää koskaan perustajaksi ONPASSIVE en

        Eli nyt väität että onpassive valehtelee ja sinä olet oikeassa?

        Etkö lukenut mitä onpassive on sanonut teistä "perustajista"? Niitä ei ole enää olemassa kun tuotteet julkaistaan. Joten ei ole mitään järkeä liittyä nyt.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Säöstämne paljon omalla centterillä, eikä olla kenestäkään riippuvaisia. Voimme tienata omalla centterillä myymällä palvelua muille.

        Win win...

        Ette todellakaan säästä mitään, koska tuollaisen pyörittäminen on todella kallista. On halvempaa vuokrata, kuin omistaa oma.

        Ja epäilen vahvasti että teillä tulee olemaan mitään omaa datacenteriä, koska niiden rakentaminen kestää vuosia. Eikä teillä ole niin paljoa voluumia että se edes kannattaisi.

        Ja miksi kukaan tulisi teidän asiakkaaksi jos teillä on vain yksi datacenter? On järkevämpää käyttää esimerkiksi AWS koska siellä voit valita sen datacenterin joka on lähinnä asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustajajäsenyyttä ei suljeta koskaan. Aina pääsee perustajajäseneksi kun maksaa!!!!

        Eli nyt väität että onpassive valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo datacenteri auttaa yhtään mitenkään tässä asiassa?

        Ja edelleenkin käytätte väärää työkalua väärään asiaan. Zoom ei ole webinaari alusta, vaan videoneuvotteluun tarkoitettu työkalu.

        Zoom varmasti voi vallan mainiosti tulevaisuudessakin. Ettehän ole edes kilpailemassa samoista asiakkaista.

        Koskas muuten laitatte ne tuotteenne ja palvelunne siihen kuntoon että niitä saa myydä myös eu alueella?

        Katso zoomin tuotteita. Siellä myydään webinar palveluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustajajäsenyyttä ei suljeta koskaan. Aina pääsee perustajajäseneksi kun maksaa!!!!

        Valitettavasti ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nyt väität että onpassive valehtelee ja sinä olet oikeassa?

        Etkö lukenut mitä onpassive on sanonut teistä "perustajista"? Niitä ei ole enää olemassa kun tuotteet julkaistaan. Joten ei ole mitään järkeä liittyä nyt.

        Niitä ei saa enää kun tuotteet julkaistaan. Olemassaolevat pysyy 365 päivää laskettuna sitä päivästä kun tuotteet julkaistaan. Ja on uusittavissa aina vuoden jälkeen,kun olet perustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette todellakaan säästä mitään, koska tuollaisen pyörittäminen on todella kallista. On halvempaa vuokrata, kuin omistaa oma.

        Ja epäilen vahvasti että teillä tulee olemaan mitään omaa datacenteriä, koska niiden rakentaminen kestää vuosia. Eikä teillä ole niin paljoa voluumia että se edes kannattaisi.

        Ja miksi kukaan tulisi teidän asiakkaaksi jos teillä on vain yksi datacenter? On järkevämpää käyttää esimerkiksi AWS koska siellä voit valita sen datacenterin joka on lähinnä asiakkaita.

        Ensimmäinen valmistuu muutaman viikon sisällä ja työt on jo aloitettu 2, 3, sekä 4 centterin osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nyt väität että onpassive valehtelee?

        Väitän että sinä et ymmärrä nyt näitä asioita. Ja ymmärrän sen koska et ole O-founderi


    • Anonyymi

      Ei tarvita ennustajan lahjoja tietääkseen että onpassive ei koskaan saa julkisuutta. Päin vastoin, Ash Mufareh karttaa liikaa julkisuutta. Muuten voi käydä kuten onecoinille joka kasvoi isommaksi kuin sen pyörittäjät osasivat odottaakaan. Ja negatiivinen julkisuus tuhosi rahavirran pyramidiin.

      Ash Mufarehin etu on että onpassive leviää pikkuhiljaa kaikessa hiljaisuudessa niin kukaan varteenotettava ei pääse paljastamaan huijausta esim. lehtien palstoilla.

    • Anonyymi

      No voihan se olla 29 tai 31 myöskin. Mutta tällä hetkellä mennään sillä 30.03.2022

      • Anonyymi

        Älä höpise. Mitään markkinointikampanjaa ei ole eikä tule. Koskaan.

        Nyt muutat jo päiviä. Huomenna kuukautta ja ylihuomenna vuotta. Pelkkiä paskanpuhujia kaikki onpassivelaiset.

        Mitään markkinointikampanjaa ei ole eikä tule. Koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpise. Mitään markkinointikampanjaa ei ole eikä tule. Koskaan.

        Nyt muutat jo päiviä. Huomenna kuukautta ja ylihuomenna vuotta. Pelkkiä paskanpuhujia kaikki onpassivelaiset.

        Mitään markkinointikampanjaa ei ole eikä tule. Koskaan.

        Ja se koskaan alkaa ensi keskiviikkona, tai tiistaina, tai torstaina


    • Anonyymi

      Onko se nyt aivan varmaa että koko maailma kuulee onpassivesta 29-31.3.2022?

      Onko tämä varma tieto?

      • Anonyymi

        Maailma kuulee, en tiedä koko maailma.. Ainakin mahdollisuus on kuulla. Tapahtuma on maailmanlaajuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma kuulee, en tiedä koko maailma.. Ainakin mahdollisuus on kuulla. Tapahtuma on maailmanlaajuinen.

        Eli me Suomessa kuulemme onpassivesta 29-31.3.2022 muuallakin kuin täällä Suomi24/verkostomarkkinointi keskustelupalstalla?

        Voitko vielä varmistaa tämän? Pitääkö paikkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli me Suomessa kuulemme onpassivesta 29-31.3.2022 muuallakin kuin täällä Suomi24/verkostomarkkinointi keskustelupalstalla?

        Voitko vielä varmistaa tämän? Pitääkö paikkansa?

        Ei vain sillon, vaan jatkossa myös. 30 pv .on vasta alku kaikelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli me Suomessa kuulemme onpassivesta 29-31.3.2022 muuallakin kuin täällä Suomi24/verkostomarkkinointi keskustelupalstalla?

        Voitko vielä varmistaa tämän? Pitääkö paikkansa?

        Tätä linkkiä painamalla 30.03.2022 klo.18.00 näet tapahtuman livenä
        www.thetop.live Hakekaa mahdollisimman iso näyttö käyttöönne


    • Anonyymi

      Enää 4 päivää. THE TOP

      • Anonyymi

        Ja tämähän on vasta alkua. www.thetop.live


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Ei vain sillon, vaan jatkossa myös. 30 pv .on vasta alku kaikelle"

      Osaatko sanoa missä kaikkialla kuulemme onpassivesta huhtikuussa 2022? Ihan uutisissa, vai sanomalehdissä? Missä sanomalehdissä että osaa etsiä?

      • Anonyymi

        Ei meille ole vielä kerrottu missä tulee näkymään. Meille on kerrottu että kaikki mahdolliset kanavat tullaan käyttämään, Niitä olisi tällä hetkellä noin 80 eri kanavaa/tapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meille ole vielä kerrottu missä tulee näkymään. Meille on kerrottu että kaikki mahdolliset kanavat tullaan käyttämään, Niitä olisi tällä hetkellä noin 80 eri kanavaa/tapaa

        Ennustaja on sanonut että onpassive ei näy missään. Pianhan tuo nähdään. Ennustaja on aina ollut oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaja on sanonut että onpassive ei näy missään. Pianhan tuo nähdään. Ennustaja on aina ollut oikeassa.

        Pian ei nähdä ennustajaa enää missään-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian ei nähdä ennustajaa enää missään-

        Minäkin luulen että onpassivelaisten uhoaminen muuttuu muutaman päivän päästä selittelyksi "markkinointikampanja onkin siirretty ensi vuoteen koska tuotteiden testaaminen on vielä kesken".

        Loppuuko muuten perustajajäsenyyden myynti ensi viikolla myös? Ennustaja on sanonut ettei se lopu niin kauan kuin onpassive toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin luulen että onpassivelaisten uhoaminen muuttuu muutaman päivän päästä selittelyksi "markkinointikampanja onkin siirretty ensi vuoteen koska tuotteiden testaaminen on vielä kesken".

        Loppuuko muuten perustajajäsenyyden myynti ensi viikolla myös? Ennustaja on sanonut ettei se lopu niin kauan kuin onpassive toimii

        En usko että loppuu vielä ensi viikolla, mutta aikaa ei ole enää hukattavaksi. Asiakkaaksi, ja sitä kautta jälleenmyyjäksi pääsee sen jälkeen kun Onpassive on julkaistu.


    • Anonyymi

      3 päivää to THE TOP tapahtumaan
      www.thetop.live

    • Anonyymi

      2 päivää to THE TOP tapahtumaa.

    • Anonyymi

      Oletteko muuten huomanneet miten tämä onpassiven jäsenten "markkinointi" on muuttunut sen jälkeen kun itse firma kielsi mainostamasta tätä minään varmana tuottona. Ja he vielä pyytävät ilmoittamaan tämmöiset henkilöt, varmaan poistavat jäsenyyden jos jää kiinni tämmöisestä huijauksesta.

      Kumma että nämä "perustajajäsenet" tämmöisestä tienneet kun ovat koko ajan tähän asti mainostaneet varmana tulona. :D

      Kertoo taas vain sen että täällä olevan onpassiven jäsenet eivät tiedä yhtään mitään tästä firmasta. :D

      • Anonyymi

        Onneksi täällä on heitä jotka tietävät. Heiltä saamme paljon arvokasta tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi täällä on heitä jotka tietävät. Heiltä saamme paljon arvokasta tietoa.

        Miten niin on? Tuo on suoraan onpassiven sivuilta, joten väitätkö että onpassive ei anna oikeaa tietoa?


    • Anonyymi

      Ovatko onppassiven datacenterit Bulgariassa 500 km päässä toisistaan?

      Onko onppassiven datacenterit vuokrattu Onecoinilta nyt kun kaikki koinit on luohittu?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe