Nämä yhtiöt jatkavat edelleen Venäjällä toimintaa
NESTLE SUOMI valikoimaan kuuluvat:
piltti,bona,NAN-äidinmaitokorvikkeet,naturnes ruuat YMS...nescafe,nespresso-kahvituotteet,erillaiset aamiaismurot,hälsans kök-kasvisruokavalikoima,maggi-tuotteet,suklaavalmisteita kuten after eight,kitkat ja smarties,purina merkin eläin ruuat
UNILEVER
Cif,Omo,surf-pesuaineet,hygieniatuotteet, dove,tresemme,axe,rexona,sekä pepsodent ja zendium hammastahnat,Ingman magnum,Ben ja Jerrys jäätelöt, sekä knorr mausteet YMS....
DANONE
Suomessa=> activia jogurtit, aktivia juomat YMS......
Procter & Gamble
Päivittäistavarajätti Procter & Gamblen tunnetuimpia brändejä ovat Ariel-pyykinpesuaineet, naisten intiimihygieniatuotemerkit Always ja Tampax, Gillette ja Braun-parranajovälineet sekä Pantene, Head & Shoulders sekä vaippamerkki Pampers. Tämän lisäksi konserniin kuuluu Max Factor-kosmetiikkabrändi.
GlaxoSmithKline
GlaxoSmithKline valmistaa reseptilääkkeitä, rokotteita ja itsehoitolääkkeitä kuten Panadol ja Voltaren.
Nokian renkaat
Yhtiön toimitusjohtaja Jukka Moisio kertoi maanantaina Helsingin Sanomille, että Venäjällä sijaitsevalta arvokkaalta tehtaalta poistuminen voisi aiheuttaa sen, että tehtaan ottaisi haltuunsa ei-toivottu taho. Paskan jauhantaa myöskään nokia renkaita ei tulla meidän taloudessa näkemään,koskaan.
Tikkurila
Kiillon valikoimaan kuuluu teollisuustuotteiden ohella astianpesu-, kodinhoito-, pyykinpesu- kuin henkilöhygieniabrändejä kuten Serto, Erisan, Linna ja Aisti.
Huhtamäki
Tältä yritykseltä olisin kaikkein vähiten odottanut PUTTEN tukemista
Myös pakkausvalmistaja Huhtamäki jatkaa liiketoimintaansa Venäjällä eikä ole ilmoittanut toimintansa lopettamisesta. Huhtamäen varapääjohtaja Kristian Tammela kertoi maaliskuun alussa Twitterissä, että yrityksellä on Venäjällä kolme tehdasta ja liikevaihto maassa viime vuonna oli noin 100 miljoonaa euroa, eli noin 2,8% konsernista.
Maailman johtavia tuotemerkkejä edustavat konsernit kuitenkin jatkavat yhä toimintaansa Venäjällä, vedoten erityisesti humanitaarisiin syihin. Suomalaiset yritykset, jotka ovat pysyneet Venäjällä sodan aloittamisen jälkeen, ovat jatkaneet toimintaansa maassa pääosin markkina-asemansa tai taloudellisten syiden vuoksi.
HÄVETKÄÄ LAITTAKAA BOIKOTTIIN NÄMÄ YHTIÖT, MEILLÄ OLI MYÖS HESBURGER BOIKOTISSA NIINKAUAN KUNNES VETÄYTYI VENÄJÄLTÄ
Meillä ei enää osteta näiden yhtiöiden tuotteita
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli. Kyllä muitakin tuotteita tulee mitä et osta. Niitä ei vaan saa mistään.
Yritys ei välttämättä pysty esimerkiksi 2/3osaa tuotantokapasiteetista ja miljardien tehdasinvestointeja vain unohtamaan tyylillä ”pankaas valot pois, sammutetaan tää tehdas ja annetaan ilmasiks seuraavalle” - Anonyymi
Ihmettelen kovasti uutisointia missä yritetään sanoa että ei voida vetäytyä Venäjältä. Lippu pois venäjältä ja laitteet ja kojeet toimimattomaan tilaan kaikki niin että niitä ei voida ottaa ominpäin käyttöön mitenkään. Jokainen Euro ja centti on jo menetetty on kyse että menettääkö omistaja myös henkensä vielä 15 v tuomion kera. Omistaja ei voi turvata mitään venäjällä missä on Diktatuuri ja Mafia Samaa. Sama miten lait siellä on tehty mikään ei päde venäjän rajojen ulkopuolella enää.
- Anonyymi
Voidaanhan energian ostokin lopettaa venäjältä välittömästi. Samalla tosin euroopasta loppuu teollisuus kokonaan, koska vaihtoehtoisia energianlähteitä ei ole valmiina vaan niiden toteuttaminen vaatii vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006