yhteinen sumppi hetki🤔
Miten ois mies
107
3347
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrot että missä ja monelta, niin käy.
- Anonyymi
Voinko sit tassilta litkiä
Jos kaffe kuumaa
Kuin kisuli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko sit tassilta litkiä
Jos kaffe kuumaa
Kuin kisuliDo as you please. Se näyttäisi hauskalta.
- Anonyymi
Tule meille
- Anonyymi
Entä pimppihetki sen jälkeen?
- Anonyymi
Tietenkin raksu.
- Anonyymi
Miten olisi vähän käytöstapoja?
- Anonyymi
Jos on tarpeeksi hyvät sumpit, niin sitten voidaan harkita asiaa😉. Tai sitten saat vaan pelkän korvapuustin!
Niin ja ainoastaan vaan, kun on se oikea kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tarpeeksi hyvät sumpit, niin sitten voidaan harkita asiaa😉. Tai sitten saat vaan pelkän korvapuustin!
Niin ja ainoastaan vaan, kun on se oikea kyseessä.Laita vinkkiä tästä oikeasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ainoastaan vaan, kun on se oikea kyseessä.Saisinko korvapuustin molemmille puolille?
Tasapainon säilyttäminen on tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko korvapuustin molemmille puolille?
Tasapainon säilyttäminen on tärkeää.Onnistuu👍
- Anonyymi
Pirullista sumppia ja unelmatorttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirullista sumppia ja unelmatorttua.
Tietysti vain parasta kaivatulle 😉
- Anonyymi
Kuumat päiväkahvit ja sumppi pihisee. 🥱
- Anonyymi
Jos oot Saana, käy kyllä mulle mieluusti.
-KVKV- Anonyymi
En valitettavasti oo
- Anonyymi
Kyllä se minulle sopii.
- Anonyymi
Joo, voin opettaa sulle yhdyssanat. Jos opit niin sitten myös yhdyntä on mahdollinen.
- Anonyymi
Taisit itse kirjoittaa aloituksen, että pääset nälvimään ja tyrkyttämään yhdyntääsi. Ei tuolla menolla kyllä naista saa
- Anonyymi
Kaikille ei nämä jutut aukea kuitenkaan, niin voit mennä viisastelemaan ihan muualle 😘.
Niin ja kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos! Varmaan ois sekin ihan yhtä puisevaa...
-ap
- Anonyymi
Viestiä irl niin voi toteutuakin. Palstan treffiyritykset on nähty ennenkin...
- Anonyymi
Laita kahvikupin kuva mulle somessa henk koht niin sovin kanssasi ajan ja paikan. This ☕only and easy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kahvikupin kuva mulle somessa henk koht niin sovin kanssasi ajan ja paikan. This ☕only and easy.
Onpa kehittävää fuulata porukkaa leikkimällä naista ja toisekseen jos jotkut ovat keskenään somessa yhteydessä, niin voi henk koht laittaa kuvan vaikka kotiosoitteestaan eikä siinä arvoituksia enää tarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika riskaabeliä toimintaa tällainen. Ei mitään takeita siitä, että olet juuri hän... Nämä on niin nähty. Sori vaan. 🤴
- Anonyymi
Panee kahvituttamaan, kyllä.
- Anonyymi
Tiedätkö miehen puhelinumeron?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kysyä paikan päällä siltä mieheltä?
- Anonyymi
Nyt kaikki karmit kaulassa kahville
- Anonyymi
En juo kahvia, mut limpsaa voin ottaa.
- Anonyymi
Ja pimpsaa nii, tuli pien typo
- Anonyymi
☕ joo joo
- Anonyymi
Ketäköhän haetaan, niin ja kuka.
- Anonyymi
Ehkäpä oikea jo tietää, jos on sattunut lukemaan. Mutta hän on se Koskien komia mies ❤️
Terveisin. ap alias T.uumailija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä oikea jo tietää, jos on sattunut lukemaan. Mutta hän on se Koskien komia mies ❤️
Terveisin. ap alias T.uumailijaSopii. Mihin sumpille?
- Anonyymi
Taitaa jäädä mysteeriksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin. ap alias T.uumailijaNo mikäpä ettei. Mennäänkö huomenna?
K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut, että laita somessa kahvikuppiemoji hänelle, niin hän lähettää ajan ja paikan viestinä? Mutta kuka sitä uskaltaa tehdä? Ja logiikka? Jos on sellainen yhteys olemassa, niin miksi käyttää palstaa ylipäätään?! Käyttäkää aivojanne. -sivullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut, että laita somessa kahvikuppiemoji hänelle, niin hän lähettää ajan ja paikan viestinä? Mutta kuka sitä uskaltaa tehdä? Ja logiikka? Jos on sellainen yhteys olemassa, niin miksi käyttää palstaa ylipäätään?! Käyttäkää aivojanne. -sivullinen
Kiitos... no onhan se hyvä että jollain on aivot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai kun lukee palstan provoja kuin tositeevetä töllöttäis, en kehuis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on. Mutta ymmärsit varmaan pointin? Aika moni toivoo täällä pääsevänsä kahville mielitiettynsä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on. Mutta ymmärsit varmaan pointin? Aika moni toivoo täällä pääsevänsä kahville mielitiettynsä kanssa.
No en ku ei oo aivoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jää, ehkä ei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä murheesta varmaan pääsee parhaiten eroon ehdottelemalla niitä sufei ihan itse, tuskin ratkeaa sillä jos pähkäilee netissä nimettömien kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä murheesta varmaan pääsee parhaiten eroon ehdottelemalla niitä sufei ihan itse, tuskin ratkeaa sillä jos pähkäilee netissä nimettömien kesken
Sinäpä sen sanoit! Ja näin käykin silloin, jos jotain oikeasti kiinnostaa. Ei aikuiset leiki tällä tavalla ja tee kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit! Ja näin käykin silloin, jos jotain oikeasti kiinnostaa. Ei aikuiset leiki tällä tavalla ja tee kiusaa.
Minusta sinä kiusaat itse itseäsi jos näihin aloituksiin viittaat, jos joku provoilee netissä jota et voi edes naiseksi tietää, niin kenen asia se sitten on syytellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinä kiusaat itse itseäsi jos näihin aloituksiin viittaat, jos joku provoilee netissä jota et voi edes naiseksi tietää, niin kenen asia se sitten on syytellä
Olet varmasti oikeassa siinäkin. Sittenhän sen on parempi unohtaa kaikki aloitukset, eikä ottaa todesta yhtään mitään täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa siinäkin. Sittenhän sen on parempi unohtaa kaikki aloitukset, eikä ottaa todesta yhtään mitään täällä?
Se on varmasti täysin oikea ratkaisu. Toinen vaihtoehto on, että menet möykkäämään sen henkilön ihan taakse kenen ajattelet täällä netissä sinua kiusaavan ja sinun kanssasi leikkivän. Sillähän siitä päänsärystä pääsee, vaikka sen jälkeen vasta saattaakin koskea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasti täysin oikea ratkaisu. Toinen vaihtoehto on, että menet möykkäämään sen henkilön ihan taakse kenen ajattelet täällä netissä sinua kiusaavan ja sinun kanssasi leikkivän. Sillähän siitä päänsärystä pääsee, vaikka sen jälkeen vasta saattaakin koskea
Sama vaikutus olisi ollut sillä ☕ laittamisellakin. Tätä koitin teroittaa.
- Anonyymi
Ookoo tosissasi...
- Anonyymi
No niin
- Anonyymi
🤔.....?
- Anonyymi
Ei herzyygel
- Anonyymi
Eli mitä rauhan sopimusta ei oo näköpiirissä?
- Anonyymi
Miten sellainen liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Nyt on sotatila:)
- Anonyymi
Kyllä torttu on nostettu pöytään ja rauhanpiippu ladattu täyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä torttu on nostettu pöytään ja rauhanpiippu ladattu täyteen.
Keikkauskakku ananaksella, sillä eihän se pitsaan kuulu
- Anonyymi
Olisi tosi mielenkiintoista tietää mitä sinun pyrkimykset on ,en vaan tajua.
- Anonyymi
Miten voisikaan kuvitella tajuavaisi toista ihmistä lukemalla anonyymeja kirjoituksia ja vetämällä näistä jotain johtopäätöksiä? Tuo on toisen ihmisen alentamista jo ihan silläkin perusteella, että suurin osa aloitus mukaan lukien on provoa ja muutenkin haloo
- Anonyymi
Pikkulusikka hämmentämiseen https://youtu.be/omQrMzWAcHc
oikeaan käteen 😏 - Anonyymi
Tuo miehittely ei nyt oikein luo polkua mihinkään suuntaan, ehkä pikku pisulirun sun kevlarpikkareihis, että mies siellä mies sielätäälläs vaan joutaviis, rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=CMqn8h3kJzg - Anonyymi
Oletko Heidi?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Haidi, sakemanneittain ääntäen. Haidi Hou
- Anonyymi
Panomies ei pussaile sillä kädestä ovat kiitelleet jotka on tajuissa selvinneet
- Anonyymi
Kovat puheet ja räjähde onkin vain papatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovat puheet ja räjähde onkin vain papatti
Tai suutari..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai suutari..
Vaikka näin, en niin tunne alan termejä
- Anonyymi
Jos olet hän, joka käy samassa kaupassa toisinaan niin se on ok.
- Anonyymi
Miksei kukaan kysy enää vaikka limulle? Kohtelias ja vieraanvarainen varaa tarjolle sekä keltaista että mustaa ja mielellään myös sokerittomat vaihtoehdot fanta light tai pepsi max ym ym
- Anonyymi
Onko niin, että sekundaversiot kuten Euroshopper ja rainbow ei mene makutestissä läpi?
- Anonyymi
Adios mun kännykkään aina soittaa mun on mentävä kun aamu koittaa
- Anonyymi
так Так
- Anonyymi
Miksei 🌷
- Anonyymi
No niin! 🌻
- Anonyymi
Aloittaja taas joku bontso kuitenkin joka värjännyt päänsä ja keho täynnä rumia tatskoja ja läväreitä...ei kukaan halua rasitteeksi sellaista.
- Anonyymi
Ihan miten haluat ajatella 🙃😎
- Anonyymi
Sen verran on ollut aiheesta porua, että ilmeisesti tällainen on antanut sinulle pakit. Ei varmaan osannut arvostaa suomalaisen miehen hyviä käytöstapoja
- Anonyymi
Joo! Voin tulla, jos on sen jälkeen teillä vhä sängys puuhastelemista😘 ja tykkään siit anaaliseksist enemmän et sitä jos saisin! Ja.. sul pitää olla seisova, muuten en suostu😍 eli, miten olis 👌👈?
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Miksi trollaava mies vastaat aloitukseen jossa esiinnyt naisena? Ihan ajattelin kysäistä kun sitä heteroseksuaalisuuden tärkeyttä tuot aina esiin
- Anonyymi
Jo Matti Nykänen sen laulussaan tiesi: "Jos vaimo pihtaa nisua, mä lähden baariin tsiikaan tisua."
- Anonyymi
Nisu= pulla
- Anonyymi
Juu.... Laita vaan sumppi pihiseen, valmiina ollaan....
- Anonyymi
Sopiihan se. Minä tuon kerman.
- Anonyymi
Millainen on kuppi mistä kahvi juodaan? Entäs se pöytä? Onko mitä purtavaa tarjolla? Tuleeko tapaamisesta toistuvaa?
- Anonyymi
Ellet edes osaa kirjoittaa yhdyssanaa sumppihetki oikein, kahvihetki kanssasi ei kiinnosta.
- Anonyymi
Olet mies vastannut jo kerran itselkesi noin
- Anonyymi
Tulen jos oot vaalea Vappu pikkutissi
- Anonyymi
Ja kaverille kans.
- Anonyymi
Kaverille ei jätetä.
- Anonyymi
Aina kannattaa haaveissa panostaa siihen, että kaveri on pitämässä kädestä
- Anonyymi
Tuletko tänään iltakahville?
- Anonyymi
Viikon päästä perjantaina
- Anonyymi
E i sitten mitään lämpimähköä Moccamaster-sumppia, kiitos!🤔
- Anonyymi
Olisipa kiva päästä sumppaamaan yhdessä erään naisen kanssa!
- Anonyymi
Kyllä vain kahvi maistuis sopivassa seurassa Sievissä ,vai ? jos kelpaa eläkeläinen ?
X-Sievi- Anonyymi
Kelpaisi toki, jos hän sellainen olisi. Mutta ei ihan vielä kuitenkaan ole 🙂
- Anonyymi
Ei käy.
- Anonyymi
Minä ajattelin keittää kohta vielä kahvit. Keitä sinäkin, niin nautimme niistä sitten yhdessä.
- Anonyymi
Yökahvi yhdessä etänä. :D
- Anonyymi
Pitäiskö panna sumppi pihisemään :O
- Anonyymi
Ootko ruvennu syömään
Se on hyvä
Ihana ois leivinuuni
Puulämmitteinen
Tekisin ruisleivät
Rieskat
Tätini teki ihanaa rieskaa
- Anonyymi
Kun mie juon sumppia niin sillon juon sumppia.
Ja kun naitattaa niin sillon minä en juo sumppia. - Anonyymi
Miten täällä on näin mauttomat jutut?
Olkoon!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079