25-vuotias mies haluaisi neitsyt naisen kanssa seksiä hotellissa joko yön tai koko viikonlopun ajaksi.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Luvallista neitsyttä haen jolla riittävästi ikää.
- Anonyymi
Ei löydy katkarapu 🦐 ei
- Anonyymi
Paljonko maksat?
- Anonyymi
Hevon persreijän verran
- Anonyymi
Paljo pyydät? Ja millane oot?
- Anonyymi
1000€ vrk neitsyestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1000€ vrk neitsyestä
Älä naurata reppana
- Anonyymi
En ymmärrä mitä iloa on neitsytnaisesta kokeneempaan verrattuna. Vähän kuin antaisi tennismailan peliä koskaan kokeilemattoman käteen ja sanoisi, että nyt pelataan. Onnetonta räpeltämistä.
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
Paska omatunto kun nuorempi haluu kokematonta, siinä selitys
Seksikumppanin neitsyys voi olla jollekin myös fetissi. Siihen tarjoutuu maksullisia tyttöjä, jotka leikkivät neitsyttä ja asiakas myös leikkii olevansa neitsyen kanssa.
Sen lähemmäksi ei pääse. Oikea neitsyt kavahtaa miestä, joka vaati, että kumppaninsa olisi neitsyt. 🌹👀- Anonyymi
Totta. Ja on syytäkin kavahtaa.
- Anonyymi
Nimenomaan. Ja sitäpaitsi tänäpäivänä taitaa tuo neitsyys mennä jo alakouluikäisenä useimmilla.
- Anonyymi
Kyllä itsellenikin kelpaisi neitsyt tai kokematon nainen pidempiaikaiseksikin seuraksi.
M39 Satakunta - Anonyymi
Kyllä ne kalvot paukkuu festareilla hyvin nuorilla!
- Anonyymi
joo, joku 55v neitsytnainen olisi kiva, t neitsytpoikamies38
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493