VKK-paikallisosasto perustettu Kalajoelle.

Anonyymi

Tuota täältä vielä puuttuikin. Taitaa lyhenne tarkoittaa Valta Kuuluu Kremlille. Ei rokotteille, ei kantaa hyökkäykseen Ukrainaan jne jne. Löytyi täältäkin muutama, jotka eivät tajua, että Venäjän juna meni jo. Kaikkia se leipä elättää. Kuva johtohenkilöistä Keparissa kertoo paljon, Taitaa kengän numero ja älykkyysosamäärä olla just sama.

19

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun katsoo tätä Kalajoen kepulaisten häikäilemätöntä valtapolitiikkaa kaikkine siihen liittyvine kieroiluineen, niin voi todeta, että tälle uudelle ryhmälle todellakin on tilausta. Tervetuloa vaan tervehdyttämään Kalajoen kuntapolitiikkaa, siinä sitä on työmaata yllin kyllin.

      • Anonyymi

        Siinä sitä parhaat tervehdyttäjät onkin. Olkoonkin, että Kepulaiset ovat kieroja, muttei sentään aivan ulkona nykymaailman menosta. Kyllä pitää epätoivoinen olla, jos uskoo näiden järjen jättiläisten jotain tervehdyttävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä parhaat tervehdyttäjät onkin. Olkoonkin, että Kepulaiset ovat kieroja, muttei sentään aivan ulkona nykymaailman menosta. Kyllä pitää epätoivoinen olla, jos uskoo näiden järjen jättiläisten jotain tervehdyttävän.

        Kerroppas keitä he ovat, kun en satu tuntemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas keitä he ovat, kun en satu tuntemaan.

        Mikä heidän äänitorvensa Minä olen. Katso Keparista, siellä on kuva ja nimet alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä heidän äänitorvensa Minä olen. Katso Keparista, siellä on kuva ja nimet alla.

        Elikkä Sinä et tunne heitä, olet vain keparista nähnyt kuvan ja nimet.
        Mitä muita kuvia olet nähnyt? Tästähän voi tulla hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä Sinä et tunne heitä, olet vain keparista nähnyt kuvan ja nimet.
        Mitä muita kuvia olet nähnyt? Tästähän voi tulla hauskaa.

        Tuota hauskaa ei kauan piisaa. Seuraavat vaalit ja se on siinä. Leikkaa kuva ja nimet talteen, niin voit ihailla vaalien jälkeen. Yleensä tuon porukan jäsenistä kaksi virallista kuvaa. Toinen sivulta ja toinen suoraan edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota hauskaa ei kauan piisaa. Seuraavat vaalit ja se on siinä. Leikkaa kuva ja nimet talteen, niin voit ihailla vaalien jälkeen. Yleensä tuon porukan jäsenistä kaksi virallista kuvaa. Toinen sivulta ja toinen suoraan edestä.

        Rupesit äänitorveksi kumminkin. Jes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota hauskaa ei kauan piisaa. Seuraavat vaalit ja se on siinä. Leikkaa kuva ja nimet talteen, niin voit ihailla vaalien jälkeen. Yleensä tuon porukan jäsenistä kaksi virallista kuvaa. Toinen sivulta ja toinen suoraan edestä.

        Kyllä kai sulle voi nauraa vaalien jälkeenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesit äänitorveksi kumminkin. Jes.

        Joopa joo. Äänitorvi yleensä kehuu. Minä taas pyrin haukkumaan. Toisaalta Sinuun verraten, mieluummin vaikka äänitorvi, kuin näsäviisas täystorvi, kuten Sinä. Mitäpä jos keskittyisit luetun ymmärtämiseen. Jes, hauskaahan tästä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Äänitorvi yleensä kehuu. Minä taas pyrin haukkumaan. Toisaalta Sinuun verraten, mieluummin vaikka äänitorvi, kuin näsäviisas täystorvi, kuten Sinä. Mitäpä jos keskittyisit luetun ymmärtämiseen. Jes, hauskaahan tästä tulee.

        Onko Sinun häntää typistetty. Kestääkö Sinulla pissan tulo kuinka kauan.
        Ai niin en muistanutkaan, kestäähän se kun se tulee Sinulla päästä asti.
        Otappas iltalääkkeet, laita Tena housuun ja menne yöpuulle. Hali hali pusi pusi.


    • Anonyymi

      Rettewlöinti ja typeryys on rettelöintiä ja typeryyttä oli se sitten nimeltään PS tai VKK

    • Anonyymi

      Kyl vaihtoehtoja pittää olla.

    • Anonyymi

      Pitääkö omistaa itäauto että kyseiseen puulaakiin voi liittyä, vai kelpuutetaanko sinne myös premium Saksalaisen omistajat? En haluaisi Messerschmitistä luopua aatteen vuoksi...

      • Anonyymi

        Premium saksalaisen🤭


    • Anonyymi

      Mrrsulla ajelee vkk:laiset. Mitä tähän itäautoja sotketaan.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa mitään, vievät ääniä persesuomalaisilta. En silti ymmärrä, miksi tuollaisia tomppeleita mainostetaan paikallislehdissä ja kuulemma jopa Kokkola-lehdessäkin.

      • Anonyymi

        Lopeta jo tuo itsesi nolaaminen.


      • Anonyymi

        Koska demokratiaan kuuluu, että erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä saa tuoda esiin ja tarjota ihmisille vaihtoehtoja. Nämä pelisäännöt koskevat myös VKK- puoluetta. . Kalajoella totisesti on tilausta tunkkaisen kepulaismafian vaihtoehdoille. Toivottavasti VKK saa seuraavissa kuntavaaleissa hyvän kannatuksen ja useita valtuutettuja läpi.


      • Anonyymi

        Ymmärtäähän tuon, että heitä mainostetaan lehdissä. Hehän ovat näitä "hyödyllisiä holmöjä", jotka vain hajoittavat jo valmiiksi hajanaista populistikenttää ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe