Tämän viestin aihe on Kuopio.

Anonyymi

Mitäpä muuta Kuopiosta? Onko kivaa asua Kuopiossa? Voisitko kuvitella maailma ilman Kuopiota? Voisitko asua muualla kuin Kuopiossa?

35

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole muuta maailmaa kuin Kuopio jos kuopiolaisilta kysyy. Täynnä sisäänpäin kääntynyttä ylimielistä umpimielistä porukkaa joiden maailmankuva vastaa laajuudeltaan ja todenmukaisuudeltaan pohjois-korealaisten vastaavaa.

      • Anonyymi

        Aivan ja kaikki fokusoituu toriin jota Kuopiolaiset pitävät maailman napana🤣


    • Anonyymi

      Maailma ilman Kuopiota olisi kuin Kuopio ilman maailmaa!

      • Anonyymi

        Maailma kyllä pärjäisi ilman Kuopiotakin mutta Kuopio ei pärjää ilman maailmaa


    • Anonyymi

      Ei Kuopioon kannata muuttaa ainakaan, jos ei valitettavasti asu jo täällä ja jos mahdollista kannattaa muuttaa muualle.
      Täällä ihmiset ovat tekopyhiä, puuttuvat tavalla tai toisella vain muiden tekemiin virheisiin ettei, ettei omat tulisi vain julki.

    • Anonyymi

      Olen asunut Uudellamaalla ja Pirkanmaalla ja nyt Kuopion vieressä. En olisi kyllä muuttanut jos olisin tiennyt millaista täällä on. Luonto on kaunis ja kaikki muuten hyvin mutta ihmiset ja käyttäytymiskultuuri ihan p-sta. Täällä toimii vähän kuin putinilla, pitää olla kaveri että saa esim hyvää palvelua, mikä muualla on ihan perusasia. Jokainen on piällysmies ja tietää kaikkien asiat parhaiten. Useimmat ihmiset ovat ihan töykeitä

      • Anonyymi

        Miksi et mitä takaisin sinne mistä tulit.
        Millaista palvelua tarvitset, voisit mennä johonkin lady dominan luo, lady domina voi nuolla vaikka kenkiäsi kun maksat tarpeeksi.
        Me täällä Savossa emme tarvitse sen kummempaa lirkuttelua, riittää kun saa sen tuotteen tai tavaran mitä haluaa.
        Jospa itse olet niin naama norsunvitulla ettei kukaan halua sinua palvelua mitenkään.


    • Anonyymi

      Pla plaa plaa

    • Anonyymi

      Tuhansien aiheiden tyyppi ei asu Kuopiossa.

      • Anonyymi

        No mitä sitten? Jokainen asuu siellä missä haluaa.


      • Anonyymi

        Missäs sitten? Kerro muillekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sitten? Kerro muillekin!

        No missä viipyy vastaus, missä minä sitten asun jos en asu Kuopiossa?


      • Anonyymi

        Etkö säkissä elänyt tiedä että nykyään voi reseptit uusia omakanta.fi kautta.


    • Anonyymi

      Suomi24:n säännöissä ei ole kieltoa etteikö muualla asuvat saisi kommentoida Kuopion palstalle.
      Itsekin olen asunut Kuopiossa 12 vuotta mutta nykyään Espoossa olen ollut liki vuoden.

    • Anonyymi

      Kuopio on mualiman paras paikka. Ehkä vain Kuopio vetää sille vertoja. Olen asunut täällä nyt 9 kuukautta. Onnellinen, että älysin muuttaa tänne.

      • Anonyymi

        Kyllä totuus sulle vielä valkenee.


      • Anonyymi

        Voe tokkiisa jotta mualiman navalla suapi parhaat lihapiirakat ja tietää ettei tuhansien aiheiden tyypistä näy vilaustakaan koska "viranommaiset"ovat vihdoinkin hänet pihteihinsä ettei hän enää aiheuttais vaaraa kunnon kaupunkilaisille.


      • Anonyymi

        Joka päivä hänet🤥palstalta löytää vaikkei etsisikään.


    • Anonyymi

      Sanon vaan, että ihana Kuopio. Rakastan, rakastan Kuopiota. Kaikki on koettu ja kaikki on nähty ympäri palloa, joka paikassa on asuttu. Viimeinkin älysin muuttaa esi-isieni maille. Ihana, kaunis, rakas Kuopio, kiitos . Älä muutu. Ainakaan paljon high tech - suuntaan. Kiitos loppuelämästä, kaunista, ystävällistä, ihanaa.

      • Anonyymi

        Internet on paholaisen keksintö ja se ennenpitkää kaatuu.
        Tuhansien aiheiden tyypin täytyy tulla silloin selvittämään tuhansia aiheitaan Kuopion torille vaikka tuskin perähikiän sosiaalitoimisto antaa tyypille matkustusluvan.


    • Anonyymi

      Mitä aluetta on luhtitie

      • Anonyymi

        Se on kuule sitä Luhtitien aluetta, näenpä minä veikkoesin tae sitten ei ookkaan.


      • Anonyymi

        Suksi kuuseen.


    • Anonyymi

      20 vuotta tullut jo asuttua.

      En ole vielä tutustunut paikallisiin ihmisiin joten siittä en voi kommentoida mitään.

    • Anonyymi

      "Onko kivaa asua Kuopiossa?"

      Jos asunnon tai asumisen laadulla ei ole niin väliä, älyvapaat vuokrat ei haittaa, tykkää juopoista ja narkkareista naapurissa, eikä näiden tupakan ja paskanhajut rappukäytävissä ja huoneistoissa haittaa, etkä tarvitse nukkua klo 7 pidempään kun joka paikassa on joku helvetin remontti maksimihaitalla joka ei valmistu koskaan ihan kiva kaupunki asua.

      • Anonyymi

        Helpottiko? Muista ottaa lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Onko Nilsiä Kuopion keskusta?

      • Anonyymi

        Ei ihan, Nilsiä on esikaupunkialuetta.


    • Anonyymi

      Taas näitä aloituksia, keksi parempi

      • Anonyymi

        tää on parempi tajuutsä*?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on parempi tajuutsä*?

        kyl mä tajuun


    • Anonyymi

      maahanmuutto toi hyvää?

    • Anonyymi

      Yks suoltaa hulluna yhden lauseen vastauksia vanhoihin ketjuihin?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe