Itse olen keski-ikäinen muodokas nainen ja haaveile tulla otetuksi hyvin päättäväisesti tilanteessa, jossa olen halunnut seksiä vieraalta mieheltä ja haluan ensin tavata. Tilanteessa empiessäni mies sanoo ottavansa minut, koska isoa kyrpää haluan kuitenkin ja sitähän tulin hakemaan ja sitä tulen saamaan. Mies kourii isoja rintoja ja päättäväisen hitaasti riisuu minua ja itseään. Toivon näkeväni suuren kyrvän jonka haluan painautuvan pilluuni. Mies nauttii tilanteesta, kun huomaa, että alistun hänen tahtoonsa ja nautin ollessani hänen naitavana kauan.
Päättäväinen mies ottaa minut
25
1615
Vastaukset
- Anonyymi
Moi mistäpäin olet? Täällä päättäväinen mies haluaa panna sinua.
- Anonyymi
Pääkaupunki seudulla
- Anonyymi
Olen tosiaan pääkaupunki seudulla ja autolla pääsen. Tuo kirjoittamani on toiveeni ja haluni silti itseni tuntien todellakin voisin empiä siksipä miehen tulisi olla päättäväinen. Paksu kyrpä houkuttaa ja haaveilen sen painautuvan sisääni ja minusta nautittaisiin satuttamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosiaan pääkaupunki seudulla ja autolla pääsen. Tuo kirjoittamani on toiveeni ja haluni silti itseni tuntien todellakin voisin empiä siksipä miehen tulisi olla päättäväinen. Paksu kyrpä houkuttaa ja haaveilen sen painautuvan sisääni ja minusta nautittaisiin satuttamatta.
Täällä myös päättäväinen mies joka haluaisi kouria rintojasi ja naida sinua. Asun tampereen lähellä. Onko liian kaukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös päättäväinen mies joka haluaisi kouria rintojasi ja naida sinua. Asun tampereen lähellä. Onko liian kaukana?
Ei Tampereen lähellä ole välttämättä liian kaukana, jos sovitaan tapaamista jonnekin johon saapuisin ja haluisin tulla naiduksi kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Tampereen lähellä ole välttämättä liian kaukana, jos sovitaan tapaamista jonnekin johon saapuisin ja haluisin tulla naiduksi kunnolla.
Ikäsi? Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäsi? Miten yhteyttä?
65v täällä saa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 24-vuotias rouva Kanta-Hämeestä.
Itse haluaisin myös päättäväisen paksu kullisen miehen panemassa.
Olen aiemmin ollut Tampereella Omppu hotellissa vieraiden miesten kanssa yökylässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aiemmin ollut Tampereella Omppu hotellissa vieraiden miesten kanssa yökylässä.Kerro lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65v täällä saa yhteyttä
65 on jo eläkeikäinen eikä enää mikään keski-ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäsi? Miten yhteyttä?
Aloittaja keskustelussa olen taas muutama muu ollut välissä kommentoimassa. Keski-ikäiseksi itseni koen meinaan ihan pian 50 tulee täyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aiemmin ollut Tampereella Omppu hotellissa vieraiden miesten kanssa yökylässä.Tampereen omppu hotelli tuttupaikka! Siellä käynyt muutaman kerran vierasta naista panemassa. Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Rauhallisella alueella ok talo jossa voidaan touhuta vapaasti. Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen omppu hotelli tuttupaikka! Siellä käynyt muutaman kerran vierasta naista panemassa. Miten sinuun saa yhteyden?
Sähköposti [email protected] toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti [email protected] toimii.
Kumpi sinä oot et ainakaan aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi sinä oot et ainakaan aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sulle eilen postia. M43/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin onnistuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Rauhallisella alueella ok talo jossa voidaan touhuta vapaasti. Miten sinuun saa yhteyden?
Onko sulla kik tai sposti johon voisin laitella viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Sulla?
Ei. Mulla ei oo edes nettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti löytyy. Mutta sitä en tänne viigsi laittaa näytille. Onko sulla jokin millä saisi yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposti löytyy. Mutta sitä en tänne viigsi laittaa näytille. Onko sulla jokin millä saisi yhteyden?
Juu älä laita löyty jo.
- Anonyymi
Mielikuvitusta kaikki oli vain.
Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745