Nyt on ollut parannuksen tekijöitä paljonkin!

Anonyymi

Viime aikoina on ollut paljon parannuksen tekijöitä maailman tilanteesta johtuen. Moni on alkanut ajattelemaan uskon asioita. Entä jos kuolema korjaa, minne sitten joutuu. On ollut laajalti ympäri Suomen ollut näitä parannuksen armon saaneita. Moni haluaa palata takaisin uskovaisten yhteyteen, etenkin kun maailmalla kuohuu!
Meidän siionissakin ollaan saatu iloita palaamisen armon saaneista. Myös muutamat täysin ulkopuolelta ovat saaneet parannuksen. Nämä ovat iloisia asioita. Rukoilemme, että kaikki loputkin poijes poikenneet saisivat palata takaisin uskovaisten yhteyteen. Ja että hajonneet perheet eheytyisivät. Vielä on armon aikaa jäljellä. On ollut lohdullista huomata, kuinka monet ovat alkaneet ajatella näitä asioita ja halunneet uskoa omalle kohalle evankeliumin.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumma juttu kun viralliset tilastot näyttää ihan muuta niin lähivuosien kuin pidemmältäkin aikaväliltä sillä kato on ollut kova uskonnollisissa lahkoissa ja kriisiaika esimerkiksi covid vielä kiihdyttänyt tahtia .

      Eiköhän se ole niin että valistunut nuoriso joka opiskelee ja sivistyy muun maan mukana jättää yhä enevissä määrin kotoa tuputetun vahingollisen taikauskon taakseen ja keskittyy olemassa oleviin olennaisiin asioihin avoimin mielin ja niihin ei kuulu ahdasmieliset viimeiset päivämääränsä jo nähneet uskomukset ...maailma muuttuu eskoseni.

      • Anonyymi

        Covid rajoituksineen kiihdytti luopumusta, eli moni menetti elävän uskon. Nyt kun maailmalla soditaan ja ihmiset pelekää oman turvallisuuvenki puolesta ni moni tahtoo taas hakea turvaa ikiaikojen Jumalasta. Siksi moni tahtoo palata takasi uskovaisten yhteyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Covid rajoituksineen kiihdytti luopumusta, eli moni menetti elävän uskon. Nyt kun maailmalla soditaan ja ihmiset pelekää oman turvallisuuvenki puolesta ni moni tahtoo taas hakea turvaa ikiaikojen Jumalasta. Siksi moni tahtoo palata takasi uskovaisten yhteyteen.

        Miten sitte ku kriisi on ohi kuinka moni parannuksen tekiöistä säilyy uskomassa?
        Oli toisen maailman sodan aikaan myös ollut paljon parannuksen tekiöitä mutta suurin osa niistä oli menettänyt uskon sodan jälkeen.Osa jo sodan aikana.


    • Anonyymi

      Tokkopa ny muutaman viikon kestävän kriisin aikana paljon on ollut parannuksen tekiöitä.

      • Anonyymi

        Covid vieroitti ihmisiä elävästä uskosta ku sanan kuuloon ei päästy. Ku rajoitukset poistuivat, monikaan ei löytäny enää seuroihin. Edes ne, jotka olivat saaneet säilyä uskomasa koronakurimuksen aikaankin, ni eivät ennää jaksaneet tulla seuroihin.
        Nyt kun tuo kamala sota syttyi, on seurasalit taas pullistelleet. Ja sen näkee ihan selvästi, kuinka seuroissa on väkeä melkein, kuin entisinä hyvinä aikoina. Olen kuullut, että monissa muissakin siioneissa on tällainen tilanne, kuin täällä. Moni on tullut hätääntyneenä seuroihin ja uskonsa kieltäneitäkin näkee. Eli niitä, joilla on korvakoruja yms. Toivomme, että hekin saisivat palaamisen armon. Jo se on hienoa, että ovat löytäneet seuroihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Covid vieroitti ihmisiä elävästä uskosta ku sanan kuuloon ei päästy. Ku rajoitukset poistuivat, monikaan ei löytäny enää seuroihin. Edes ne, jotka olivat saaneet säilyä uskomasa koronakurimuksen aikaankin, ni eivät ennää jaksaneet tulla seuroihin.
        Nyt kun tuo kamala sota syttyi, on seurasalit taas pullistelleet. Ja sen näkee ihan selvästi, kuinka seuroissa on väkeä melkein, kuin entisinä hyvinä aikoina. Olen kuullut, että monissa muissakin siioneissa on tällainen tilanne, kuin täällä. Moni on tullut hätääntyneenä seuroihin ja uskonsa kieltäneitäkin näkee. Eli niitä, joilla on korvakoruja yms. Toivomme, että hekin saisivat palaamisen armon. Jo se on hienoa, että ovat löytäneet seuroihin!

        On sinulla kyllä kriteerit uskovaisuudesta - mm. ei näy seuroissa ja korvakorut. Totuus kuitenkin on, että kaikki ry:llä kävijät eivät suinkaan ole uskovaisia. Sinullakin tuntuu olevan tärkeintä kytätä muita ja mm. tyhjiä penkkejä ja kävijöiden korvakoruja. Rehellisesti sanottuna tuntuu nähdä uskovaisempana henkilö, jolla on korvakorut kuin henkilö, jonka tietää olevan todella ahkera seuroissa kävijä / kaikki seurat penkissä istuva mutta jolla ei käyttäytymisen perusteella ole mitään käsitystä kuinka uskovaisen tulisi elää. Tämän asian tietää moni, joka joutui hoitovuosina hoitosusien /seurapenkkikyttien raatelemaksi. Susien, jotka eivät ole tähän päivään mennessä korjanneet tekojaan.


    • Anonyymi

      yksikin pelastunut on ilonaihe

    • Anonyymi

      "Covid vieroitti ihmisiä elävästä uskosta ku sanan kuuloon ei päästy."


      Älä välitä.
      Kommunismi hiipui samanlailla kun sanan kuuloon ei enään päästy kun propagandan levittäjät loppui maassamme neuvostoliiton kaaduttua.

      Näillä asioilla on ihan luonnollinen selitys siis.

    • Anonyymi

      Muistan Persianlahden kriisin 1990-luvun alussa. Silloin eräs vl-kodin kasvatti teki ns. parannuksen sanomalla "etteihän uskovaisella ole mitään hätää". Sittemmin on taas luopunut tästä uskosta.

      • Anonyymi

        On surullista, etteivät saaneet pysyä uskomassa. Muistan, ku meidänkin matikan maikka sai parannuksen armon tuolloin. Mutta ei tarvinut mennä, ku vuoteen 1993, niin maikka jätti elävän uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On surullista, etteivät saaneet pysyä uskomassa. Muistan, ku meidänkin matikan maikka sai parannuksen armon tuolloin. Mutta ei tarvinut mennä, ku vuoteen 1993, niin maikka jätti elävän uskon.

        Minkään kriisin takia ei kannata tehä parannusta.Kun harvoin tämmöinnen parannus on kantanut pysyvää hedelmää.


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu sitten, että supistutte. Nyt jäsenmäärä on n 40 tuhatta, ja jäsenmaksun maksajia reilut 20 tuhatta.

      • Ihmiset etsivät Jeesusta ja siitä saa welluissa huomautuksia.
        Totuus alkaa paljastua.


    • Anonyymi

      Siis mihin ovat tehneet parannuksen? Kun liike opettaa harhaoppeja niin mikä parannus se on jos uskoo siihen? Voi niinkin tehdä mutta se on turhuutta. Kukaan ei pelastu uskomalla harhaoppeihin. Tämä on teille masentavaa tietoa.

    • Anonyymi

      Tyypillistä vl-propagandaa. Todellisuudessa ehkä 5 parannuksen tekijää vs. 100 lähtenyttä.

    • Kaikkein ensimmäinen asia Hänellä, joka ei ole löytänyt Jeesusta, kuten tilanne oli myös Saulilla, on tajuta se, mistä parannus tehdään ja mihin.
      Tämän ryhmän koko kasvaa nyt hyvinkin voimakkaasti ja usea WL on tajunnut, ja lähtenyt seuraamaan Jeesusta, eli tehnyt ihmisuskosta parannuksen Häneen.
      Näin saa myös varmuuden osuudestaan Iankaikkiseen elämään.
      Silloin ihminen elää Jeesuksessa, eikä missään epävarmuudessa.
      Kaiken pitäisi jo tajuta tuo Vl maallisuus, Raamattu ei tunne mitenkään parannuksen armoa, joten siihen luottajat ovat koko ajan tyhjän päällä, ei ihme jos on kiire löytää totuus.
      Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
      Totuus ei ole lahkoissa, se on Raamatussa, Jumalan ilmoituksessa.
      Kuoleman on siirtymistä Kristuksen elämään, Pyhillä.
      >>>Moni haluaa palata takaisin uskovaisten yhteyteen, etenkin kun maailmalla kuohuu! ** Miksi et painota - Kristuksen yhteyteen, vai onko se ollut hukassa koko ajan.
      Hän pelastaa vain omansa.
      >>> Myös muutamat täysin ulkopuolelta ovat saaneet parannuksen. ** Miten parannus saadaan, Raamattu ei puhu siitä mitään, vaan parannus on itse tehtävä; Mark. 1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
      Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
      Onko Sinut ja kastetaanko ihmiset jotka tulevat Velluiksi?
      Silloin saa synnit anteeksi, kuten kasteessa.
      Armon aikaa on sen verran jäljellä, että Jeesus tulee ja tempaa omansa vaikka jo tänään. Tee heti parannus Vapahtajaan.
      Muuten ole ilmeisesti lestadiolainen, kun et missään siteeraa Raamattua, kaikki on ihmisoppia.
      On kuitenkin vaarallista kertoa, että uskovainen yksin pelastuu, jos sillä tarkoitetaan SRK;ta?Kannattaa kertoa mihin tai kehen uskoo?
      >>kuinka monet ovat alkaneet ajatella näitä asioita ja halunneet uskoa omalle kohalle evankeliumin. ** Eihän Sinulla ole rohkeutta mainita edes uskosi kohdetta, evankeliumi on vain hyvä sanoma, Kristityt uskova ja seuraavat Jeesusta, jota et uskalla edes nimeltä mainita.

    • Anonyymi

      Eikö olekin ihana tunne, kun joku kääntyy uskoon?

      Tosiasiassa sama tuntemus syttyy ihmisissä useimmissa organisaatioissa, mihin halutaan samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Kyse ei oikeasti ole iloitsemisesta uskoontulon vuoksi, vaan "meihin liittymisen vuoksi". Tätä voi perustella sillä, että sitten kun joku epäilee opetusta, eivät neuvot ole kovin lempeitä, vaan varsin sivaltavia. Mihin silloin katoaa huoli toisen uskosta? Tai suhtautuminen "epäyskoisiin?

      • Voi olla, ei ole kokemusta, mutta ihanin tunne on siinä, kun kasteessa oksastetaan Jeesus runkoon, silloin uskolla on agenda ja nimi, Welluilla se on usein Raha.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Voi olla, ei ole kokemusta, mutta ihanin tunne on siinä, kun kasteessa oksastetaan Jeesus runkoon, silloin uskolla on agenda ja nimi, Welluilla se on usein Raha.

        Sinut on oksastettu kuolleeseen runkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinut on oksastettu kuolleeseen runkoon.

        Ei taida Raamattu tukea ideaasi, Jeesus elää.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Voi olla, ei ole kokemusta, mutta ihanin tunne on siinä, kun kasteessa oksastetaan Jeesus runkoon, silloin uskolla on agenda ja nimi, Welluilla se on usein Raha.

        Erikoista kuitenkin, että noilla runkoonkastetuilla tilanne ei ole mitenkään toisenlainen. Yhtälailla toraa, nälvimistä ja riidanhakua. Ei opettanut Jeesus sellaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista kuitenkin, että noilla runkoonkastetuilla tilanne ei ole mitenkään toisenlainen. Yhtälailla toraa, nälvimistä ja riidanhakua. Ei opettanut Jeesus sellaista.

        Vähäinen on Kaikkivaltiaan Jeesuksen tunteminen, jeesuskettomalla, ja siihen valehtelut päälle.
        Joh. 15:1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Vahvistus Ps. 80:9
        Joh. 15:5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään
        Kuka Sinulle Tooraa opettaa, kun et edes tiedä mikä se on.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Ei taida Raamattu tukea ideaasi, Jeesus elää.

        Jeesus elää, sinä et. Sinun uskosi on kuollut. Sydämessäsi on pelkkiä demoneita ja sen näkee mm. siitä, että riekut ja pilkkaat. Olet ns. demonipesä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus elää, sinä et. Sinun uskosi on kuollut. Sydämessäsi on pelkkiä demoneita ja sen näkee mm. siitä, että riekut ja pilkkaat. Olet ns. demonipesä!

        Pitäisikö Sinun tajuta katkeruudessasi, että kuolleet eivät hymyile, vain elävät hymyilevät.
        Sama sopii kirjoittamiseenkin.
        Kun wellu puhuu uskosta? Joka on ihmisusko, vailla objektia, olet liikuttavan oikeassa, minussa on vain ripaus lestadiolaisuutta, sen verran, että tuon teille viimeiseen asti Jeesusta, että jokukaan tekisi Häneen parannuksen ja pelastuisi?
        Toteutan Teissäkin Jeesukseen ohjeen elävästä uskosta Häneen.
        Moni onkin alkanut jo seurata Jeesusta, jeesustelijana, kuten vl;t meitä kutsuu.
        Elämäsi on mennyt aika vinoon, kun kirjoitat; Sydämessäsi on pelkkiä demoneita ja sen näkee mm. siitä, että riekut ja pilkkaat.
        Missä olet nähnyt minut, ja sinnikkyydellä olen jo pelastanut heidät, jotka ovat lähteneet pois, ja elävät ja osa on jo ottanut kasteenkin Jeesukseen, kiitos Hengen.
        Kerrotko mikä kolahti niin, että käytät termiä pilkka?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Vähäinen on Kaikkivaltiaan Jeesuksen tunteminen, jeesuskettomalla, ja siihen valehtelut päälle.
        Joh. 15:1 "Minä olen tosi viinipuu, ja Isäni on viinitarhuri. Vahvistus Ps. 80:9
        Joh. 15:5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään
        Kuka Sinulle Tooraa opettaa, kun et edes tiedä mikä se on.

        Ei noissa jakeissa sinusta puhuta mitään. Pilaisit vaan viinipuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe