Halla-aho on Soinin kestomaalitaulu. Soini on sertifioitu luuseri joka huutaa tuuleen tuskaansa menetettyään koko elämäntyönsä. Vieläkö Soini kulkee rukousaamiaisilla Amerikassa? Vai oliko se vaan hyväksikäyttöä?
https://demokraatti.fi/soini-halla-ahon-kokema-noyryytys-ajoi-perussuomalaiset-putinistien-kelkkaan-naky-on-alaston-viikunanlehti-on-poissa/
Soini jatkaa pashan lennättämistä
6
1430
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö. Soinin aikaan sai homot lähteä persuista. Siinä oli mies paikallaan.
- Anonyymi
Soini kirjoittaa asiaa. Täytyy sanoa, että Soinin ja hänen mukaansa lähteneiden jälkeen persut ovat olleet pelkkiä hyödyllisiä idiootteja Putinille!
Täysin turha puolue. Vahingollinen Suomelle. - Anonyymi
Soini hyvin vastenmielinen tyyppi. En ole hänen aikana koskaan äänestänyt perussuomalaisia.
Miten puolueen nimi on vielä Sininen tulevaisuus, vaikka nimi on jo muutettu.
Pitäis nykyisen perussuomalaisen puolueen saada NATO-kanta järjestykseen niin voisi edelleen äänestää perussuomalaisia eli Kyllä NATOlle ja pian- Anonyymi
Tuollaista kirjoittaa vihreiden kannattaja.
- Anonyymi
Soini on täysin oikeassa! Halla-aho oli perustamassa sitä idioottien ID ryhmää.
Muuten olen sitä mieltä, että persujen vähäinenkin poliittinen uskottavuus loppui kesän 2017 puoluekokoukseen. Osaajat lähti Soinin mukaan.
Se näkyy monessa asiassa, kuten tuossa ID ryhmän valinnassa! - Anonyymi
tSoini lensi itse tuulettimeen ja on kestokaunainen nykyjohdolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142