Ihanaa on se

Anonyymi

että tunnen sua koko ajan enemmän. Et usko tätä mutta niin se vaan on. Kaikki vyöryy eteenpäin. Äläkä nyt säikähdä. En ole koskaan pitänyt sua täydellisenä muuta kuin mulle. Mulle olet täydellinen mies sellaisena kuin olet :) Hyvää yötä rakkauteni sytyke.

40

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheltä miehelle.

      • Anonyymi

        Mieheltä itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä itselleen

        Naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Ihanaa rakas

      T. Mies

      • Anonyymi

        Mikä osuus on susta ihanaa? :)
        t. nainen


    • Anonyymi

      En usko mihinkään mä tiedän. Huijata voi vaan itseään. Silti se rakkaus paistaa toisesta ulos. Raapasenko.
      Mee ajoissa nukkumaan et jaksat aamulla hymyillä mulle. Öitä

      • Anonyymi

        Me ei nähdä huomenna aamulla mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei nähdä huomenna aamulla mitenkään.

        Tuu abc nii varmasti nähdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu abc nii varmasti nähdään

        Eipä ole tapana käydä abc:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu abc nii varmasti nähdään

        Aabeeceet on vain pöndellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aabeeceet on vain pöndellä.

        No me ollaan vähän bondellä miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No me ollaan vähän bondellä miehen kanssa.

        mutta siltikään en käy abc:lla.


    • Anonyymi

      Et sinä mitään tunne, jokainen sanasi on väärää todistusta, vesikauhuisen hirviön mitä olet valehtelusi takana, on mahdotonta kertoa ääneen, eikä aloitusta köykäisyyvessään voia tuomita, ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
      Kirjoitettu on.saatana on raivon vallassa, sillä se tietää sen aikansa olevan lyhyt
      https://m.youtube.com/watch?v=CjyJZuZHVBM

      • Anonyymi

        Oletkohan nyt taaskaan oikeassa aloittajasta, ja miksi haluat kirjoittaa vesikauhuiselle hirviöllle ylipäätään? Eikä tuollaista ole kirjoitettu ainakaan raamatussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan nyt taaskaan oikeassa aloittajasta, ja miksi haluat kirjoittaa vesikauhuiselle hirviöllle ylipäätään? Eikä tuollaista ole kirjoitettu ainakaan raamatussa.

        Tämä ei ole aloittajalta. Kumpikaan!


    • Anonyymi

      Miten niin tunnet?

      • Anonyymi

        🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


      • Anonyymi

        No siis tiedän enemmän eli tunnen enemmän. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? :)


    • Anonyymi

      Itserakkain miehenkäppänä päällä maan

      • Anonyymi

        No sittenhän meitä olisi 2, jotka rakastaa sitä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän meitä olisi 2, jotka rakastaa sitä miestä.

        Eli vahvistit sen, että ihailet itseäsi aamusta iltaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vahvistit sen, että ihailet itseäsi aamusta iltaan

        Ei kun vastasin sinulle miehelle. Luulin että tarkoitit itseäsi.


    • Anonyymi

      Siitähän se lähtee, että oppii tuntemaan toisen. :)

      • Anonyymi

        Niin, tai se voi jo lähteä kun ei tunne vielä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai se voi jo lähteä kun ei tunne vielä :)

        Voi tietysti lähteä siitäkin. Oppii tuntemaan sitten läpi elämän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tietysti lähteä siitäkin. Oppii tuntemaan sitten läpi elämän. :)

        Niin, varsinkin jos toinen on sellainen kenet haluaisi tuntea täysin :)


    • Anonyymi

      Nyt väsyttää kohta nukkumaan🥱

      • Anonyymi

        Niin muakin, kohta meen. Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Mua itkettää että en ehkä koskaan saa olla hänen miehensä ja kiltisti rakastaa häntä. Ja turha on kenenkään tulla sanomaan, että "kyllä saat". Ei kukaan sitä tiedä. Kuolla voi vaikka yhtäkkiä. Nyt haluan vain olla todellisuudessa ja surullinen. Typrää pelleilyä tämä tämmöinen palsta.

      • Anonyymi

        Olet nyt liian pessimistinen. En sano "kyllä saat" vaan sanon "ehkä saat". Ei voi tietää sitäkään. Voi vaikka yhtäkkiä saada sen kenet haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt liian pessimistinen. En sano "kyllä saat" vaan sanon "ehkä saat". Ei voi tietää sitäkään. Voi vaikka yhtäkkiä saada sen kenet haluaa.

        Mielestäni täytyisi vähän tehdä töitä sen eteen, että noin kävisi. Ei sitä saa mitään jos seisoo vain tumput suorina odottamassa. -sivusta tämä


      • Anonyymi

        Täytyy vaan luottaa huomiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni täytyisi vähän tehdä töitä sen eteen, että noin kävisi. Ei sitä saa mitään jos seisoo vain tumput suorina odottamassa. -sivusta tämä

        Eihän se nyt noinkaan ole aina. Joskus joku voi vaan tulla yllättäen juuri kun seisot tumput suorina. Ehkä se liika yrittäminen ei aina kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se nyt noinkaan ole aina. Joskus joku voi vaan tulla yllättäen juuri kun seisot tumput suorina. Ehkä se liika yrittäminen ei aina kannata.

        En nyt puhunut mistään liiasta yrittämisestä vaan siitä ettei vaivaudu toisen eteen mitenkään, odottaa vaan kaiken tapahtuvaksi tekemättä mitään. Onhan se mahdollista silti, mutta hyvin epätodennäköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni täytyisi vähän tehdä töitä sen eteen, että noin kävisi. Ei sitä saa mitään jos seisoo vain tumput suorina odottamassa. -sivusta tämä

        Tuo on täysin tehoton taktiikka motivoida ketään mihinkään. "Tee töitä sen eteen" ei auta yhtään. Kukaan ei tee enempää tai vähempää kuin mihin juuri nyt kykenee ja mitä rohkenee tehdä. Itse en voinut joskus kuvitellakaan että uskaltaisin käydä pyytämässä lisää palkkaa. Olen tehnyt sen useasti jo. En siksi että olisin tehnyt jotain sen eteen, vaan koska olin kasvanut rohkeammaksi ja tilanne oli sopiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt liian pessimistinen. En sano "kyllä saat" vaan sanon "ehkä saat". Ei voi tietää sitäkään. Voi vaikka yhtäkkiä saada sen kenet haluaa.

        Niin. Noin voi kyllä myös ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Noin voi kyllä myös ajatella.

        Niin voikin ja minä lähden nyt nukkumaan. Öitä sinne aplta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin tehoton taktiikka motivoida ketään mihinkään. "Tee töitä sen eteen" ei auta yhtään. Kukaan ei tee enempää tai vähempää kuin mihin juuri nyt kykenee ja mitä rohkenee tehdä. Itse en voinut joskus kuvitellakaan että uskaltaisin käydä pyytämässä lisää palkkaa. Olen tehnyt sen useasti jo. En siksi että olisin tehnyt jotain sen eteen, vaan koska olin kasvanut rohkeammaksi ja tilanne oli sopiva.

        Tämäkin on sivusta. Vaihtui keskustelija lennosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voikin ja minä lähden nyt nukkumaan. Öitä sinne aplta.

        Nuku hyvin. Öitä.


    • Anonyymi

      Hehkun sytyke..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe