Aloitetaan reippaalla siivouksella nyt klo 04. Matot ulos ja luutusankoon vettä. Sitä ennen kunnolla imurilla pitkiä vetoja ja tuuletus joka ikkunasta. Tasot pyyhitään. Petivaatteet pestään. Komppanian tarkastus klo 06. Kaikki valmista parin tunnin päästä!
On aika nousta!
24
138
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin aloitin aamun jo ajoissa puoli viideltä, tarkastelin hieman asiakirjojani ja lainsäädäntöä :)
- Anonyymi
Miltä näytti lainsäädäntö?
- Anonyymi
Jos asut kerros-/tai rivitalossa naapuritkin innoissaan.
- Anonyymi
Olen koko yön yskinyt koronaa keuhkoistani, ei nyt jaksa.
- Anonyymi
Jos talosi on likainen, korona viihtyy siellä pidempään.
- Anonyymi
Kerrankin jotain järkevää puhetta täällä aamuyöstä.
🦄- Anonyymi
Tarkasteletko useinkin näitä aamuyön tekstejä ja teetkö näin myös aamuöisin? Minulla oli jo kolmas linja menossa, mutta sitä ei näköjään välttämättä tarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkasteletko useinkin näitä aamuyön tekstejä ja teetkö näin myös aamuöisin? Minulla oli jo kolmas linja menossa, mutta sitä ei näköjään välttämättä tarvita
En. Aamuyö viittasi aloittajan kirjoittaman viestin aikaleimaan.
🦄
- Anonyymi
Puoletkaan eivät siivonneet!
- Anonyymi
Samat paskat tuntuu edelleen nurkissa pyörivän
- Anonyymi
Ja jos ette ite jaksa niin kysykää seveltä, niin tulee siivoon, paitsi jo haluutte boikotoida sevee moskova yhteyden takia. Saako enää pesuaineitakaan moskovasta tänne.
Tässä on tultua siivottua ja selvitettyä kotitilannetta. En nyt sen kummempia. Taidan kotio hommata kamerat.
- Anonyymi
Söpö :)
- Anonyymi
Söpönhöpönlöpö :)
Anonyymi kirjoitti:
Söpönhöpönlöpö :)
On todella suloisia söpöstelijöitä niiihin voi jäädä koukkuun ja voi hurjistua ihan. .🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
On todella suloisia söpöstelijöitä niiihin voi jäädä koukkuun ja voi hurjistua ihan. .🥰
Voi töpönlöppöä söppöä on :)
Siivosin jo eilen. Ei tosin ole käytössä vesisankoa eikä luuttua. Kostutettu pesusineliuoksella karvalankamoppi ja se moppivarteen lumpsis vaan, sillä huitelen menemään.
Vaihdan lankamopin tarvittaessa ja eri tilassa. Välillä on teräkuivaimen kanssa käytössä nihkeäksi kostutettu lattiapyyhe, sillä tulee vessat putsattua.- Anonyymi
Lankamoppi on ihan paska, eihän sitä saa riittävän kuivaksi ja lattialla olevat roskan vaan pyörii ympäriinsä.
Minä käytän siivoamiseen leveää moppia, joka on nihkeän kostea, ei jää lattialle märkää jälkeä.
Aloittaja imurointi nostattaa pölyn ilmaan, tasojen pyyhkimisen ja moppauksen jälkeen laskeutuu pöly uudelleen tasoille. Anonyymi kirjoitti:
Lankamoppi on ihan paska, eihän sitä saa riittävän kuivaksi ja lattialla olevat roskan vaan pyörii ympäriinsä.
Minä käytän siivoamiseen leveää moppia, joka on nihkeän kostea, ei jää lattialle märkää jälkeä.
Aloittaja imurointi nostattaa pölyn ilmaan, tasojen pyyhkimisen ja moppauksen jälkeen laskeutuu pöly uudelleen tasoille.Niin lankamoppi, jos niitä puserrettavia tarkoitat?
Käytän samoja karvalankamoppeja käytetään laitostenkin siivouksissa. Näitä ammattilaisten välineitä.
https://www.paperplast.fi/product/2167/vileda-single-microtech-moppi-35-cmAnonyymi kirjoitti:
Aloittaja imurointi nostattaa pölyn ilmaan, tasojen pyyhkimisen ja moppauksen jälkeen laskeutuu pöly uudelleen tasoille.Imuroinnin jälkeen kuuluukin pitää n. 30 minuutin tauko ennen pyyhintää. Että ehtii pölyt laskeutua.
HALiMONSTERi kirjoitti:
Niin lankamoppi, jos niitä puserrettavia tarkoitat?
Käytän samoja karvalankamoppeja käytetään laitostenkin siivouksissa. Näitä ammattilaisten välineitä.
https://www.paperplast.fi/product/2167/vileda-single-microtech-moppi-35-cmOstin aikoinaan säätövarren levykehykset ja mopit niihin. Muutaman erilaisen. Hyvin pyyhkii. :)
Käytän näitä Swep tuotteita. Kalliita, mutta kestäviä ja hyviä. Karvalankamopitkin.
- Anonyymi
Ei aamukoppeloa olisi tarvinnut poistaa, nauroin sille viestille vedet silmissä :D
- Anonyymi
On kiurun korkea aika ja taivas niin sees.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303