Kuningas ilman valtikkaa niin on kuningatarkin...Se oli mahtavaa niin kauan kuin sitä kesti.Soita minulle sillä tunnistat varmasti itsesi tästä.
Kumpikaan meistä ei oo eikä ollut kultaa...
22
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko joskus saanut numerosi?
- Anonyymi
Jaa-a, jokainen lukija voinee " tunnistaa " tästä itsensä.
- Anonyymi
Ihan varmasti, ei todellakaan tunnista. Ehkä joku haluaa tunnistaa, mutta minun mielikuvitukseni ei ei sellaisia ajattele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti, ei todellakaan tunnista. Ehkä joku haluaa tunnistaa, mutta minun mielikuvitukseni ei ei sellaisia ajattele.
Totta, ei taatusti tunnista.
- Anonyymi
Harvapa meistä on rautaa sen kummemmin kuin kultaakaan ja jos oletat tästä jonkun
sinut tunnistavan niin siihen voi vain todeta että harva meistä on ajatustenkaan lukija . - Anonyymi
Mitäs sitä enää perään soittelee kun kerran on jo loppunut.
- Anonyymi
" Niin kauan kuin sitä kesti " . . . Mitä tarvetta enää sen jälkeen soittaa?
- Anonyymi
Sinulla on numeroni ja tiedät mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä tuossa tarkoitetaan🤔Noissa lauseissa🤔
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä tässä nyt tarkoitetaan🤔
- Anonyymi
Yhtä paskaa juttua.
- Anonyymi
Höpö löpö
Meidän rakkaus kestääää. .,.
Ikuisesti
Toivon vastausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö löpö
Meidän rakkaus kestääää. .,.
Ikuisesti
Toivon vastaustaNiin kestää. Uskon kyllä. Mutta se voidaanko olla yhdessä vai ollaanko erillään ja eletään kumpikin omaa elämää on vielä eri asia. Meidän rakkaus kyllä kestää.
- Anonyymi
Pienimuotoista sovittelua esittäisin jolloin voi sovittaa itsensä ihan ite valitsemaansa kuosiin.
- Anonyymi
Kyllä me ollaan kultaa toisillemme
Molemmat voitetaan
- Anonyymi
Aloitushan on selvästi Apulantaa:Pahempi toistaan biisi.Se on kyllä todella hyvä.Biisi siis.
- Anonyymi
Hirvee biisi!!
- Anonyymi
Heipat kaikille.Aloittaja sai jo oikealta henkilöltä puhelun😊Tiedoksi vaan kaikille ettei kukaan väärä henkilö tietenkään pystynyt itseään tuosta tunnistamaan.
- Anonyymi
Hyvä niin
- Anonyymi
Rakas en soita....♥️
Biisi sopii kyllä meihin...♥️
Sinä soitat jos vielä olen tärkeä ♥️
N<M- Anonyymi
Mulla oli huono aamu
Nyt paree
- Anonyymi
Tulee mieleen tuosta biisistä ja videosta ikääkin tosiasua: Kukaan ei hakemalla hae huonoa suhdetta, eikä asiat aina ole mikään että molemmat on väärässä aan joskus toinen kohtelee toista kuin pskaa ja yrittää hajottaa , koska mennyt suhde satutti tai on kateellinen. Omia mokia voi koittaa aina pienentää väittämällä että suhteessa oli kaksi jotka molemmat yhtä syyllistä, vaikka lähisuhdeväkivaltaa on myös toisen nujertaminen ja reunalle työntäminen. Älkää hyvät ihmiset tehkö ikäviä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039