On karu totuus, että pakolaisissa on suuria eroja

Anonyymi

ja toisia halutaan enemmän kuin toisia, sellainen on ihmisluonto. Esim. Ukrainan pakolaiset ovat sivistyneitä, he osaavat käyttäytyä, heillä on ammatti. Vaan miten on lähi-itäläisten ja afrikkalaisten kanssa, kun suurin osa ei ole juuri kouluja käynyt, osa ei osaa edes lukea- ja kirjoittaa. Sen lisäksi heidän uskontonsa on haittatekijä, useimmathan tuolta tulevat ovat muslimeita.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ero on juuri siinä, etteivät nämä lähi-idästä ja Afrikasta tulleet ole pakolaisia, kuten ukrainalaiset. He ovat ainostaan laittomasti maahan tunkeutuneita jotka eivät tarvitse suojelua eivätkä ole olleet missään vaiheessa hädänalaisia. Heille on myönnetty väärin perustein turvapaikanhankuoikeus eikä meillä ole mitään vastuuta heitä elättää.

      • Anonyymi

        100% näin.


    • On joitakin lähi-idästä ja afrikasta tulleita saatu kotoutettua. Osaavat suomea esim, rasisti, huora, minulla on oikeus ym. tarpeellista pärjätekseen täällä lintukodon sosiaalihuollon syötettävän vaatimuksineen.

    • Anonyymi

      On todellakin eroja lähi -idästä ja Afrikasta tulleissa ja muualta tulleissa.
      Eniten ihmetyttääkin se, että noista Lähi-idästä ja Afrikasta tulleista suuriosa
      on tietyn ikäisiä nuorehkoja miehiä ja naiset jääneet sinne missä ns. sodittu.
      Kun nyt suurin osa tulijoista lienee naisia ja lapsia ja miehet jääneet sotimaan?
      Tämä on jotenkin outoyhtälö.

    • Anonyymi

      Rasismia koko ketju.

      • Anonyymi

        Te antirasset olette tosiaan rasisteja.


      • Anonyymi

        Mikähän kohta ketjusta särähti rasismilta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2819
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1468
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1331
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1098
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1083
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      981
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      970
    8. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      940
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      922
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      876
    Aihe