Me täällä Naantalin ulkopuolella emme tiedä sisäpiirin asioita, joten voisittekin valaista, minkä puolueen edustajasta on kyse? Ja ehkä nimikin kiinnostaisi?
Ex-kansanedustaja riehunut, kuka?
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ellei naantalilaiöla tietoa voisi ainakin listata ex-efustajat
- Anonyymi
Jos tekee huoruu
Joutuu kestää juoruu - Anonyymi
Ei muistaakseni ole kahta enempää, jollei joku ole myöhemmin tänne muuttanut.
- Anonyymi
Nyky kansanedustaja on herrasmies.
Tunnettu viinien harrastaja.
Punaviinin juojat ei riehu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky kansanedustaja on herrasmies.
Tunnettu viinien harrastaja.
Punaviinin juojat ei riehu.Hurskas Junnila auttaa seurakuntaa ehtoollisviinin valinnassa
- Anonyymi
Ei ole Junnila entinen. .SDPstä löytyy entinen. Papparaista pännii, kun vaikutusvalta on hävinnyt
- Anonyymi
Kukaan ei ole Junnilaa syyttänyt.
Junnila on hurskas mies, presidentti Trump kutsui taannoin hänet rukoilemaan muiden maailman johtajien kanssa rukousaamiaiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole Junnilaa syyttänyt.
Junnila on hurskas mies, presidentti Trump kutsui taannoin hänet rukoilemaan muiden maailman johtajien kanssa rukousaamiaiselle.Jos Junnila joskus syntiä tekee, ei hän sitä Naantalissa tee, vaan menee Thaimaaseen.
- Anonyymi
Tunnettu mies umpikännissä.
- Anonyymi
Junnilahan haistelee ja maistelee vain parempia viinejä.
.Sitä ei tidä mitä Thaimaassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848