Mistä löytää Dom?

Mistä löytää Dom tai mahdollisesti switch? Olen 37-vuotias nainen ja kiinnostaisi kovasti mutta en tiedä mistä löytäisin sopivan kumppanin.

21

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro itsestäsi enemmänkin

• Riippuu kuka kysyy

• Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

Riippuu kuka kysyy

Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat

• Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

Riippuu kuka kysyy

Löydytkö treffeiltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat

En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin

• Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin

Tai onko kik tms?

• Anonyymi kirjoitti:

Löydytkö treffeiltä?

En ole siellä

• Anonyymi

Millainen sitten miellyttäisi?

• Anonyymi

No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.

En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..

• Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..

Huutelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.

• Anonyymi

Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.

Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.

Näin on. Täällä muutenkaan mitään aitoja naisia koskaan edes käy teitä säälittäviä ressukoita vaa koko palsta täys.

• Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.

Ha. Hyvä tehdä tuollaisia yleistyksiä pelkän yhden lyhyen tekstin välityksellä. Onpa taas fiksua porukkaa liikkeellä.. onneksi löysin etsimäni jo.

• Anonyymi

Jep jep

• Mitä tuo meinaa?

• Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

Mitä tuo meinaa?

Pennut trollaa

• Anonyymi

Samaa Minäkin mietin mistä löytää tietoa minusta yv

• Anonyymi

BDSM-baari, siellä asiallista porukkaa..

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      4025
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      27
      2624
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2130
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      503
      1754
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1744
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1684
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1606
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1374
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      23
      1188
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1186
    Aihe