Mistä löytää Dom?

Mistä löytää Dom tai mahdollisesti switch? Olen 37-vuotias nainen ja kiinnostaisi kovasti mutta en tiedä mistä löytäisin sopivan kumppanin.

21

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro itsestäsi enemmänkin

      • Riippuu kuka kysyy


      • Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

        Riippuu kuka kysyy

        Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat


      • Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

        Riippuu kuka kysyy

        Löydytkö treffeiltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat

        En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin


      • Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

        En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin

        Tai onko kik tms?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löydytkö treffeiltä?

        En ole siellä


      • Anonyymi

        Millainen sitten miellyttäisi?


      • Anonyymi

        No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.

        En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..


      • Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

        En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..

        Huutelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.

        Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.


      • Anonyymi

        Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.

        Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.

        Näin on. Täällä muutenkaan mitään aitoja naisia koskaan edes käy teitä säälittäviä ressukoita vaa koko palsta täys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.

        Ha. Hyvä tehdä tuollaisia yleistyksiä pelkän yhden lyhyen tekstin välityksellä. Onpa taas fiksua porukkaa liikkeellä.. onneksi löysin etsimäni jo.


    • Anonyymi

      Jep jep

      • Mitä tuo meinaa?


      • Anonyymi
        Kisunen_37 kirjoitti:

        Mitä tuo meinaa?

        Pennut trollaa


    • Anonyymi

      Samaa Minäkin mietin mistä löytää tietoa minusta yv

    • Anonyymi

      BDSM-baari, siellä asiallista porukkaa..

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe