Mistä löytää Dom tai mahdollisesti switch? Olen 37-vuotias nainen ja kiinnostaisi kovasti mutta en tiedä mistä löytäisin sopivan kumppanin.
Mistä löytää Dom?
21
1589
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy
Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy
Löydytkö treffeiltä?
Anonyymi kirjoitti:
Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat
En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin
Tai onko kik tms?
- Anonyymi
Millainen sitten miellyttäisi?
- Anonyymi
No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.
Anonyymi kirjoitti:
No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.
En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..
Huutelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.
Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.
- Anonyymi
Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.
Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.
Näin on. Täällä muutenkaan mitään aitoja naisia koskaan edes käy teitä säälittäviä ressukoita vaa koko palsta täys.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.
Ha. Hyvä tehdä tuollaisia yleistyksiä pelkän yhden lyhyen tekstin välityksellä. Onpa taas fiksua porukkaa liikkeellä.. onneksi löysin etsimäni jo.
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Mitä tuo meinaa?
Pennut trollaa
- Anonyymi
Samaa Minäkin mietin mistä löytää tietoa minusta yv
- Anonyymi
BDSM-baari, siellä asiallista porukkaa..
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514