Mistä löytää Dom tai mahdollisesti switch? Olen 37-vuotias nainen ja kiinnostaisi kovasti mutta en tiedä mistä löytäisin sopivan kumppanin.
Mistä löytää Dom?
21
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy
Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy
Löydytkö treffeiltä?
Anonyymi kirjoitti:
Postisi toimii? Minusta saisit sen mitä haluat
En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
En ole käyttänyt täällä postia joten en tiedä miten se toimii… mutta uskoisin
Tai onko kik tms?
- Anonyymi
Millainen sitten miellyttäisi?
- Anonyymi
No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.
Anonyymi kirjoitti:
No jos olisit hyvännäköinen niin et kyllä varmaana etsiskelis ainakaan täältä yhtään mitään. Silloinhan löytyy jo livenäkin tarvittavaa seuraa ihan muutenkin.
En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
En menisi huutelemaan… ei välttämättä jos ei yhtään tiedä mistä hakea. En nyt tuolla kadullakaan ruoea huutelemaan… ja asun suht pienellä paikkakunnalla..
Huutelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.
- Anonyymi
Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Tuonkin nikin perusteella kyseessä vanha tuttu tyttöilijä eikä todellakaan mikään nainen millään tavoin.
Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakarat käyttävät kikkiä, snäppiä tai muita vastaavia, aikuiset luottavat spostiin.
Näin on. Täällä muutenkaan mitään aitoja naisia koskaan edes käy teitä säälittäviä ressukoita vaa koko palsta täys.
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Aika urpomaista käytöstä ja miesmäistä tekstiä muutenkin "en ole itserakas mutta olen hyvännäköinen" jne kyllä paistaa jokaisesta tekstistä läpi dttei oo naisen kirjoittama vaan jonkun säälittävän tyttöilijäressukan.
Ha. Hyvä tehdä tuollaisia yleistyksiä pelkän yhden lyhyen tekstin välityksellä. Onpa taas fiksua porukkaa liikkeellä.. onneksi löysin etsimäni jo.
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Kisunen_37 kirjoitti:
Mitä tuo meinaa?
Pennut trollaa
- Anonyymi
Samaa Minäkin mietin mistä löytää tietoa minusta yv
- Anonyymi
BDSM-baari, siellä asiallista porukkaa..
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023