Vieläkös Oulussa on aatteellisia skinhedejä/
kansallissosialistejä? Eikö iso osa lähteny
lusimaan, kun kidutti sitä autistia?
Oulun skinit
32
3801
Vastaukset
- jasse
Ei Oulussa ole aatteellisia skinheadeja koskaan ollutkaan. Täällä on sen sijaan muutama raivohullu nahkapää ilman mitään aatetta, järkeä tai aivoja.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Ei tuollaisilla aatteilla pääse elämässä mihinkään. Nuorella menee ehkä läpi "tyylinä" jonkin aikaa, mutta siihen se jää.
- Ei skineille
Onneksi ei ole, ja jos nostavat päätään niin tarpeen tullenhan ne vaiennetaan porukalla.
Ei niitä tänne Ouluun huolita, mistään hinnasta..
Verorahoilla eleleviä pummeja, lähinnä semmoisia wannabe-natseja jotka pitäisi häätää koko Suomesta.
Satuin kerran näkemään yhden "aatteen kantajan" riehumista yhdellä bussipysäkillä, mitälie nappeja olikaan nakellut. Siinä sai katoksen lasit kyytiä ja kovasti tehtiin Kaupungille laskua sirpaleiden muodossa. Mihin älykkyys lopppuu, siitä hauis jatkaa... - Vaaleaverikkö jota ette iki...
voi luoja. skinit ovat maamme häpeäpilkku.
toivottavasti kaikki aivottomat skinit joutuisivat lusimaan jonkun ruotsalaisen homopetterin kanssa samaan selliin.
skineille riittää tappelun aikaan saamiseksi se, että et tarjoa sille tupakkia tai jos tarjoat ja se on väärän merkkistä. - butane-gas
Ite toivoisin että oulussa olisi nytten paljon skinejä koska noita raiskaaja matuja on tullut niin paljon tänne ja tulemisen loppua ei näy.
Pitäisi nyt kaikkien oululaisten ottaa rautaputket olalle ja lähtä häätämään matut pois suomesta. - TorinVasarahai
Nyt ne palvoo Odinia, leikkii viikinkejä ja etsii raiskattavia.
- 16.7.23
Nääh, ei nämä "sons of onania" sakki mitään skinejä ole vaan wannabe moottoripyöräkerholaisia jotka eivät osaa ajaa edes mopolla.
- Järvpiä
Kaappailevat lentokoneita sateenkaarisiloilla nykyään.
- skinitnouseetaas
hiljasta on skini rintamalla, mutta nykyää nii vitusti kaikkia suvakkeja että yksin on paha kulkea jos vastassa on useampia kymmeniä nugettia ja kukkahattua, ja älä huoli skinit nousee oulussa uudestaan
- 123456tresdfghjk
Mihin ne nousee, lipputankoonko? Oulussa mitään skinejä tartte, meillä on oodinit joille saa nauraa ihan tarpeeksi.
- Skinit_hirteen
Ei natseja Ouluun, ei natseja minnekään.
- Anonyymi
Haista sinä vittu!
- SkinitNouseeTaasTakaisin
Näen Oulussa enää pedareita ja raiskaajia. Suvakki isit ja äiteet palvoo. Nyt on alkaa olee ikävä skinejä.
Katupartioiden määrä tulee taas uuteen nousuun sekä myöskin PVL:n sanomassa.
https://www.vastarinta.com/10-vuotias-suomalaistytto-raiskattu-rotumuukalaisten-toimesta-oulussa/- Pjotrstravinsky
Haluaisitko nuuhkia minun peräaukon kaasua?
- SkinitNouseeTaasTakaisin
Haista sinä Lokan kalsareita ja Wiikin dildoa
- rotuaaaar
Kotoperäistä nuorisoa ei juuri ole enää kadulla viikonloppuisin. Ovat kotona tubettamassa ja pelaamassa tietokoneella ja puhelimella. Alle 25 vuotiaiden maanpuolustustahto ja kotiseuturakkaus onkin laskenut selvästi.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat on kyllä yliedustettuna yöllisessä kaupunki kuvassa. Ei se mitään haittaa, mutta ajatuksia herättää että miksi yöllä norkoillaan kadulla. Käykää vaikka katsomassa toppilaa kesällä illalla... ja älä kommentoi jos et ole omin silmin nähnyt!
- tyrätrytkyy
Joo, joku hänninenkin oli kalevassa tänään sitä mieltä, että isämme ja isiemme isät pelastivat taistelullaan naisten mekot. Pohjoiseen kokoontuvat noir- kirjalija lapituksesta läöhtien. Hengästyvä jutun eka kappale kalevalassa, kuvassa nainen korkkareissa jäällä vieressään kaveri, jolla näytti olevan sonta housuissa.
- ValkoinenOulu
https://youtu.be/iE-nD5B5HYg
Suomimies puhuu Suomen kansan raiskaamisesta. Hyvää ja tiukkaa analyysiä! - NäinOnMarjat
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005922417.html
Hybä uutinen että Oulussa nyt tapahtumaa ja kansallismielisyyttä! Kaikki mukaan!- PolPo_matkaan_jo_käy
PolPo tulee kuvaamaan kaikki väärinajattelijat ja kyöräämääm ne Demlan tuomittaviksi. Rikos- ja järjestyspoliisiahan ei Oulussa ole vuosiin ollutkaan, lieneekö koskaan muita kuin tutkan kanssa henkilöautoilijoita sakottavia. Nyt on uutena perustettu PolPo ja sille annettu rajoittamaton valta ja määrärahat. Opit ostettu USA:n murhakone CIA:lta. PolPo ei ole mikään oikea poliisi vaan Eliitin ohjailema rikollismafia muitten rikollismafioitten joukossa. Suuri joukko PolPon johtohenkilöitä, nuo oman elämänsä Rambot, oli äsken käräjillä, tuomiosta ei ole kuulunut mitään joten taisipa olla vain yhdessä Demlan kanssa tehty harhautus koko projekti. Samoin se Aarnion juttu. Vai astuiko Aarnio liian lujasti KRP:n omia bisneksiä pyörittävien liikavarpaille?
Mennäänpä porukalla nauramaan Oulun PolPolle iltasella Oulun keskustaan!
- Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Noniin tuoretta faktaa. Nyt herää Oulu ja taistele raiskaripedareita vastaan!!!- Anonyymi
Ei oululaisista ole mihinkään toimintaan. Pelkkiä paskahousuja ja runkkareita ne ovat. Yhtään matuakaan eivät ole saaneet hoideltua. Punavihreistä huumehörhöistä puhumattakaan. Uhoaminenkin on sammunut kokonaan. Ei ihme, että valtakunnan tilanne on tämä mikä se nyt on.
- Anonyymi
Skineillä ja kansallissosialismilla harvoin on mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Heidän sosiaalista taustaansa voidaan kyllä sanoa heterogeeniseksi. Suomalaisten skinien siis.
Kansallissosialismi on politiikkaa ja ideologinen suuntaus ja skinhead on englantilainen nuorisokulttuuri. Skinheadia alettiin pitää myöhemmin kuitenkin uusnatsin synonyyminä.
Näin se on ja on mennyt ajan saatossa.
- Anonyymi
itse kuulun skinheadeihi ja mietiskelen että oisko missää oulu-liminka alueilla kerhoja
- Anonyymi
Oululainen skini bändi bändi on ainakin blaster Master, heittää keikkaa hyvin. Tunnettu Suomessa muuallakin. Hyvä bändi, monet aate ski it käy keikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oululainen skini bändi bändi on ainakin blaster Master, heittää keikkaa hyvin. Tunnettu Suomessa muuallakin. Hyvä bändi, monet aate ski it käy keikoilla.
Ei todellakaan ole SVL:n soittolistalla, nuohan ovat huumehemmoja. SVL ei tue huumerikollisuutta millään tasolla!
- Anonyymi
Poliisit on kaikki.
- Anonyymi
Jospa ne skidit.. eiku skinit olis kasvaneet aikuisiksi.
- Anonyymi
https://youtu.be/HVD8EknAjgA
Uutta viestiä tuoreeltaan Pohjois-Karjalasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006