Oulun skinit

Hessu

Vieläkös Oulussa on aatteellisia skinhedejä/
kansallissosialistejä? Eikö iso osa lähteny
lusimaan, kun kidutti sitä autistia?

32

3801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasse

Ei Oulussa ole aatteellisia skinheadeja koskaan ollutkaan. Täällä on sen sijaan muutama raivohullu nahkapää ilman mitään aatetta, järkeä tai aivoja.

• Anonyymi

Kyllä näin on. Ei tuollaisilla aatteilla pääse elämässä mihinkään. Nuorella menee ehkä läpi "tyylinä" jonkin aikaa, mutta siihen se jää.

• Ei skineille

Onneksi ei ole, ja jos nostavat päätään niin tarpeen tullenhan ne vaiennetaan porukalla.
      Ei niitä tänne Ouluun huolita, mistään hinnasta..
      Verorahoilla eleleviä pummeja, lähinnä semmoisia wannabe-natseja jotka pitäisi häätää koko Suomesta.
      Satuin kerran näkemään yhden "aatteen kantajan" riehumista yhdellä bussipysäkillä, mitälie nappeja olikaan nakellut. Siinä sai katoksen lasit kyytiä ja kovasti tehtiin Kaupungille laskua sirpaleiden muodossa. Mihin älykkyys lopppuu, siitä hauis jatkaa...

• Vaaleaverikkö jota ette iki...

voi luoja. skinit ovat maamme häpeäpilkku.
      toivottavasti kaikki aivottomat skinit joutuisivat lusimaan jonkun ruotsalaisen homopetterin kanssa samaan selliin.
      skineille riittää tappelun aikaan saamiseksi se, että et tarjoa sille tupakkia tai jos tarjoat ja se on väärän merkkistä.

• butane-gas

Ite toivoisin että oulussa olisi nytten paljon skinejä koska noita raiskaaja matuja on tullut niin paljon tänne ja tulemisen loppua ei näy.
      Pitäisi nyt kaikkien oululaisten ottaa rautaputket olalle ja lähtä häätämään matut pois suomesta.

• TorinVasarahai

Nyt ne palvoo Odinia, leikkii viikinkejä ja etsii raiskattavia.

• 16.7.23

Nääh, ei nämä "sons of onania" sakki mitään skinejä ole vaan wannabe moottoripyöräkerholaisia jotka eivät osaa ajaa edes mopolla.

• Järvpiä

Kaappailevat lentokoneita sateenkaarisiloilla nykyään.

• skinitnouseetaas

hiljasta on skini rintamalla, mutta nykyää nii vitusti kaikkia suvakkeja että yksin on paha kulkea jos vastassa on useampia kymmeniä nugettia ja kukkahattua, ja älä huoli skinit nousee oulussa uudestaan

• 123456tresdfghjk

Mihin ne nousee, lipputankoonko? Oulussa mitään skinejä tartte, meillä on oodinit joille saa nauraa ihan tarpeeksi.

• Skinit_hirteen

Ei natseja Ouluun, ei natseja minnekään.

• Anonyymi

Haista sinä vittu!

• SkinitNouseeTaasTakaisin
      • Pjotrstravinsky

Haluaisitko nuuhkia minun peräaukon kaasua?

• SkinitNouseeTaasTakaisin

Haista sinä Lokan kalsareita ja Wiikin dildoa

• rotuaaaar

Kotoperäistä nuorisoa ei juuri ole enää kadulla viikonloppuisin. Ovat kotona tubettamassa ja pelaamassa tietokoneella ja puhelimella. Alle 25 vuotiaiden maanpuolustustahto ja kotiseuturakkaus onkin laskenut selvästi.

• Anonyymi

Maahanmuuttajat on kyllä yliedustettuna yöllisessä kaupunki kuvassa. Ei se mitään haittaa, mutta ajatuksia herättää että miksi yöllä norkoillaan kadulla. Käykää vaikka katsomassa toppilaa kesällä illalla... ja älä kommentoi jos et ole omin silmin nähnyt!

• tyrätrytkyy

Joo, joku hänninenkin oli kalevassa tänään sitä mieltä, että isämme ja isiemme isät pelastivat taistelullaan naisten mekot. Pohjoiseen kokoontuvat noir- kirjalija lapituksesta läöhtien. Hengästyvä jutun eka kappale kalevalassa, kuvassa nainen korkkareissa jäällä vieressään kaveri, jolla näytti olevan sonta housuissa.

• ValkoinenOulu
    • NäinOnMarjat
      • PolPo_matkaan_jo_käy

PolPo tulee kuvaamaan kaikki väärinajattelijat ja kyöräämääm ne Demlan tuomittaviksi. Rikos- ja järjestyspoliisiahan ei Oulussa ole vuosiin ollutkaan, lieneekö koskaan muita kuin tutkan kanssa henkilöautoilijoita sakottavia. Nyt on uutena perustettu PolPo ja sille annettu rajoittamaton valta ja määrärahat. Opit ostettu USA:n murhakone CIA:lta. PolPo ei ole mikään oikea poliisi vaan Eliitin ohjailema rikollismafia muitten rikollismafioitten joukossa. Suuri joukko PolPon johtohenkilöitä, nuo oman elämänsä Rambot, oli äsken käräjillä, tuomiosta ei ole kuulunut mitään joten taisipa olla vain yhdessä Demlan kanssa tehty harhautus koko projekti. Samoin se Aarnion juttu. Vai astuiko Aarnio liian lujasti KRP:n omia bisneksiä pyörittävien liikavarpaille?
        Mennäänpä porukalla nauramaan Oulun PolPolle iltasella Oulun keskustaan!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei oululaisista ole mihinkään toimintaan. Pelkkiä paskahousuja ja runkkareita ne ovat. Yhtään matuakaan eivät ole saaneet hoideltua. Punavihreistä huumehörhöistä puhumattakaan. Uhoaminenkin on sammunut kokonaan. Ei ihme, että valtakunnan tilanne on tämä mikä se nyt on.

• Anonyymi

Skineillä ja kansallissosialismilla harvoin on mitään tekemistä keskenään.

• Anonyymi

Heidän sosiaalista taustaansa voidaan kyllä sanoa heterogeeniseksi. Suomalaisten skinien siis.

Kansallissosialismi on politiikkaa ja ideologinen suuntaus ja skinhead on englantilainen nuorisokulttuuri. Skinheadia alettiin pitää myöhemmin kuitenkin uusnatsin synonyyminä.

Näin se on ja on mennyt ajan saatossa.

• Anonyymi

itse kuulun skinheadeihi ja mietiskelen että oisko missää oulu-liminka alueilla kerhoja

• Anonyymi

• Anonyymi

Oululainen skini bändi bändi on ainakin blaster Master, heittää keikkaa hyvin. Tunnettu Suomessa muuallakin. Hyvä bändi, monet aate ski it käy keikoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oululainen skini bändi bändi on ainakin blaster Master, heittää keikkaa hyvin. Tunnettu Suomessa muuallakin. Hyvä bändi, monet aate ski it käy keikoilla.

Ei todellakaan ole SVL:n soittolistalla, nuohan ovat huumehemmoja. SVL ei tue huumerikollisuutta millään tasolla!

• Anonyymi

Poliisit on kaikki.

• Anonyymi

Jospa ne skidit.. eiku skinit olis kasvaneet aikuisiksi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe