Voisiko joku lainata 1500e 350e kk erällä ja takaisin korkojen kanssa 3000e takaisin

Hei olen elämässä päätynyt siihen pisteeseen että tarvitsen lainarahoitusta nopeasti oman elämän uudelleen järjestämiseen jotta voisin sen saada vielä kuntoon, olen 21v nuori mies ja pahasti velkaantunut ja sössinyt muutenkin asiani, en tiedä kuka mua voisi auttaa enään olen yrittänyt kaikkeni että saisin asiani kuntoon mutta se ei ole taida olla mahdollista enään, pystyisin omista tukirahoista maksamaan joka kk 350e takaisin niin kaun kunnes se on maksettu ja muuten minulla on valmis idea jonka osaisin toteuttaa jossa olen hyvä, niin saisit niin nopeammin rahat takaisin korkojen kanssa tarvittaessa isommissa takaisin maksu erissä niin pian kuin on mahdollista mutta en yksinkertaisesti saa mistään muualta rahaa tai lainaa enään eikä kukaan läheinen pysty auttamaan koska ei niilläkään sitä ole, tarvitsisin rahat käteisenä ja samalla henkilökohtaisen tapaamisen jossa voisi minulta kysyä jotain jos tulee kysyttyvää ja minulla ei ole antaa muuta pantiksi kuin lupaus takaisin maksusta ja perus tiedot itsestäni ja koti osoitteeni ja puhelinmumero jne, ja jos en tätä kautta saa apua en keksi enään mitään muuta vaihtoehtoa kuin vain sellaisia joissa on riskit tuhota koko loppuelämä kerta heitolla jota en haluaisi joutua valitsemaan. Päällimmäiset syyt omaan elämän tilanteeseen on ne että olin ollut ollut pitkään riippuvainen eri asioista ensiksi menetin hallinnan kulutuksen ja säästämisen kanssa kannabiksen käytön takia ja muiden rinnakkaiselämän tapojen kanssa jota se yksi kallein tapa piti samanaikaisesti sidoksissa kuten ulkona syömistä, juomista heräte ostoksia ja muuta vastaavaa ja silloin samanaikaisesti sairastuin läheisriippuvaisuuteen jossa annoin kaikkeni toisen hyväksi ja samalla menetin kaiken itseltäni ja kun sitä tarpeeksi pitkään jatkui meinasin menettää ihan kaiken ja sen jälkeen ja kaikenlaisten ajatteluiden selvityksien jälkeen pääsin irti siitä kaikesta paskasta ja pystyin päästämään irti erilaisista riippuvuus suhteista kokonaan ja nyt elän selvinpäin ilman minkäänlaisia riippuvaisuuksia mutta se mitä ehti tapahtua niin vei multa ihan kaiken ja sen takia olen erilaisissa ongelmissa ja pulassa edelleen jonka vuoksi tarvitsen rahaa pian jotta saan asiani kuntoon kunnolla ja elämän uudelleen järjestykseen, en nyt oikein muuta jaksa tähän enään kirjoittaa kun en tiedä tuleeko tätä kukaan näkemään edes tai onko tästä mitään hyötyä enään mihinkään muutenkaan mutta jos joku oikeasti kiinnostunut ihminen joka haluaa ja voi auttaa ja pelastaa nuoren ihmisen elämän täys tuholta, niin tekisi semmoisen teon josta olisin kiitollinen ikuisesti ottaa yhteyttä sähkopostitse alustavasti osoitteeseen [email protected]

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhelinnumero johon voi ottaa yhteyttö on 0406812364 ja sähköposti on [email protected]

    • Anonyymi

      Olen auttanut vastaavassa tilanteessa ollutta henkilöä.
      Otin 15000€ lainaa jonka lyhennykset yms. henkilö lupasi hoitaa.
      Arvaa hoitiko?
      Niin maksan vielä pari vuotta tuota lainaa.
      Hänen piti kanssa saada asiat tolalleen tuolla rahoituksella.
      3v myöhemmin hänen ok talo ulosmitattiin.
      Nyt reilu 2v myöhemmin hänen ongelma (joka aiheutti taloudelliset ongelmat) ovat edelleen hänen ongelma.
      Jos antaisin hänelle nyt uudelleen 15000€ niin hän tuhlaisi rahat ja olisi edelleen ongelmissa.

      Voit autta itseä vain itse säästämällä.
      Tuollainen itse säästetty raha on 100 kertaa tehokkaampaa kuin toiselta lainattu raha.
      Myös nuo hyvät ideat toisten rahoilla talouden kuntoon laittamisessa ei toimi.

      Päästä kaikki ulosottoon ja elät nuukasti 5-6 vuotta ja opettele elämään järkevästi.
      Aloita sen jälkeen se uusi elämä, olet silloin vielä reilusti alle 30 vuotias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1973
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe