Kokemuksia paikallisesta sähköyhtiöstä, asentajista johtoportaaseen.
Sähköyhtiö
8
1284
Vastaukset
- Anonyymi
Oli miten oli mutta kyllä näin on ja sähkö on halapaa kuin saipua
- Anonyymi
Asiakaspalvelu epäystävällistä, eikä sähköposteihin vastata.Myös tietyt kuluttajansuojaa koskevat asiat vieraita. Tällaisia kokemuksia.
- Anonyymi
Ei kovin huonosti jos 200 on lukenut ja 1 moittinut 🤣
- Anonyymi
Parasta A ryhmää
- Anonyymi
Työllistää oman henkilökunnan lisäksi paikallisia urakoitsijoita mikä on hyvä asia, jää veroeurot lähikuntiin eikä muualle. Sähköyhtiön omakin henkilökunta maksaa kunnallisveroa kiitettävän määrän, asia ei olis näin jos jokin isompi toimija omistaisi tämänkin sähkönjakelualueen, siinä tapauksessa työntekijät olisivat todennäköisesti tampereelta tai etäämpää.
- Anonyymi
Joo sähkökatkojen pituus olis ihan omaa luokkaa jos vikapartio lähtis esim. Tampereelta tai Hämeenlinnasta, eli on paikallisessa omistuksessa omat hyvätkin puolensa.
- Anonyymi
Nimikin jo kertoo, kallissatakunnan Sähkö.
- Anonyymi
Toi oli hyvä 👌✌️😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423