Kolareita ja ojaanajoja, viimeksi Hankasalmella täyttä vauhtia penkkaan. Onneksi ei sattunut pahempaa.Oliko tilannenopeus oikea? Onko aikataulu niin tiukka, ettei nopeutta voi himmata olosuhteiden mukaan?
Miksi Onnibus on niin usein uutisissa?
48
1419
Vastaukset
- Anonyymi
Jälkikäteen on helppo todeta: tilannenopeus oli liian suuri. Tien kunto oli sellainen että max. 40 km/h olisi ollut varmuudella turvallinen nopeus. Ilman tuultakin 9-tie oli eilen kuolemanvaarallisen liukas monin paikoin.
- Anonyymi
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Markkinointipäällikön mielestä näköjään negatiivinenkin julkisuus on on hyvä juttu! Mielenkiinnolla odotan, koska Lauri puuttuu kaverinsa kyseenalaisiin ulostuloihin.
- Anonyymi
Ylistäkkä Lauria, hän on meidän kaikkien kuningas. Ylistäkää Lauria, ylistäkää Lauria, hän on meidän kaikkien kuningas!
- Anonyymi
Eiköhän muutkin liikeinnöitsijät aja ojaa ja kolaroi siinä missä Onnibus. Se mikä nostaa onnibussin näkyvyyttä on kalusto, lähes jokainen kaduntallaaja Suomessa tunnistaa kenen bussi on 2-kerroksinen punainen bussi. Mikäli esim Vainion liikenteen bussi uutiskuvassa, ei se herätä samanlaista huomiota.
- Anonyymi
Kyllä varmasti muutkin ovat kyntäneet ojien pohjia, mutta suhteessa liikenteen ja autojen määrään Onnibus pitää tukevasti tätä kyseenalaista ykkössijaa hallussaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti muutkin ovat kyntäneet ojien pohjia, mutta suhteessa liikenteen ja autojen määrään Onnibus pitää tukevasti tätä kyseenalaista ykkössijaa hallussaan.
Ja tämä tieto perustuu mihin? Kuten sanottua, Onnibussit tunnistetaan uutisissa ja siksi tulee vaikutelma että ne ovat usein ojassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä tieto perustuu mihin? Kuten sanottua, Onnibussit tunnistetaan uutisissa ja siksi tulee vaikutelma että ne ovat usein ojassa.
Onnibus on muutenkin tunnetumpi kuin kaikki muut yhteensä. Siitä on mediaseksikästä tehdä juttuja aina kun vaan vähänkin jutuntynkää on. Onnibus tunnetaan kartellien jälkeisen ajan joukkoliikennepioneerina mitä bussien kaukoliikenteeseen tulee. Muut taas tunnetaan (sen vähän mitä niitä tunnetaan) esimerkiksi viranomaisten haukkumisesta tai alkoholismista. Ei niinkään bussiliikenteestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on muutenkin tunnetumpi kuin kaikki muut yhteensä. Siitä on mediaseksikästä tehdä juttuja aina kun vaan vähänkin jutuntynkää on. Onnibus tunnetaan kartellien jälkeisen ajan joukkoliikennepioneerina mitä bussien kaukoliikenteeseen tulee. Muut taas tunnetaan (sen vähän mitä niitä tunnetaan) esimerkiksi viranomaisten haukkumisesta tai alkoholismista. Ei niinkään bussiliikenteestä.
Onnibus on tunnettu, totta turiset. Onnibussin tunnettuus perustuu sen kulkuun skandaalista toiseen. Milloin on auto kyljellään pientareella, milloin vessa pois toiminnasta ja matkustajat kuseskelevat pientareelle, milloin vuoroja jätetään ajamatta kun ei vaan huvita pienen varausmäärän vuoksi. Tunnettavuutta ovat lisänneet myös sisäpiirin pehmeät puheet, jotka alkuvaiheessa saattoivat lisätä tunnettuutta, mutta ovat myöhemmin kääntyneet itseään vastaan. Yksi tempaus on yli muiden, kun Onnibussin väki agitoi erään toimittelijan paskomaan housuihinsa kilpailijan bussissa. Tämä on tempaus, jota punapöksy vieläkin muistelee niska punaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on tunnettu, totta turiset. Onnibussin tunnettuus perustuu sen kulkuun skandaalista toiseen. Milloin on auto kyljellään pientareella, milloin vessa pois toiminnasta ja matkustajat kuseskelevat pientareelle, milloin vuoroja jätetään ajamatta kun ei vaan huvita pienen varausmäärän vuoksi. Tunnettavuutta ovat lisänneet myös sisäpiirin pehmeät puheet, jotka alkuvaiheessa saattoivat lisätä tunnettuutta, mutta ovat myöhemmin kääntyneet itseään vastaan. Yksi tempaus on yli muiden, kun Onnibussin väki agitoi erään toimittelijan paskomaan housuihinsa kilpailijan bussissa. Tämä on tempaus, jota punapöksy vieläkin muistelee niska punaisena.
Hyviä huomioita, mutta ehkä Onnibus on vielä tätäkin tunnetumpi lyhyen yritysuransa aikana tapahtuneista ajautumisista vararikon partaalle useaan kertaan. Ulkopuolinen taho on aina ajoissa rientänyt apuun ja tilanne on pelastettu. Tunnettu on myös edellinen vahvistettu tilinpäätös, tappiota yli VIISI MILJOONAA EUROA!!!! Lajissaan Suomen ennätys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä huomioita, mutta ehkä Onnibus on vielä tätäkin tunnetumpi lyhyen yritysuransa aikana tapahtuneista ajautumisista vararikon partaalle useaan kertaan. Ulkopuolinen taho on aina ajoissa rientänyt apuun ja tilanne on pelastettu. Tunnettu on myös edellinen vahvistettu tilinpäätös, tappiota yli VIISI MILJOONAA EUROA!!!! Lajissaan Suomen ennätys!
Koko linja-autoala odottaa jännittyneinä, pystyykö Onnibus rikkomaan vielä Suomeen ennätyksen! Vahvasti on merkkejä ilmassa, että 5 miljoonan tappio on pian entinen ennätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko linja-autoala odottaa jännittyneinä, pystyykö Onnibus rikkomaan vielä Suomeen ennätyksen! Vahvasti on merkkejä ilmassa, että 5 miljoonan tappio on pian entinen ennätys.
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on muutenkin tunnetumpi kuin kaikki muut yhteensä. Siitä on mediaseksikästä tehdä juttuja aina kun vaan vähänkin jutuntynkää on. Onnibus tunnetaan kartellien jälkeisen ajan joukkoliikennepioneerina mitä bussien kaukoliikenteeseen tulee. Muut taas tunnetaan (sen vähän mitä niitä tunnetaan) esimerkiksi viranomaisten haukkumisesta tai alkoholismista. Ei niinkään bussiliikenteestä.
Ja nyt poikkeusaikana liikennöinnin lakkautuksista lähes kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on tunnettu, totta turiset. Onnibussin tunnettuus perustuu sen kulkuun skandaalista toiseen. Milloin on auto kyljellään pientareella, milloin vessa pois toiminnasta ja matkustajat kuseskelevat pientareelle, milloin vuoroja jätetään ajamatta kun ei vaan huvita pienen varausmäärän vuoksi. Tunnettavuutta ovat lisänneet myös sisäpiirin pehmeät puheet, jotka alkuvaiheessa saattoivat lisätä tunnettuutta, mutta ovat myöhemmin kääntyneet itseään vastaan. Yksi tempaus on yli muiden, kun Onnibussin väki agitoi erään toimittelijan paskomaan housuihinsa kilpailijan bussissa. Tämä on tempaus, jota punapöksy vieläkin muistelee niska punaisena.
Kirjoitat paljon mutta asiapitoisuus on nolla. Onnibus toi asiakkaat takaisin busseihin. Ns. perinteiset liikennöitsijät kirosivat asiakaskatoa ja ratkaisu oli aina sama; vähennetään vuoroja ja nostetaan hintoja. Onnibus laski hintoja ja lisäsi vuoroja ja kas kummaa, matkustajamäärät lähtivät kasvuun.
Koronalle ei kukaan voi mitään, se on vienyt asiakkkaat pitkäksi aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat paljon mutta asiapitoisuus on nolla. Onnibus toi asiakkaat takaisin busseihin. Ns. perinteiset liikennöitsijät kirosivat asiakaskatoa ja ratkaisu oli aina sama; vähennetään vuoroja ja nostetaan hintoja. Onnibus laski hintoja ja lisäsi vuoroja ja kas kummaa, matkustajamäärät lähtivät kasvuun.
Koronalle ei kukaan voi mitään, se on vienyt asiakkkaat pitkäksi aikaa.On varsin selkeä osoitus, että noin halvalla ajaminen ei ole taloudellisesti järkevää.
Tästä osoituksena jatkuvat tappiot ja tuhon tie.
Sinänsä Ob toi uutta virtaa ja sykettä alaan, mutta se hintojen kultainen keskitie ei vain tunnu löytyvän. Muidenkin on hankala yrittää saavuttaa järkevä hintataso, koska Ob on onnistunut aina löytämään hyväuskoisen pellen rahoittamaan sen epätervettä toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varsin selkeä osoitus, että noin halvalla ajaminen ei ole taloudellisesti järkevää.
Tästä osoituksena jatkuvat tappiot ja tuhon tie.
Sinänsä Ob toi uutta virtaa ja sykettä alaan, mutta se hintojen kultainen keskitie ei vain tunnu löytyvän. Muidenkin on hankala yrittää saavuttaa järkevä hintataso, koska Ob on onnistunut aina löytämään hyväuskoisen pellen rahoittamaan sen epätervettä toimintaa.Onnibus teki ennen koronaa hyvää tulosta joten kyllä edullisilla lippuhinnoilla voi tulosta tehdä. Esim Vainion liikenne 2018 tahkosi tappiota liki 700 t euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki ennen koronaa hyvää tulosta joten kyllä edullisilla lippuhinnoilla voi tulosta tehdä. Esim Vainion liikenne 2018 tahkosi tappiota liki 700 t euroa.
Ehkä tulos parani sillä, että ihmisiä roudataan kahdessa kerroksessa ahtailla istumapaikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki ennen koronaa hyvää tulosta joten kyllä edullisilla lippuhinnoilla voi tulosta tehdä. Esim Vainion liikenne 2018 tahkosi tappiota liki 700 t euroa.
Hyvää tulosta? Tappioita tappioiden perään.
Joku vuosi taidettiin kikkailla kirjanpidolla "voitolliseksi". Huimaa jo ajatuskin, että 2020 vuoden 5 000 000 euron tappiotulostakin oli kirjanpidossa somisteltu.
Ja mikähän siinä mahtaa olla, että jo kaksi kuukautta on Patentti- ja rekisterihallituksessa roikkunut keskeneräisenä Koiviston Auton muutosprosessi? Siis merkinnät rekisteriin.
Edelleen Tommolan suku on päättävässä asemassa, eikä yhtään Capmanilta.
Ehkä Capmanilla on luettu näitä juttuja ja tultu järkiin.. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä huomioita, mutta ehkä Onnibus on vielä tätäkin tunnetumpi lyhyen yritysuransa aikana tapahtuneista ajautumisista vararikon partaalle useaan kertaan. Ulkopuolinen taho on aina ajoissa rientänyt apuun ja tilanne on pelastettu. Tunnettu on myös edellinen vahvistettu tilinpäätös, tappiota yli VIISI MILJOONAA EUROA!!!! Lajissaan Suomen ennätys!
Onnibussin tulos olisi ollut voitollinen ilman koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus teki ennen koronaa hyvää tulosta joten kyllä edullisilla lippuhinnoilla voi tulosta tehdä. Esim Vainion liikenne 2018 tahkosi tappiota liki 700 t euroa.
Vainiolhan tappionteko on verissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibussin tulos olisi ollut voitollinen ilman koronaa.
Konditionaali on kiva, sillä voi jossitella.
On ihan mahdollista, että Ob ei olisi tehnyt noin suurta tappiota, mutta pitää muistaa, että ilman koronaa siellä markkinalla olisivat vahvoina edelleen muutkin toimijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konditionaali on kiva, sillä voi jossitella.
On ihan mahdollista, että Ob ei olisi tehnyt noin suurta tappiota, mutta pitää muistaa, että ilman koronaa siellä markkinalla olisivat vahvoina edelleen muutkin toimijat.Ei ole kyse perusteettomssta jossittelusta. Taloushallinto-ohjelmat osaavat arvioida tuloksia myös hypoteettisissa tilanteissa. Esimerkiksi koronan vaikutukset on helppo poistaa ja katsoa, mikä tulos olisi ollut vaikkapa vuoden 2019 lainalaisuuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse perusteettomssta jossittelusta. Taloushallinto-ohjelmat osaavat arvioida tuloksia myös hypoteettisissa tilanteissa. Esimerkiksi koronan vaikutukset on helppo poistaa ja katsoa, mikä tulos olisi ollut vaikkapa vuoden 2019 lainalaisuuksilla.
Hypoteettiset laskelmat ovat yhtä tyhjän kanssa. Ehkä ne uppoavat ymmärtämättömiin.
Laskelmissa voidaan poistaa korona, voidaan poistaa kilpailijat, voidaan lisätä matkustajatuloja, voidaan halpuuttaa polttoainetta.
Kaikki tuo on merkityksetöntä, sillä totta on vain se, mitä on tapahtunut ja mitä nyt tapahtuu.
Voisihan Paunu ja Savonlinjakin hekumoida hypoteesilla, että Onnibus olisi mennyt konkurssiin 2014. Mutta tuskinpa se heitä lämmittäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hypoteettiset laskelmat ovat yhtä tyhjän kanssa. Ehkä ne uppoavat ymmärtämättömiin.
Laskelmissa voidaan poistaa korona, voidaan poistaa kilpailijat, voidaan lisätä matkustajatuloja, voidaan halpuuttaa polttoainetta.
Kaikki tuo on merkityksetöntä, sillä totta on vain se, mitä on tapahtunut ja mitä nyt tapahtuu.
Voisihan Paunu ja Savonlinjakin hekumoida hypoteesilla, että Onnibus olisi mennyt konkurssiin 2014. Mutta tuskinpa se heitä lämmittäisi.No miksipä noin tyhmiä laskelmia kukaan tekisi? Vuoden 2019 lainalaisuuksissa on tietenkin mukana kaikki ne tekijät jotka vuonna 2019 olivat voimassa. Koronaa ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksipä noin tyhmiä laskelmia kukaan tekisi? Vuoden 2019 lainalaisuuksissa on tietenkin mukana kaikki ne tekijät jotka vuonna 2019 olivat voimassa. Koronaa ei ollut.
Niinpä, punahousut tuntuvat näitä hypoteeseja harrastavan.
Syy voi tietenkin olla se 5 miljoonan miinus toissavuodelta ja saman suuntainen viime vuodelta. Vähemmästäkin alkaa päässä surista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, punahousut tuntuvat näitä hypoteeseja harrastavan.
Syy voi tietenkin olla se 5 miljoonan miinus toissavuodelta ja saman suuntainen viime vuodelta. Vähemmästäkin alkaa päässä surista.Ei ole tehty muita oletuksia kuin se, että korona olisi ollut poissa. Et ilmeisesti ymmärrä taloushallinto-ohjelmia ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konditionaali on kiva, sillä voi jossitella.
On ihan mahdollista, että Ob ei olisi tehnyt noin suurta tappiota, mutta pitää muistaa, että ilman koronaa siellä markkinalla olisivat vahvoina edelleen muutkin toimijat.Kyllähän OB olisi varmasti ruoskinut paronit ilman koronaakin. Mutta nyt korona toimi oivana apuruoskana. Ja tarjosi VL:lle oivan sauman astua kaukoliikennemarkkinoille paraatiovista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tehty muita oletuksia kuin se, että korona olisi ollut poissa. Et ilmeisesti ymmärrä taloushallinto-ohjelmia ollenkaan.
Sinä taas et ymmärrä oikeastaan mitään.
Laittakaa sinne taloushallinto-ohjelmaan oletus, että Onnibusin johto olisi älykäs ja sitten ilakoikaa fiktiivisellä menestyksellänne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas et ymmärrä oikeastaan mitään.
Laittakaa sinne taloushallinto-ohjelmaan oletus, että Onnibusin johto olisi älykäs ja sitten ilakoikaa fiktiivisellä menestyksellänne!Ei, kun silloin oletetaan vain, että koronaa ei ole, kun halutaan arvioida mikä tulos olisi ollut ilman koronaa. Niin yksinkertaista se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän OB olisi varmasti ruoskinut paronit ilman koronaakin. Mutta nyt korona toimi oivana apuruoskana. Ja tarjosi VL:lle oivan sauman astua kaukoliikennemarkkinoille paraatiovista.
VL:lle todellakin avautui "upea sauma" alkaa polttamaan vuosikymmenten aikana kerättyä varallisuutta. Sitä onkin jo poltettu oikein urakalla. Päälle vielä tappiolliset elyn tarjousliikenteet, niin avot! Mielenkiinnolla odotamme myös tämän firman tulevaa tilinpäätöstä. Saattaa muuten olla hieman erilainen kuin mihin on totuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:lle todellakin avautui "upea sauma" alkaa polttamaan vuosikymmenten aikana kerättyä varallisuutta. Sitä onkin jo poltettu oikein urakalla. Päälle vielä tappiolliset elyn tarjousliikenteet, niin avot! Mielenkiinnolla odotamme myös tämän firman tulevaa tilinpäätöstä. Saattaa muuten olla hieman erilainen kuin mihin on totuttu.
Haha tulet pettymään BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!!! Ja kesästä alkaen bisnes rullaa saletti eikä kukaan edes muista enään että mikä se Paunu oikein olikaan. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!! Älä sorru sordiinoon. Vaan anna ilosanoman raikua yltympäriinsä!!!! Julista sitä Matkahuollon rakenteissakin! Eritoten siellä. Kerro kukoistuksesta kaikille, ylintä pamppua unohtamatta!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha tulet pettymään BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!!! Ja kesästä alkaen bisnes rullaa saletti eikä kukaan edes muista enään että mikä se Paunu oikein olikaan. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!! Älä sorru sordiinoon. Vaan anna ilosanoman raikua yltympäriinsä!!!! Julista sitä Matkahuollon rakenteissakin! Eritoten siellä. Kerro kukoistuksesta kaikille, ylintä pamppua unohtamatta!!!!
Markkinointipäällikkö on taas kerran ollut kuljettamassa tyhjiä penkkejä. Tällaisia hengentuotteita se saa aikaan. Varokaa muut, jotta ette joutuisi tuohon tilaan, on nimittäin melko säälittävää seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha tulet pettymään BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!!! Ja kesästä alkaen bisnes rullaa saletti eikä kukaan edes muista enään että mikä se Paunu oikein olikaan. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!! Älä sorru sordiinoon. Vaan anna ilosanoman raikua yltympäriinsä!!!! Julista sitä Matkahuollon rakenteissakin! Eritoten siellä. Kerro kukoistuksesta kaikille, ylintä pamppua unohtamatta!!!!
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta alaan liittyvän facebook-ryhmän mukaan VL:n auto oli eilen ojassa jossakin Juupajoella. Tämä on tainnut mennä ohi markkinointipäälliköltä, vaikka muiden onnettomuuksia onkin ollut innolla tuomassa esiin. Miksi nyt uutispimento?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:lle todellakin avautui "upea sauma" alkaa polttamaan vuosikymmenten aikana kerättyä varallisuutta. Sitä onkin jo poltettu oikein urakalla. Päälle vielä tappiolliset elyn tarjousliikenteet, niin avot! Mielenkiinnolla odotamme myös tämän firman tulevaa tilinpäätöstä. Saattaa muuten olla hieman erilainen kuin mihin on totuttu.
Vain koronakorjattu tulos merkitsee; se vahvasti voitollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain koronakorjattu tulos merkitsee; se vahvasti voitollinen
Ehkäpä tämä uppoaa uudelle sugar daddylle, kyllähän punapöksy osaa puhua mukavia.
Ihmettelen vain, jos rahaa leikkeihin tulee, kun sanoo että kyllä me tehtäisiin lujasti voittoa jos olisi oikeita matkustajia.
Kattokaa ny, tietokonekin sanoo niin, kun laitetaan tämmöinen olettamus.
- Anonyymi
Punapöksy kun käy täällä riehumassa koko ajan, niin voisitko kommentoida myös siihen, että miksi olit Turun kilpailutuksen ylivoimaisesti kallein tarjoaja? Etkö olekaan Halpa. Mukava. Luotettava.
Vai mitä näitä nyt ikinä olikaan- Anonyymi
En puhu kenenkään nimissä, mutta totean, että aina ei ole tarkoituksenmukaista yrittää voittaa jokaista kohdetta 100% todennäköisyydellä. Joskus tehdään taktisista syistä jopa sellaisia tarjouksia, joista jo jätettäessä tiedetään, että ne tuskin voittavat.
- Anonyymi
Aloittaja lie fagiiri joka osaa arvioida aina oikein jopa tuulen puuskatkin . Olisit hyvä dösä kuski .
- Anonyymi
Kirjoitetaan fakiiri, ei fagiiri.Tuulenpuuska on yhdyssana, samoin kuin dösäkuski. Pilkkuvirhekin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaan fakiiri, ei fagiiri.Tuulenpuuska on yhdyssana, samoin kuin dösäkuski. Pilkkuvirhekin löytyy.
Ilmatieteen laitos kirjoittaa tuulenpuuskista, mutta myös tuulen puuskista, esim.
Puuskat aiheuttavat vahinkoja
Tuulen puuskista saadaan nykyään enemmän mittaustietoa. Ne voidaan myös ennustaa paremmin kuin parikymmentä vuotta sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmatieteen laitos kirjoittaa tuulenpuuskista, mutta myös tuulen puuskista, esim.
Puuskat aiheuttavat vahinkoja
Tuulen puuskista saadaan nykyään enemmän mittaustietoa. Ne voidaan myös ennustaa paremmin kuin parikymmentä vuotta sitten.Olkoonpa sitten puuskia tai tuulenpuuskia, niin miksi nämä luonnonilmiöt sattuvat aina osumaan ob:n autoihin? Muiden yritysten autot tuntuvat olevan näille immuuneja. Onko tämäkin "Paronien" juoni?
- Anonyymi
Onnibus ajaa armotta paronit suohon!
- Anonyymi
Ei suinkaan, vaan tuuli ajaa Onnibusit suohon.
- Anonyymi
HUONOT ISÄNNÄT PALKKAA KOKEMATTOMIA AMIKSESTA PÄÄSSEITÄ HUPPU HIPPEJÄ POPPIKONE JAUHAA TÄYSILLÄ KORVIIN JTN. SUORAAN SANOTTUNA SIPPI KIOSKI KONKKA KYPSÄ PULJU.
- Anonyymi
Koko KA-konsernilla on tällä hetkellä niin kova vaje työvoimasta, että periaatteessa jokainen kortin omaava otetaan töihin. Kaikilla ei kokemus ja taito riitä, ja sitten sattuu näitä pieniä lipsahduksia. Myös työvoiman vaihtuvuus on suurta, ehkä sekin kertoo jostakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko KA-konsernilla on tällä hetkellä niin kova vaje työvoimasta, että periaatteessa jokainen kortin omaava otetaan töihin. Kaikilla ei kokemus ja taito riitä, ja sitten sattuu näitä pieniä lipsahduksia. Myös työvoiman vaihtuvuus on suurta, ehkä sekin kertoo jostakin.
Kyllä KA-konsernilla rahaa on. Johtoon palkattiin juuri mies, jonka verotettava ansiotulo oli 2020 yli kolme miljoonaa. Tuskin hän vähemmällä työpaikkaa vaihtoi.
- Anonyymi
En oo ennen jännittänyt bussi kyytiä ,nyt saa, ennen oli kaikki paremmin..
- Anonyymi
Eihän niissä ole edes rajottimia. Itse ajaa mittarilla yli satasta ja onnibussi vaan ohittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633749Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651034Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817