Valtava määrä julkkiksia

Anonyymi

Ollakseen näin pieni paikkakunta tämä lista on todella vaikuttava:
Greta von Haartman, oopperalaulaja
Taavi Hahl, kuoronjohtaja
Hassun-Pekko, viulupelimanni
Nestor Huoponen, kansanedustaja, kanttori-urkuri
Antti Häkkänen, kansanedustaja ja oikeusministeri
Antti Jaatinen, jääkiekkoilija
Perttu Kiesilä, jääkiekkoilija
Kati Lindsberg, ravivalmentaja
Tuomo Martikainen, politiikan tutkija, professori
Jari Mattila, endurokuljettaja
Jani Paasonen, ralliautoilija
Kake Randelin, laulaja
Rami Rusinen, näyttelijä
Tiiamari Sievänen, lentopalloilija
Karri Sihvonen, lentopalloilija
Edvard Ukkonen, toimittaja ja suomentaja
Tero Vaara, laulaja
Edward Vesala, jazzrumpali

9

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julkkiksia noista on tuskin enempää kuin viisi.

• Anonyymi

Niinpä, todellisia julkkiksen mitat täyttäviä ei listassa ole juuri viittä enempää. Paljon mukana ei-tätäpäivää julkkuja, vaikkakin ansioituneita.

Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, todellisia julkkiksen mitat täyttäviä ei listassa ole juuri viittä enempää. Paljon mukana ei-tätäpäivää julkkuja, vaikkakin ansioituneita.

Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija.

Oot todellinen juntti kun aloitat keskustelun ja vastaat siihen myös itse! 🤮

• Anonyymi

Listan aloittaja taitaa kuulua kuuluisaan kadehtijoitten kerhoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Listan aloittaja taitaa kuulua kuuluisaan kadehtijoitten kerhoon.

Ei kukaan kadehdi ainakaan vanhaa kaljupäätä joka on jo ehtoopuolella😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat tykästyneet joviaaliin viihdetaiteilijaan ja ottaneet miehen omaksi suosikikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komeista miehistä puheenollen:
        Pää-: Vaaleat ja tuuheat hiukset, suuret siniset silmät, suora sopusuhtainen nenä, korkeat poskipäät ja hienostunut leukalinja (ei siis missään nimessä ns laatikkoleuka!). Söpö hymy, suorat hoidetut hampaat, hymykuopat. Ei partaa, eikä edes sänkeä.

Vartalo-: keskimittainen (175–180 cm), hoikka, solakka. Hyvä ryhti. Hoidettu iho, puhtaat pehmeät kädet ja siistit kynnet.

Yökkäys kaikelle metsurimeiningille ja etenkin iskämasuisuudelle, mun makuun kädet ja hartiatkin on sellaista keskitasoa eikä mitään ladonovea tai lapiota.

• Anonyymi

Vaara ja Vesala... kova! Ja kaikkien suosikki Kake on kyllä edelleen aikamme iskelmän terävintä kärkeä... Kumpa pääsis joraamaan Nastaa pimua keikalle pian!

• Anonyymi

Entä Kati Liukkonen ,some vaikuttaja(Puten laariin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4658
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2163
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2087
    Aihe