Ollakseen näin pieni paikkakunta tämä lista on todella vaikuttava:
Greta von Haartman, oopperalaulaja
Taavi Hahl, kuoronjohtaja
Hassun-Pekko, viulupelimanni
Nestor Huoponen, kansanedustaja, kanttori-urkuri
Antti Häkkänen, kansanedustaja ja oikeusministeri
Antti Jaatinen, jääkiekkoilija
Perttu Kiesilä, jääkiekkoilija
Kati Lindsberg, ravivalmentaja
Tuomo Martikainen, politiikan tutkija, professori
Jari Mattila, endurokuljettaja
Jani Paasonen, ralliautoilija
Kake Randelin, laulaja
Rami Rusinen, näyttelijä
Tiiamari Sievänen, lentopalloilija
Karri Sihvonen, lentopalloilija
Edvard Ukkonen, toimittaja ja suomentaja
Tero Vaara, laulaja
Edward Vesala, jazzrumpali
Valtava määrä julkkiksia
9
804
Vastaukset
- Anonyymi
Julkkiksia noista on tuskin enempää kuin viisi.
- Anonyymi
Niinpä, todellisia julkkiksen mitat täyttäviä ei listassa ole juuri viittä enempää. Paljon mukana ei-tätäpäivää julkkuja, vaikkakin ansioituneita.
Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, todellisia julkkiksen mitat täyttäviä ei listassa ole juuri viittä enempää. Paljon mukana ei-tätäpäivää julkkuja, vaikkakin ansioituneita.
Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija.Oot todellinen juntti kun aloitat keskustelun ja vastaat siihen myös itse! 🤮
- Anonyymi
Listan aloittaja taitaa kuulua kuuluisaan kadehtijoitten kerhoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listan aloittaja taitaa kuulua kuuluisaan kadehtijoitten kerhoon.
Ei kukaan kadehdi ainakaan vanhaa kaljupäätä joka on jo ehtoopuolella😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija.Naiset ovat tykästyneet joviaaliin viihdetaiteilijaan ja ottaneet miehen omaksi suosikikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikean julkkiksen tunnistaa siitä, että hänestä keskustellaan. Somessa, lehdissä, telkussa ja suht säännöllisesti ja myös oman kunnan ulkopuolella. Listasta on muuten jäänyt jostain syystä pois julkkiksen mitat kirkkaasti ylittävä ja tykätty viihdetaiteilija.Komeista miehistä puheenollen:
Pää-: Vaaleat ja tuuheat hiukset, suuret siniset silmät, suora sopusuhtainen nenä, korkeat poskipäät ja hienostunut leukalinja (ei siis missään nimessä ns laatikkoleuka!). Söpö hymy, suorat hoidetut hampaat, hymykuopat. Ei partaa, eikä edes sänkeä.
Vartalo-: keskimittainen (175–180 cm), hoikka, solakka. Hyvä ryhti. Hoidettu iho, puhtaat pehmeät kädet ja siistit kynnet.
Yökkäys kaikelle metsurimeiningille ja etenkin iskämasuisuudelle, mun makuun kädet ja hartiatkin on sellaista keskitasoa eikä mitään ladonovea tai lapiota.
- Anonyymi
Vaara ja Vesala... kova! Ja kaikkien suosikki Kake on kyllä edelleen aikamme iskelmän terävintä kärkeä... Kumpa pääsis joraamaan Nastaa pimua keikalle pian!
- Anonyymi
Entä Kati Liukkonen ,some vaikuttaja(Puten laariin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087