Onko heteron pokaaminen suuri saavutus homoille?

Anonyymi

Juttelin aikoinaan yhden homoystäväni kanssa kummankin rakkaus- ja seksielämästä ja hän kertoi päätyneensä sänkyyn yhden kokeilunhaluisen miespuolisen, heteroksi identifioituneen entisen opiskelukaverinsa kanssa. Muistan vieläkin, millaista ylpeyttä ja tyytyväisyyttä ystäväni osoitti heteromiehen anaalineitsyyden viemisestä. Meillä oli niihin aikoihin tapana jakaa juttuja kummankin kokemuksista, mutta tavassa, jolla hän kertoi siitä tapauksesta, oli jotain erityistä muihin kertomuksiin verrattuna.

Naisena olen huomannut, että miehet usein suhtautuvat seksikumppaneihinsa "hoitoina" ja valloituksina, joita halutaan haalia mahdollisimman paljon. Mitä viehättävämpi ja vaikeammin tavoiteltava nainen, sitä suurempi tuntuu olevan miehen kokema tyydytys. Jäin pohtimaan, että onko homomiesten suhtautumisessa heteroihin jotain samaa? Pitävätkö homot heteromiehen viettelemistä, ensimmäiseksi miespuoliseksi seksikumppaniksi pääsemistä, jonkinlaisena palkintopokaalina, joka antaa erityisen suuren tyydytyksen tunteen?

16

1210

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi pojat, se on suurin mahdollinen saavutus ja siitä saa mainetta, kunniaa ja pokaalin!

• Anonyymi

no ehkä tavallaan. ite top-miehenä näkisin, et miehestä tulee tavallaan "oikeasti" homo silloin ku peppuneitsyys menee. jos joku heteromies joka on siihen asti halunnu pelkästään panna naisia haluaakin antaa oman peppunsa jonkun homomiehen käyttöön, niin kylhän siin homomiehessä täytyy olla jotain erikoista. omaa kokemusta tällaisesta ei oo, mutta kylhän se omalla tavallaan tuntuu aika makeelta ajatella, et pystyis tekee heteromiehestä homon.

• Anonyymi

Joo, kyllähän heteromiehen siirtyminen naisten siittäjästä jonkun toisen miehen käyttämäksi "naiseksi", toisen miehen siittämisen kohteeksi, on mentaalisella tasolla aika iso muutos.

• Anonyymi

minä voisin kokeilu mielessä antaa peppuneitsyyteni, olen 33vuotias kohtuu timmissä kunnossa oleva mies, pyllyyni ei ole työnnytty kuin lääkärissä, ainoa ehtoni on että kortsua ja liukuvoiddetta pitää käyttää, kiinnostaisko ketään?

• Anonyymi

Kohta on jono korttelin ympäri

• Anonyymi

Ei kukaan noin vanhaa halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan noin vanhaa halua.

Voi kuule, jos hetero antaa, niin johan homot on kiimoissaan korkkaamassa peppuneitsyen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, jos hetero antaa, niin johan homot on kiimoissaan korkkaamassa peppuneitsyen

Ne imee parhaiten, kiivaasti ja voimakkaasti!

• Anonyymi

jos kerta neitsyt pyllyni on suuressa huudossa minullahan pitäisi sitten olla valinnan varaa? en taidakkaan antaa tiukkaa pyllyreikääni kenen tahansa korkattavaksi koska sen jälkeenhän reikäni markkina arvo laskee? päättelinkö oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos kerta neitsyt pyllyni on suuressa huudossa minullahan pitäisi sitten olla valinnan varaa? en taidakkaan antaa tiukkaa pyllyreikääni kenen tahansa korkattavaksi koska sen jälkeenhän reikäni markkina arvo laskee? päättelinkö oikein?

Minun aukko on niin tiukka ja lihaksikas että se tiukkenee muutamassa tunnissa taas hankalan tiukaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun aukko on niin tiukka ja lihaksikas että se tiukkenee muutamassa tunnissa taas hankalan tiukaksi.

😂😂😂😂 lihaksikasta nähnytkään. Taitaa olla lörpähtänyt kuin nainen synnytyksen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂 lihaksikasta nähnytkään. Taitaa olla lörpähtänyt kuin nainen synnytyksen jälkeen

En ole normaali Gay.

• Anonyymi

Minulle loistavaa oli komean heteromiehen pokaamiseksi joutuminen.

• Anonyymi

vieläkin tiukka neitsytpylly vapaana korkattavaksi

• Anonyymi

Voisin nipin napin panna naiseksi laittautunutta, soreaa nuorukaista.

T: Iso "hetero" daddy

• Anonyymi

en aijo naiseksi laittautua mutta peppuneitsyyteni antaisin kyllä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      130
      1328
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      94
      1044
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      254
      998
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      797
    5. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      774
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      720
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      687
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      46
      660
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      631
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      164
      610
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      33
      604
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      192
      590
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      587
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      98
      525
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      504
    16. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      463
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      462
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      458
    19. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      458
    20. Olet oikeasti paras

Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e
      Ikävä
      27
      456
    Aihe