Oon ny amiksessa ollu jo melkein vuoden, ja kaveriporukka kenen kans oon hengannu ala-asteelta asti on alkanu vaa välttelemään ja käyttäytymään niinku mua ei olis olemas.
Aina ku sanon jotaki, nii ne vaan on hiljaa hetken ja jatkaa puheenaihetta. Tuntuu aivan kuin koko luokka olis mua vastaan, ja en tiedä mitä mä oon tehny jotta mä ansaitsisin tällaista.
Oon aika hiljanen ja pidän omat asiat ittelläni, mutta silti nämä jaksaa vittuilla mulle aivan typeristä asioista. Discordissa ja omissa whatsapp ryhmissäki on ivannu mun kiinnostuksia ihan vaa "läpällä"
Mua ahdistaa ihan hirveesti olla koulussa, ja vanhemmille puhuminen asiasta on todella vaikeeta.
Kaverit hylkii ja haukkuu selän takana
Anonyymi
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Voipi olla niin että ootte kasvanut erilleen kamujen kaa, niin yleensä käy vaikka lapsena oltais bestiksiä. Aika lapsellista jos vielä amiksessakin kiusataan ja syrjitään. Ehkä niitä ärsyttää kun et kettuile takas mut se on niiden ongelma. Tarvisit eri porukan missä hengata, löytyskö sellaista? Olisko koulupsykologin luona juttelusta kenties apua.
- Anonyymi
Ittelle on tosi vaikeeta löytää uusia kavereita. Tuntuu aina kauhee ahdistus ja nolouden tunne. Voisin yrittää koulupsykologille puhua asiasta, jos se helpottais ahdistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954095- 682672
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751702Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068