Koukussa Zonnic-suihkeeseen

Anonyymi

Hei. Kolme vuotta suihkeen käyttöä takana, sinä aikana muutama tupakka-aski mennyt, erityisesti kaljoitellessa. Mutta pääsääntöisesti suihketta päivittäin, ainoastaan suihke pitää tupakasta erossa jopa kuukausia. Lopetin tupakoinnin aikoinaan siitä yksinkertaisesta syystä, että se aiheuttaa tuntemattomasta syystä minulle kovia kipuja oikealle rinnan seudulle. Mutta olen kyllästynyt olemaan koukussa, lisäksi haluaisin että se satunnainenkin tupakointi jäisi pois, nikotiinituotteet vain ylläpitävät itse nikotiiniriippuvuutta.
Lisäksi rahanmeno näihin suihkeisiin on aivan huomattavan suuri työttömälle. Jokainen voi itse laskea, kun ostaa sellaisen 6e suihkeen joka päivä, että mitä se tekee kuukaudessa.

Onko kohtalontovereita, onko kukaan ollut koukussa näihin nikotiinisuihkeisiin tai muihin korvaustuotteisiin? En ole kahteen päivään ostanut uutta suihketta, olo on epätodellinen.
Missä vaiheessa varsinaiset vieroitusoireet alkavat?
Jotain vertaistukea kaipaisin

5

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole siis tupakkaan koukussa jos pystyt olemaan pelkällä nikotiinituotteella irti tupakasta.
      Seuraava vaihe on jättää nikotiini pois, se meneekin tupakasta irtaantumisen jälkeen lähes huomaamatta.

      • Anonyymi

        "Lähes huomaamatta"xD
        Kyllä, on helpompaa lopettaa nikotiinivalmisteet kuin itse tupakka, mutta riippuvuus nikotiinista on yhtä todellinen kuin ilma jota hengitän. Ei ole kaikille läpihuutojuttu lopettaa, kyllä tässä olen kärvistellyt monta päivää, mutta periksi en ole antanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lähes huomaamatta"xD
        Kyllä, on helpompaa lopettaa nikotiinivalmisteet kuin itse tupakka, mutta riippuvuus nikotiinista on yhtä todellinen kuin ilma jota hengitän. Ei ole kaikille läpihuutojuttu lopettaa, kyllä tässä olen kärvistellyt monta päivää, mutta periksi en ole antanut.

        Kyllä, nikotiinin voi lopettaa lähes huomaamatta, se ei koukuta kuten tupakan tuhannet muut myrkyt.
        Jokainen tupakoitsija lopettaisi tuoakan imemisen ja vaihtaisi muuhun tuotteeseen jos pelkkä nikotiini olisi se koukuttaja, tuotahan ei moni tajua.

        Nuo nikotiini valmisteet myös on äärimmäisen järjettömiä kun niissä ei nikotiiniä voi säädellä kuten vaikkapa sähkötupakassa.
        Mutta joka tapauksessa kun vierottautuu tupakan myrkyistä, erityisesti siitä niin tutusta paperin palamisen mausta niin sen jälkeen kokonaan lopettaminen muistakin tuotteista on helppoa.


    • Anonyymi

      Ja ne vieroitusoireet tupakasta sinulla on jo varmaankin mennyt jos tupakasta irti olet päässyt ja pelkkää nikotiinia käytellyt

    • Anonyymi

      Käytin ensin purkkaa vuosikaudet, sitten tuli Zonnic pussit kauppoihin. Minulla oli koko ajan nuuska huulessa. Pari kolme vuotta zonnicia ja sitten tuli korona joka melkein tappoi minut. Mutta lopputulema on, että minua etoo pelkkä ajatuskin Zonnicista. Vuosikymmenien nikotiinikoukku on nyt selätetty.Kiitos korona. Mutta en minä sitäkään enää koskaan halua. Ikää mulla 58, nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe