tena teippivaippa

vaikea virtsankarkailu

Hei olen 34 vuotias mies ja minulla on ollut virtsan karkailua noin 10 vuotta.Se alkoi pieninä tiputteluna jo yläasteella nuoruudessa.Mutta tuli ongelmaksi kun todettiin diabetes ja siihen liittyvä inkotenssi n.10 vuotta sitten.Lisäksi minulla on lapsuudessa todettu keskivaikea MBD,joka kanssa oppimisvaikeuksien ja hahmottamisen takia kuivaksi oppimista hidastutti.5 vuotta sitten tuli verenpaine tahdistin.elämä vaipoissa olemisella on vaikeata kun ei voi mennä asioita hoitamaan yleisille paikoille kun vaipat kahisee housuissa.Ja tämä aiheutta suurta masennusta.Verenpainetahdistimen ja diabeteksen vuoksi pääsin eläkkeelle ja olen ollut masiksessa noin 5 vuotta.Onko kellään käytössä kankaisia vaippoja olen ajatellut hankkia kun eivät kahise niin paljoa kun teippivaipat.Olisin kiinnostunut muiden elämäntarinoista inkotenssista??

19

11700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ben

      Olen 29v mies, suhteellisen samanlaisia ongelmia. Onko sinulla emeiliä?

    • Yksinäinen

      Moi
      Olen itse päälle 40 samat vaivat mutta onneksi jotenkin pärjään enkä ole eläkeellä.
      Avioeroon oli tämä kastelu ja vaipan käyttö se suurin syy.
      Itse käytän muovihousujen kanssa harmonyn tarrateippivaippaa eikä kahise paljon.
      Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin kirjoittele

      • 34 inkotenssi diabeetikko

        Olen 34 vuotias diabeetikkomies.Ongelmani on kahisevat vaipat.Eli käytän vaikeaan virtsankarkailuun tenan teippivaippoja.Mutta olen siirtymässä kankaisiin vaippoihin kun sairaanhoitotarvike yritys alkaa toimittamaan sellaisia,eivätkä kahise niin paljoa päällä.Itse olen vielä naimisissa ja vaimoni on vanhuksienhoitaja ja ilmeisesti ymmärtää minun ongelmani.Mutta mistä hankit muovihousut ja harmony vaipat??Itse voisin kanssa kokeilla moista yhdistelmää kuinka toimivat.


      • Yksinäinen

        Terve
        Muovihousut on Suprima merkkiset ja ne tulee kätevästi netti tilauksella Saksasta.
        Delipap Oy Veikkolasta valmistaa harmonyn vaipat joten sinne yhteys vaan.
        Eli hakusanat Suprima ja Harmony vaipat niin pääset alkuun.
        Ole onnellinen kun sinulla ymmärtävä vaimo.
        Se yksinäinen.
        Ps kirjoitelkaa muutkin.


      • Terre225
        Yksinäinen kirjoitti:

        Terve
        Muovihousut on Suprima merkkiset ja ne tulee kätevästi netti tilauksella Saksasta.
        Delipap Oy Veikkolasta valmistaa harmonyn vaipat joten sinne yhteys vaan.
        Eli hakusanat Suprima ja Harmony vaipat niin pääset alkuun.
        Ole onnellinen kun sinulla ymmärtävä vaimo.
        Se yksinäinen.
        Ps kirjoitelkaa muutkin.

        Jossain näin kotimaisia Vivamus-housuja, sellaisethan ei näy edes yleisissä vessoissa jos housut ovat


      • Juppe
        34 inkotenssi diabeetikko kirjoitti:

        Olen 34 vuotias diabeetikkomies.Ongelmani on kahisevat vaipat.Eli käytän vaikeaan virtsankarkailuun tenan teippivaippoja.Mutta olen siirtymässä kankaisiin vaippoihin kun sairaanhoitotarvike yritys alkaa toimittamaan sellaisia,eivätkä kahise niin paljoa päällä.Itse olen vielä naimisissa ja vaimoni on vanhuksienhoitaja ja ilmeisesti ymmärtää minun ongelmani.Mutta mistä hankit muovihousut ja harmony vaipat??Itse voisin kanssa kokeilla moista yhdistelmää kuinka toimivat.

        Minulla on varastossa useita Suprima-housuja, eri malleja jo kokoja, hankittu suurempana eränä. Yksittäisten housujen hankkiminen Saksasta tulee suhteettoman kalliiksi.
        Kirjoittele jos kiinnostaa
        juppe6969[at]yahoo.co.uk


      • Jussi
        34 inkotenssi diabeetikko kirjoitti:

        Olen 34 vuotias diabeetikkomies.Ongelmani on kahisevat vaipat.Eli käytän vaikeaan virtsankarkailuun tenan teippivaippoja.Mutta olen siirtymässä kankaisiin vaippoihin kun sairaanhoitotarvike yritys alkaa toimittamaan sellaisia,eivätkä kahise niin paljoa päällä.Itse olen vielä naimisissa ja vaimoni on vanhuksienhoitaja ja ilmeisesti ymmärtää minun ongelmani.Mutta mistä hankit muovihousut ja harmony vaipat??Itse voisin kanssa kokeilla moista yhdistelmää kuinka toimivat.

        Moi! Minä käytän attendsin teippivaippoja. Ne ei kahise juuri ollenkaan ja on parempia kuin tenat. Suosittelen kokeilemaan.


      • slieh
        Terre225 kirjoitti:

        Jossain näin kotimaisia Vivamus-housuja, sellaisethan ei näy edes yleisissä vessoissa jos housut ovat

        kokeilkaa uridomeja.


    • vivamus

      Vivamus tuotteet ovat kotimaisia ja pestäviä(kankaisia). Imuosa on irrotettavissa. Laita yhteystietosi niin voin kertoa lisää.

    • vuoto

      olen jo vähän iäkkäämpi .mutta olen käyttänyt tenaa jo noin 7 vuotta.
      Tämä always ultra on myöskin osoittautunut aika hyväksi (ei kuulu
      mitään kahinaa) suosittelen.
      Monen mielestä on noloa mennä kaupan kassalle näiden tuotteiden
      kanssa.mutta kyllä siihen tottuu.

    • Nuorimiesvaan

      No voi harmi :( Hei olen 25 vuotias nuori mies ja joudun käyttämään itse vaippoja kohta 2 vuotta alkoi siitä kun en ollut päivän aikana syönyt niin pyörryin niin löin pääni lattiaan niin siitä lähti pidätys ongelmat ja naisystävä tietää mun tilanteen ja ymmärtää hyvin. Käytän päiväs aikaa Tena comfort kuoruvaippaa vähän niinku iso side mäinen muuten teippivaipppaa ja yöllä vaipan kanssa on vuoteensuojia käytössä. Itse taas pidän parhaiten Tena tuotteista kun muut. Aika yleistä nykyään tuo virtsankarkailu on mutta onneksi saan jelppiä rahallisesti noihin etten joudu ite maksamaan ja välillä joudun pitämään päiväs aikaa myös ihan teippi vaippaa, en välitä kahiseeko vai ei mutta sille ei voi mitään. Laitan vaipan päälle bokserit ja ja farkut niin ei kuulu kahinaa tai pullota.

      • Monisairas

        No onpa huono tuuri käynyt kun noin on käynyt :( Onko muijasi sattumoisin hoitsu?
        Ihmetyttää vähnän pyörtymisen syy. Ei perusterveeltä ihmiseltä pitäisi kyllä lähteä taju yllättäen päivän syömättömyydellä. Pikemminkin juomattomuus mutta ei sekään ihan helpolla ja miksi kukaan olisi juomatta. Asia erikseen on urheilusuoritus helteellä tms.


      • Ltpghf
        Monisairas kirjoitti:

        No onpa huono tuuri käynyt kun noin on käynyt :( Onko muijasi sattumoisin hoitsu?
        Ihmetyttää vähnän pyörtymisen syy. Ei perusterveeltä ihmiseltä pitäisi kyllä lähteä taju yllättäen päivän syömättömyydellä. Pikemminkin juomattomuus mutta ei sekään ihan helpolla ja miksi kukaan olisi juomatta. Asia erikseen on urheilusuoritus helteellä tms.

        Pyörryin itse, ilman syytä. Ensihoitaja sanoi, että niin voi käydä kelle tahansa, eikä syytä löydy.


      • Guy28

        Olen 28-vuotias mies ja joutunut yliaktiivisen rakon ja pidätyskyvyn ongelmien vuoksi käyttämään vaippoja jo monta vuotta - Molicare Slip Maxi, Tena Slip Active Fit Maxi / Ultima. Minulla teippivaipat istuvat paremmin. Aiemmin kokeilin myös käyttää kouruvaippoja tiukasti istuvien bokserien kanssa, mutta koin juuri pullotuksen ongelmana ja tuntui, että virtsan haju nousi nopeasti, silti oli hankala saada vaippa pysymään täysin paikallaan ja tuli ohivuotoja.


      • Guy59
        Guy28 kirjoitti:

        Olen 28-vuotias mies ja joutunut yliaktiivisen rakon ja pidätyskyvyn ongelmien vuoksi käyttämään vaippoja jo monta vuotta - Molicare Slip Maxi, Tena Slip Active Fit Maxi / Ultima. Minulla teippivaipat istuvat paremmin. Aiemmin kokeilin myös käyttää kouruvaippoja tiukasti istuvien bokserien kanssa, mutta koin juuri pullotuksen ongelmana ja tuntui, että virtsan haju nousi nopeasti, silti oli hankala saada vaippa pysymään täysin paikallaan ja tuli ohivuotoja.

        Itselläkin alkoi sama vaiva sinun iässä ja nyt olen 59v edelleen vaipoissa.
        Mulla attends teippivaipat ja tenan myös.


    • hei vaan . mulla tenan teippivaipat sekä attends teippivaipat ja nykyään öisin better dry vaipat.

      • Öö-öö2

        Käytän vyövaippaa (flex). Kokeile!


    • Mulle nämä teippivaipat sopii paremmin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe