Orpon avautuminen talous kurista ja miten se hoidetaan tuttua leikataa sosiaali turvasta ja annetaan Rikkaille. Perkele kauanko köyhiltä voidaan leikata.? kyllä niillä hyvä tulosilla raha kaikesta huolimatta riittää vaikka verotetaan kaula on niin iso. HV.ORPO KUINKA KAUN ME TÄTÄ NIELLÄÄN.????
Vastaukset 14
- Anonyymi
Voe, voe
- Anonyymi
Myyn Suomen.
- Anonyymi
Osavaltioksi usalle.
Yhtä helposti kuin velkaantuminen.
- Anonyymi
Vieraan valan joukkoja haalii.
- Anonyymi
Usko.
- Anonyymi
Ei aio
- Anonyymi
Väärä tieto
- Anonyymi
Kukin itse
- Anonyymi
Timokin?
- Anonyymi
Hieman sellaiselta tuntuu.
Et ole kovinkaan köyhä jos sinulla on leikattavaa. Jos rahat ei riitä niin on syytä mennä töihin, sillä minäkin olen itseni ja perheeni elättänyt, työlläni!
Toisaalta ilman vauraita ( rikas on suhteellinen käsite) ei muutkan pysy hengissä, sillä ei ole työpaikkoja, niitä kun ei sada taivaalta öisin, joten jonkun pitää ne perustaa, eikä se ihan tyhjätaskulta helposti onnistu!- Anonyymi
Siksi kantsii äänestää persuja :)
- Anonyymi
Sehän oikeisto säädyillä oli oikea Kristillinen tapa,pitää kansa kurissa ja herrannuhteessa !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37686- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465- 33462