Pari kaveria on heittäny veivinsä ku on pihdekuntoutuksesta palattuaan retkahtanu ja päättäny jatkaa siitä mihi viimeks jäätiin. Sällit ei vaan tajunnu et toleranssit oli tauon aikana laskenu tosi alas ja sitten tulikin vedettyä kunnon yliannos mikä sai hengityksen lakkaan. Toinen frendi kylmetty mun sohvalle ja sit naapurin valittajamummo järkkäs sen rulianssin takia häädön.
Yliannoksen riski
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
Aloitin amfetamiinin käytön 21 vuotiaana ja se oli suurta rakkautta heti. Nyt oon 47 ja käytän yhä. Kärsin pahoista pelko ja ahdistustiloista ja ikinä, siis ikinä ei piireissä peloista tietoakaan, en kärsi edes minkäänlaisista laskuista vaan olen vain lopulta niin väsynyt että nukun. Alkoholin käytön lopetin kokonaan 7,5 vuotta sitten ja olinkin varsinainen känniääliö juonessani, piri ei saa minua mokailemaan ja hölmöilemään. Sanokaa mitä sanotte, mutta amfetamiini on minulle lääkettä, luultavasti pörrään vielä 70 vuotiaanakin, huitelen menemään Rollaattorin kanssa hirveetä vauhtia. En muuten polta myöskään pilveä, sekään ei sovi mulle..
- Anonyymi
Siis jo 70 rollaattori
Huono kondis - Anonyymi
Motöheadin Lemmy Kilmister sano, että ne kaverit, jotka aikoinaan veti heroiinia, kuoli nuorena, mutta hän aina on vetäny vaan amfetamiinia. Lemmy eli lujaa ja viä 70-vuotiaaks saakka!
- Anonyymi
Onko sulla tullu huonoja kokemuksia, mietin vaan kun ei yleensä tiedä mitä sekaan laitettu.
- Anonyymi
Kysymys oli siis käyttäjälle vanhat kujeet. Olis kiva kuulla sun kokemuksista.
- Anonyymi
Antaa nistien vetää aineita niin paljon kuin sielu sietää.
Mielestäni on verovarojen tuhlausta roudata ko. väkeä toistuvasti ensiapuun.
Mitä lyhyemmäksi huumeidenkäyttäjän elämä jää, sitä enemmän yhteiskunta säästää.
Lyhyt elämä= vähemmän tehtyjä rikoksia, vähemmän terveydenhuollon kuormittamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848