Yliannoksen riski

Anonyymi

Pari kaveria on heittäny veivinsä ku on pihdekuntoutuksesta palattuaan retkahtanu ja päättäny jatkaa siitä mihi viimeks jäätiin. Sällit ei vaan tajunnu et toleranssit oli tauon aikana laskenu tosi alas ja sitten tulikin vedettyä kunnon yliannos mikä sai hengityksen lakkaan. Toinen frendi kylmetty mun sohvalle ja sit naapurin valittajamummo järkkäs sen rulianssin takia häädön.

7

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä näin jännää seuraavaksi?

    • Aloitin amfetamiinin käytön 21 vuotiaana ja se oli suurta rakkautta heti. Nyt oon 47 ja käytän yhä. Kärsin pahoista pelko ja ahdistustiloista ja ikinä, siis ikinä ei piireissä peloista tietoakaan, en kärsi edes minkäänlaisista laskuista vaan olen vain lopulta niin väsynyt että nukun. Alkoholin käytön lopetin kokonaan 7,5 vuotta sitten ja olinkin varsinainen känniääliö juonessani, piri ei saa minua mokailemaan ja hölmöilemään. Sanokaa mitä sanotte, mutta amfetamiini on minulle lääkettä, luultavasti pörrään vielä 70 vuotiaanakin, huitelen menemään Rollaattorin kanssa hirveetä vauhtia. En muuten polta myöskään pilveä, sekään ei sovi mulle..

      • Anonyymi

        Siis jo 70 rollaattori

        Huono kondis


      • Anonyymi

        Motöheadin Lemmy Kilmister sano, että ne kaverit, jotka aikoinaan veti heroiinia, kuoli nuorena, mutta hän aina on vetäny vaan amfetamiinia. Lemmy eli lujaa ja viä 70-vuotiaaks saakka!


      • Anonyymi

        Onko sulla tullu huonoja kokemuksia, mietin vaan kun ei yleensä tiedä mitä sekaan laitettu.


      • Anonyymi

        Kysymys oli siis käyttäjälle vanhat kujeet. Olis kiva kuulla sun kokemuksista.


    • Anonyymi

      Antaa nistien vetää aineita niin paljon kuin sielu sietää.
      Mielestäni on verovarojen tuhlausta roudata ko. väkeä toistuvasti ensiapuun.
      Mitä lyhyemmäksi huumeidenkäyttäjän elämä jää, sitä enemmän yhteiskunta säästää.
      Lyhyt elämä= vähemmän tehtyjä rikoksia, vähemmän terveydenhuollon kuormittamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe