Onppassive: vielä päivä siihen kun ei tapahdu mitään

Anonyymi

Kyllä nyt jännittää! VIelä päivä siihen kun onppassivessa ei tapahdu mitään.

Aivan kutkuttaa kun miettii mitä kaikkea ei tapahdu. Mitä ihmeellisimpiä asioita voi olla tapahtumatta. Kyllä onppassive on ihmeellinen. Liity heti jäseneksi niin pääset onppassiven aitiopaikalle seuraamaan mitä kaikkea ei tapahdu. Jäsenyys on vapaaehtoinen, ei velvoita mihinkään eikä siitä saa mitään tuloja tai hyötyjä. Harkitse!!

20

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko yön olen asiaa harkinnut ja tullut siihen tulokseen, että ihan niin hullu sentään en ole, että tuollaiseen viritykseen lähtisin mukaan. Uskomatonta paskaa.

      • Ja siihen meni koko yökö?


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Ja siihen meni koko yökö?

        Niin, yleensä nämä tajuaa huijaukseksi parissa minuutissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, yleensä nämä tajuaa huijaukseksi parissa minuutissa.

        Toiset voi olla sitä mieltä, kun taas toiset näkevät minkälainen mahdollisuus tässä on.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Toiset voi olla sitä mieltä, kun taas toiset näkevät minkälainen mahdollisuus tässä on.

        Mitä mahdollisuuksia teillä muka on? Ja mistä sinä edes voit tietää tämän, kun et näytä tietävän mitään tuotteista tai tästä yrityksestä? Olet myös jäänyt kiinni selvästä valehtelusta, joten miksi kukaan ottaisi sinua tosissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahdollisuuksia teillä muka on? Ja mistä sinä edes voit tietää tämän, kun et näytä tietävän mitään tuotteista tai tästä yrityksestä? Olet myös jäänyt kiinni selvästä valehtelusta, joten miksi kukaan ottaisi sinua tosissaan?

        Toiset ottaa toiset ei. Vapaus on valita.


    • Anonyymi

      Onppassive on hauskojen ihmisten kerho. Me maksamme siitä että saamme seurata kuinka ei tapahdu mitään ja kuinka jäsenyys ei tuota meille mitään. Ei se kyllä velvoitakaan mihinkään, mutta hauskaa meillä on silti. HIPHURRAA laulamme me onppassivelaiset kuorossa kun meillä on niin hauskaa ja kivaa että voi että!

    • Anonyymi

      Huomenna sitten jotain tapahtuuko.

      • Anonyymi

        BIG BANG klo 17.00


    • Anonyymi

      Mulla tuli jo jännäkakka aamulla, kohta tulee perustajajäsenille rahaa, Apple mätine omenineen ja Mikro$otku vapisevat, kun O-ohjelmat pamahtaa myyntiin.

      Kaikki 7 miljardia ihmistä ostaa täydellisen O-paketin 200 € ALV

      Jokaiselle perustajajäsennelle tulee heti n. 100 000 € tilille ja vuosittain tulee päivitysmaksuina n. 10000, kyllä kannattaa liittyä.

      Mikä parasta tulee uusia ohjelmia koko ajan, niistäkin kilahtaa tilille mukava summa, Venäjän Olgiarkit myy veneensä OnPassiven jäsenille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe