Moi,
Kuvan perusteella yritän hahmottaa kannattaako edes venettä lähteä katsomaan. Tiedän että olisi projekti, mutta onkohan turhan suuri...
Mitä mieltä olette pohjasta (katso linkin kuva), onko siinä laminaatti esillä vai onko tuo kasvillisuutta?
https://drive.google.com/file/d/17sEP9Es29Mzs1DQliWDkPvvpOL5eBWZI/view?usp=sharing
Pohjan kunnon tarkastelu
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos myrkkyväriä vedetään kerros kerroksen perään, niin jossain vaiheessa noin käy. Itsellä 40 vuotta vanhassa matkapurjeveneessä ilmiö on esiintynyt keilan vesirajassa. Ei tuo sinällään ole häirinnyt. Hilseilyt pois, primeri alle ja uusi väri päälle. Varmasti vaikuttaa nopeuteen ainakin teoreettisella tasolla, muttei se matkaveneessä ole itselle merkitsevää. Jollain aikavälillä koko pohjan soodapuhallus tullee ajankohtaiseksi. Kustannus 10 m venelle oli yli 500 euroa, kun viime vuonna kysyin.
- Anonyymi
Onko tuo purjeveneestä? Mistä kohtaa? Mikä vene?
Kuvanlaatu on huono, mutta jotain laminaattia tuossa taitaa näkyä. Joku korjaus irronnut osin? Vai onko tuo kuidutettu puuvene? - Anonyymi
Kysy kuvan ottaneelta myyjältä.
- Anonyymi
Purjeveneeksi aika erikoisen muotoinen pohja. Pitäisi olla useampi tarkka kuva että näkisi mitä tuossa oikeasti on. Tuon yksittäisen epäselvän kuvan perusteella näyttää siltä että on ollut huonossa hoidossa. Suhtautuisin hyvin kriittisesti ja kysyisin miten pohjaa on käsitelty. Onko pohjalla primeri ja/tai mahdollisesti epoksimaali? Millaisia myrkkymaaleja on käytetty ja kuinka usein laitettu uutta kerrosta. Entä onko pohjaa koskaan putsattu gelcoatiin asti?
- Anonyymi
Voi olla kasvillisuutta, kun kuitujen suunnat hieman hassusti vs lasikuitu.
Pika korjauksena hieman skrabaa noihin outoihin paikkoihin ja 2 primer eliön esto.
Paras oli puhaltaa kaikki vex ja 2 tai 3 * primeri alle ja eliön esto päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384