Sain auton mukanatoiset renkaat vanteilla mutta niissä onjoka renkaassa neljä pulttia, kun taas talvirenkaissani on kuusi pulttia joka renkaassa niin onko tällä väliä?
Onko vanteiden pulttimäärällä väliä
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään väliä, ne toiset ei vaan ole sun kiesiisi.
- Anonyymi
Elikkäs mun täytyy myydä ja ostaa uudet jossa on yhtämonta puktin reikää
- Anonyymi
Taas meni porukat halpaan noin tyhmä ei ole edes muslimi.
- Anonyymi
Missä laitteessa on pultit vanteessa? Kiristetäänkö mutterit niihin pyörännavan takapuolelta?
- Anonyymi
Eikä siihen silti käy mitkä tahansa vanteet vaan juuri sinun autoosi tarkoitetut. Pulttikehiä on erilaisia sekä vanteita on eri offseteillä.
- Anonyymi
Sinulla kun tuota osaamista on, niin voisitko kertoa lisää. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi
mitä se "offseteillä" tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä se "offseteillä" tarkoittaa?
Sitä että mihin kohtaan rengas tulee sivusuunnassa.
Miksi kiusaatte tahallanne aloittajaa?
Tämä on vain hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun autosta ei ymmärretä sitä pienintäkään pientä!
Lisäksi lähes puolet autoilijoista ovat naisia.
Mielestäni on lievä petos, mikäli käytetyn auton kaupassa "mukaan" laitetaan tavalla tai toisella sopimattomat vanteet tai renkaat, joiden sopimattomuus käy ilmi vasta sitten, kun edessä on renkaiden vaihtoaika.
Lähtökohtana tulisi tietenkin olla, että ne sopivat kyseiseen autoon.
Tiedän useita - sekä miehiä ja naisia - jotka kaksi kertaa vuodessa vain kantavat renkaat vanteineen autoonsa ja takaisin niiden kausivaihtoa varten.
He eivät kysyessäkään todella tiedä, oliko niitä pultteja nyt neljä tai viisi, tai mikä se rengaskoko olikaan, puhumattakaan siitä, kävisikö autoon kenties joku muu, ehkä halvempi koko yhtä hyvin.
Vanteet ovat aika kestäviä, joten vannekauppaan on harvalla tavallisella autoilijalla
asiaa, ellei sitten itse ole osunut esim. jalkakäytävän reunaan vauhdilla.
Uskon myös, että tähän ns. "offset" - asiaankaan autoilijan ei juuri tarvitse puuttua, tarvittava osaaminen on rengasliikkeissä.
Vanteet olisivat halvempia, ellei niissä olisi nykyisiä varsin pieniäkin sopivuuseroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783