Miten sinulla menee?

Moi. Miten just sinulla menee? kerro alas kommentteihin miten sinulla menee tällä hetkellä? Jos menee hyvin, miksi? Mikä tuo elämääsi iloa tällä hetkellä tai kun sinulla on huono olla? Jos sinulla menee huonosti niin miksi? Mikä sinua ärsyttää? Nukuitko huonosti? Vai onko perheessäsi ongelmia? Saat alas kertoa aivan kaiken, voit purkaa minuun sen pahan olon, jos se sinua vaikka helpottaisi. Itselläni menee hyvin vaihtelevasti, on paljon koulu stressiä ja uupumista sekä tuntuu kuin mikään ei auttaisi tähän oloon. Lepään, liikun ja syön normaalisti mutta koulun takia niin paha uupuminen etten jaksa tehdä mitään. Väsyttää koko ajan eikä oloa helpota se että minulla on taas vaikeuksia oman kehoni kanssa/itsetuntoni kanssa. Syytän itseäni aivan pienistä asioista, juttelen todellakin lääkärin, opon, terveydenhoitajan sekä kuraattorin kanssa mutta en tiedä, välillä on hyvä olla mutta sitten on jaksoja milloin voin todella huonosti. Varsinkin tällä viikolla pitäisi torstaihin (31.3) mennessä saada pakattua, siivottua jne koska perjantaina melkein suoraan koulun jälkeen lähden junalla poikaystävän luo. Mulla siis loppuu koulu 16.00 ja lähden 18.51 junalla missä välissä ei ole aikaa siivota tai mitään. Oltiin jo poikaystävän kanssa jo varauduttu ja suunniteltu kaikki valmiiksi viikonloppua varten mutta sitten tuli mun poikaystävän äiti vastaan ja aluksi kielsi sinne menon koko viikonlopuksi. Sanoi aluksi että menen päiväksi sinne mutta äitini ei suostu ostamaan yhden päivän takia melkein 40 euroa junalipuista, mikä on aivan ymmärrettävää. Olemme vielä ala-ikäisiä mutta poikaystävä täyttää tänä vuonna elokuussa 18, mutta sen äiti vaan kieltää ja on hyvin ankara meitä kohtaan. Se ei anna meidän nukkua vierekkäin koska pelkää että harrastellaan k18 juttuja. Vaikka niitä voidaan tehdä myös päivisinkin. Eniten harmittaa poikaystävän kannalta kun hänen äitinsä uhkailee sossuilla ja poliiseilla yms. Eikä anna hänen olla mun luona yötä. Ja sanoi viimeksi että menen sinne yöksi/viikonlopuksi mutta nyt se ei aluksi käynytkään. Nyt menen sinne ja tiedän että tulee olemaan kireä tunnelma. Toivottavasti teillä muilla menee hyvin/paremmin.

3

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivotaan asiasi järjestyy ja tunnelmat paranevat ajan saatossa mutsin kanssa. Hyvä käyt koulua. Hanki vaikka joitain korkeita pyykki- koreja mihin laitat pesun menevät vaatteet ja vaikka heität puhtaat vaateet toiseen korkeaan korin.Niin ei paina mieltäsi.joka päivä ei tarvitse siivota,hienoa opiskelet ja se on ydin .Satsaa opiskeluun.Eiköän jokaisella vähän filikset mtalat,mailman tilanteet ja tuo korona jo yli 2 vuotta. Joten älä vertaa itseäsi muihin koskaan. Yhdellä yhdet murheet toisella toiset ja ei ne välttämättä ole toisia suremat tai pienemät.Perheen sisäisin tapoihin ei voi puuttua ulkopuoliset.Yritä vaan jaksaa,kyllä se sitä ajalaan. voi hyvin,voikaa hyvin.

    • Anonyymi

      Asun yksin.Kohdanut korona aika 17 kpl.Ihmisen kuoleman.Kukan ei pidä yhteyttä.Anetan sen surra rauhassa. Olen yrttänyt olla vahva.Siloin alkaa keho oireille särkee. Mulla lyö olkapäät ja oikea käsi valtavat särytKävi jonkun ativiteti kerhon kanssa Roihuvuori kirsikka puisto tänään.Hiukan piristi. Hiukan alan väsyä kerho,kerhon toiminta. Kun kaikki kätkeytyy iltapäivään.Henkilöt jotka siellä eivät kotinsa ajoissa päse ylös. Valvovat yöt ja nukuvat puoleen päiviin.Ei ole mun juttu ja pätin sen kerhon lopetaa aamun virkkuna ja illan torkuna.Kuljeskella omia aikoja.Tiehän on vappa kaikille ja valoisat aamut. Kiitos kysyt.Lämitti mieltä.Kysymystä aidolla mielellä kukaan ei kysynyt!Mutsi 69v. Itä-Hesinki

      • Kauheeta tuollainen kuolema määrä,tsemppiä kaikkeen. Hyvä kun lopetit sen toiminnan, jos ei toiminut sinun rytmien mukaan. eiköhän jokin kerho toiminta sovi juuri sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe