Runkkausta työpaikan vessassa

Anonyymi

Työpaikalla on suurin osa miehiä ja minä tänään ainoana naisena paikalla. Työhuoneeni on käytävän varrella, lähellä kahvihuonetta ja ohi kulkee vähän väliä joku hakemaan kahvia.
Olen pitänyt huoneeni ovea auki ja katsellut aamupäivästä lähtien huoneeni ohi kulkevia miehiä ja miettinyt miltä seksi tuntuisi kenenkin kanssa. Olen pikkasen flirttaillut jollekkin, ketä on pysähtynyt ovelleni vaihtamaan muutaman sanan kanssani.

Jossain vaiheessa huomasin, että pikkuhousut on aika kosteat ja olen ihan kiimainen. Mietin, että säästän itsetyydytyksen siihen, kun pääsen kotiin.
Vessassa käydessäni en voinut vastustaa kiusausta, vaan aloin hyväillä itseäni. Kuulin, että joku tuli viereiseen koppiin (unisex vessa ohuilla levyseinillä). Kiihotuin ajatuksesta suunnatomasti, että joku viereisessä kopissa ehkä kuulee ohuen seinän läpi touhuni. Hankasin glitoristani ja työntelin sormia sisääni kunnes sain ihan mielettömän orgasmin. Kauhea kolina ja ryminä, kun onnistun jotenkin kolhimaan polveni kopin seinään ja siinä tohinassa onnistun ejakuloiaan farkkujeni päälle. En voi olla huohottamasta ja koitan tässä vaiheessa jo peittää ääniäni vetämällä vessan.

Aika harvon tulee ejakuloitua edes näin paljon kuin tänään.
Ei varmaan ollut vaikea arvata mitä vessassa tapahtui, kun poistun punaisin poskin ja raskaasti hengittäen työhuoneeseni. Lisäksi farkun reidessä märkä läiskä.
Vähän ehkä nyt nolottaa, mutta toisaalta ajatus tapahtuneesta kiihoittaa nolotusta enemmän :D

20

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin välillä masturboinut työpaikan tai yleisessä wc:ssä... kun ei ole kyennyt odottamaan iltaan asti.. kesällä taas ulkosalla luonnossa :)

    • Anonyymi

      mitä vittua

      • Anonyymi

        Sitä vittua.


    • Anonyymi

      Ukkelit taas päiväuniaan kertoo.

    • Anonyymi

      Minäkin hieroin itseäni, kotona vassassa kun pilluni suorastaan tykytti puutteesta. Laitoin vähän hierontaöljyä pilluun ja aloin hieroa itseäni. Lopulta hinkkasin edestakas turvonnutta klitorista ja sain mielettömän orgasmin. Pitää välillä runkkailla kun panettaa usein ja miehelläni ei hyrrää samaan tahtiin hormoonit kun minulla, on jonkin verran vanhempi minua. Saa sitä tyydytettyä ilman miestäkin.

      • Anonyymi

        Niinhän ne pöperö maijat tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne pöperö maijat tekee

        Kyllä kai sitä tekee miehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai sitä tekee miehetkin.

        Runkausta työpaikan vessassa.


      • Anonyymi

        Minä voisin imiä sun pikku kikkeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai sitä tekee miehetkin.

        Kävin joskus nuorena aikuisena koululla ilta-aikaan (sisään pääsi kulunvalvonta-avaimella) ja menin useampikoppisen naisten WC:n koppiin tyydyttämään. Päivällä tuo olisi ollut liian uskaliasta, mutta ilta-aikaan sain muistaakseni ihan hyvät vibat siitä ajatuksesta/kokemuksesta, että olin väärällä puolella ja itseltäni kielletyllä alueella "tuhmaa" asiaa tekemässä.

        M35


    • Anonyymi

      miehen ja onnettoman kirjoitus...voi..voi..

    • Anonyymi

      en usko sanaakaan mitä kirjoitatte..ette itsekkään..voi..voi

    • Todella kiimainen kokemus. Tuntuu todella kiihottavalta kun olen esim nuollut naistani ja lauetessaan hän kastelee kasvoni.

    • Anonyymi

      Wow :) Sut ois kiva yllättää kesken leikkiesi...

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin olen naisena itteäni veskissä hieronu ja lauennu.
        ihan normaalia se joskus on kun ei vaan voi olla tekemättä,mitääbn noloa se ei mun mielestä ole,ja jos tulee punaset posket tai märkiä tahroja aina siihen selitys löytyy,tosin kukaan ei ole ikinä kyselly noista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen naisena itteäni veskissä hieronu ja lauennu.
        ihan normaalia se joskus on kun ei vaan voi olla tekemättä,mitääbn noloa se ei mun mielestä ole,ja jos tulee punaset posket tai märkiä tahroja aina siihen selitys löytyy,tosin kukaan ei ole ikinä kyselly noista mitään.

        Sehän on vaan seksikästä, kun nainen näyttää ihanan saaneelta!


    • Anonyymi

      Mä oon monesti töissä hieronut pillua satulatuolia vasten ja usein lauennutkin, välillä tiedän etten ehdi tulla mutta hinkutan edes sen hetken minkä ehtii. Joskus avoimen ikkunan edessä toivoen, että jostain toisesta ikkunasta joku katselisi.

      • Voisin haistella tuolissa.


      • Anonyymi

        Toi kuulostaa hyvältä, tietäisinpä missä ikkunasi on?


    • Olisinpa saanu nuuhkasta sormissa.

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe