Onko kellään jakaa kokemusta siitä, että on joutunut tekemään etätöitä täyspäiväisesti ja siten hankkimaan paljon työkaluja sitä varten? Minä jouduin hankkimaan vähän reilu 700€ arvoista tavaraa omaan piikkiin ja ajattelin ilmoittaa siitä verotukseen sen, että minulla on työhuone etätöitä varten.
Prosenttini laski siitä että teen töitä kotoota täyspäiväisesti, mutta miten verottaja hyvittää konkreettisesti noiden tavaroiden vähennykset? Tuleeko seuraavaan veronpalautukseen ja yleensä kuinka paljon?
Etätyökalut ja verohyvitys
4
281
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eli jos veroprosentti laskee, niin olet jo maksanut vähemmän ennakonpidätystä
- Anonyymi
Laski 1% verran, oletin että työhuoneen käytöstä kotona? Mutta työvälineet sitten? Kolleegani oli saanut noin 500€ sen takia ylimääräistä veronpalautuksessa kun oli joutunut maksamaan omia työvälineitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laski 1% verran, oletin että työhuoneen käytöstä kotona? Mutta työvälineet sitten? Kolleegani oli saanut noin 500€ sen takia ylimääräistä veronpalautuksessa kun oli joutunut maksamaan omia työvälineitä.
No paljonko se prosentti sinun vuosipalkasta on? N. 500€?
- Anonyymi
Laske laskurilla. Tulonhankkimiskulut pienentävät verotettavaa ansiotuloa. Kannattaa muistaa, että tulonhankkimisvähennys on 750 euroa ja vasta sitä suuremmat tulonhankkimiskulut vaikuttavat verotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831059
- 73892
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut110653- 57650
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.171553Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528